[QUOTE="jjj";23742234]Meidänkin lapsella on ns alemman sosiaaliluokan kaveri, hän väittää että on lupa olla meillä ja on lupa jäädä yöksi,
kun minä pakotan soittamaan äidilleen tai isälleen hän väittää soittaneensa vaan ei oikeasti soita (soittaa minun puhelimella kun omastaan puheajat loppuneet) joten helppo katsoa soitetut puhelut,
milloin leikkii puhuvansa jollekin milloin onkin soittanut kaverilleen (olen paska ja soitan siihen numeroon johon on juuri soittanut)
Sitten kun en enään päästä meille jollei ole jompa kumpa vanhemmista mukana niin sitten suuttuu. Jatkuvasti lapsen vanhemmat juoksentelee pitkin muiden pihoja huutelemassa missä heidän lapsi on, ja kun asiasta heille mainitsen että en pidä siitä että tulee meille jos ei kerta ole lupaa kotoonta ja voisiko vanhemmat vaikka soittaa minulle olen kuulemma yli varovainen kun ei heidän lapsi koskaan katoa (jaa miksiköhän ne sitten etsii sitä pitkin toisten pihoja)
Jännä muuten että lapsen vanhemmat on molemmat näitä pitkäaikaistyöttömiä joten luulisi että heillä olisi aikaa vahtia jälkikasvuaan.
Muiden lasten vanhempien kanssa on sujunut hyvin, meillä on puolin jos toisin puh.numerot ja me aikuiset sovimme lasten yö kyläilyistä ei siis niin että lapset keskenään ja vanhemmille vaan todetaan kuten tämä yksi kaveri.
Kai se vaan niin on että jos olet työttömänä niin sinulla ei ole aikaa nousta kuin jääkaapille ja tv:een ääreen[/QUOTE]
Tunnistan tekstistäsi niin meidän tyttären yhden "kaverin"
kaveri heittomerkein

tuli tyttöni seuraan ja ilmoitti hyvin ponnekkaana että hän nyt vaan tulee kylään.
Joskus jouduin jopa ihan tuon tytön vaatteet laittamaan ulos kuin lapsenkin melkein heittämään kirjaimellisesti ulos että tajusi ettei nyt ole sopiva hetki kyläillä.
Myös tuon perheen vanhemmat juoksenteli pitkin pihoja ja etsi tytärtään,
kuin myös asiasta ilmoitin etten pidä että tulee meille ilman vanhempiensa lupaa,
(etenkin kun meillekään ei aina sopinut tulla)
olin kas kuin yllättäen ylisuojelevainen jonka omat lapset ei sitten tuolla keinolla opi ikinä omatoimisiksi

Oma tyttöni jos heille meni kylään tämä tyttö ja perhe aina koetti sanoa ettei tyttöni tarvi soitella kotiin ja kysellä lupia kun tässä melkein naapurissa olet :O
Pahin oli se kun lapsellani oli harrastukseen meno ja tuo tyttö tiesi sen kuin äitinsä,
olimme sopineet että meidän tyttö tulee kotiin siihen ja siihen klo aikaan.
Kun tyttöäni ei kuulunut menin hakemaan,
tyttöni itkee tuon asunnon sisällä että päästä minut pois täältä,
tuo kyseinen ah omatoiminen kullinnuppunen ei halunnut päästää meidän tyttöä pois jotta myöhästyisi harrastuksestaan.
Soitin ovikelloa ja perheen äiti tuli avaamaan ja hänestä tuo nyt vaan oli leikkiä ja kyllä meidän tyttö olisi siitä muka päässyt jos olisi halunnut :O
Sanomattakin selvää varmaan että tuon tempun jälkeen meidän lapsi ei moisen perheen tenavan kaveria saanut olla!
Voitte uskoa että olin onnellinen (kuten moni muukin naapuri)
kun tuo perhe muutti tästä lähi naapurustosta pois
p.s Muuttivat juurikin Ouluun ja ikäkin täsmäisi joten empä yhtään ihmettelisi jos olisi kyse samasta neidistä

Tai sitten siellä asuu koko Suomen kurittomimmat tapaukset