Kahden miehen välissä :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Dooris"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"Dooris"

Vieras
Järki sanoo yhtä - sydän toista.
Olen tavannut nettitreffeipalstalla kaksi mukavaa ja ihanaa miestä, toisen jo syksyllä ja toisen keväällä. Tämän keväällä tavanneen kanssa seurustelen, mutta olen silti yhteyksissä tähän toiseen, pidempiaikaiseen tuttavuuteen ns. ystävänä.

Tätä toista en ole edes nähnyt vielä, vaikka ollaan siis tiiviisti oltu yhteyksissä reilu puoli vuotta. Syynä ainakin pitkä, yli 400km välimatka.
Meillä synkkaa aivan hirvittävän hyvin ja voimme kertoa toisillemme mitä vain, ollaan tsempattu toisiamme vaikeuksissa jne. Tunteistakin ollaan puhuttu ja huomattu ollaan kumpikin, että välitämme toisistamme todella paljon. Meillä tuntuu olevan joku erityinen side/ telepaattinen yhteys.
Meillä on myös paljon muuta yhteistä ja hän voisi todellakin olla minulle se Oikea.

Ongelma on vaan se, että tiedän tämän miehen parisuhdetaustoista aika paljon (rehellisesti kertonut). Hän on 43 vuotias, lapseton ja pisin suhde, mihin hän koskaan pystynyt, kesti 5 vuotta. Tiedän, ettei hän tyydy mihin vain ja pelkäisinkin tuottavani hänelle "pettymyksen" ja tulevani jätetyksi.
Hän ei tiedä että seurustelen ja hän selvästi haluaisi muutakin kuin pelkkää ystävyyttä.

En kuitenkaan uskalla ottaa riskiä, lähteä sinänsä ok suhteesta, jota tosin kestänyt vasta 3kk. Välitän hänestä, mutta en ilmeisesti ole niin rakastunut kuitenkaan, koska tämä toinen sotkee koko ajan ajatukset ://

Niin ja ennenkuin joku ehtii moralisoimaan, miesystäväni tietää kyllä tästä "toisesta" ja että olemme ystävät (sitä hän ei tiedä että ei olla vielä tavattu).
En ole pettänyt enkä aio pettää ketään.

Annanko ajan vaan kulua?

Annat ajan kulua. Jos sulla on nyt hyvä niin miksi lähteä siitä? Varsinki tuo että pelkäät että se toinen sinnuun pettyy ja jättää, ei minusta ole järkevää semmoseen lähteä mukkaan jos nyt on kuitenki parisuhteessa asiat niin ettet mieti jätetyksi tulemista.

Tollanen tilanne on varmasti vaikea ja voin osittain asettua asemaasi. Mä en tod tiedä mitä tekisin. Ehkä haluaisin tavata tän miehen ainakin kerran ja jutella face to face ja sit kattella eteenpäin. Me tavattiin mun miehen kans netissä ja väliä oli 400km. Pari kertaa tavattiin ja sit jätin lähes kaiken ja muutin miehen kaupunkiin. Kerranhan me tääl eletään, joten anti mennä vaan...Voi kun itekin pystyisin omaa metodia noudattamaan....mut ei uskalla ;)

Jos pitäisin hänet tulevaisuudessakin vaan ystävänä, en joutuisi luopumaan kummastakaan :/
lopputalvella oli ajanjakso, jolloin emme kauhesti olleet tekemisissä ja silloin tapasin tämän kenen kanssa seurustelen. Minun oli hyvä olla suhteessa niin kauan kunnes tämä toinen alkoi taas enemmän ottamaan yhteyttä, tajusin etten kai koskaan voi tuntea häntä kohtaan kuten tätä toista.

Olen yrittänyt ajatella, että tämä on vaan joku reaaliteettiharha ja että katselen vähän liian vaaleanpunaisten lasien läpi tätä elämää.
Olen myös huomannut, että tämän toisen miehen "läsnäolo" on alkanut vaikuttamaan nykyiseen suhteeseeni. Olen huomannut olevani etäisempi ja ärtyneempi.

[QUOTE="Dooris";23929370]Olen myös huomannut, että tämän toisen miehen "läsnäolo" on alkanut vaikuttamaan nykyiseen suhteeseeni. Olen huomannut olevani etäisempi ja ärtyneempi.[/QUOTE]

No tuo nyt kuuluu siihen ihastumiseen. Tuo etäisyys ja ärtyneisyys. Mie tekisin niin että pistäisin välit jäähylle siihen toiseen.

[QUOTE="vieras";23929399]Ehkä sun on oltava vähän aikaa yksin ja unohettava molemmat niin voit sitten joskus aloittaa puhtaalta pöydältä rehellisesti jonkun kanssa.[/QUOTE]

Tämäkin käynyt mielessä... :(

Yhteistyössä