tuota, tuota?
Siis sinulla on arpia vartalossa, joida nyxäsi ei ole nähnyt ja joista et ole hänelle kertonut?Alkuperäinen kirjoittaja nykyään yhdessä..:öh...No joo, nyksän kanssa kerran olen käynyt...Ei sinänsä, ei hävetä yhdessä käydä, mutta minulla on muutama arpi vartalossa, joita häpeän, ja jotenkin tunnen oloni vaivautuneeksi jos hän niihin kiinnittää huomiota ja alkaa kyselemään mistä ne ovat tulleet.
Tiedän, todella typerää, ja olenkin nyt tuumaillut, että paskat noista. Minuahan se mies rakastaa ja minun kanssa tahtoo saunoa, eikä varmaan tutkia, että mitä mun kropastani löytyy
Mutta tätä nyksääni ennen en siis ole kenenkään eksänikään kanssa käynyt yhdessä saunassa, vaan aina olen halunnut käydä yksin.
Onpa luottamuksellinen ja avoin suhde. Pimeässäkö harrastatte aina seksiä vai eikö sitä ole?
En ymmärrä miten tuo on edes mahdollista, jos on joku oikea suhde.
Me rakastellaan hämärässä, valossa ja pimeässä ja siihen vuorokauden aikaan kuin sattuu huvittamaan. Ja yleensä mennään sen jälkeen alapesulle tai suihkuun yhdessä. Kyllä siinä tulee nähtyä jokainen arpi ja naarmu ja miksi ihmeessä niitä pitäisi salata tai hävetä. Ne ovat elettyä elämää. Samoin kuin selluliitit ja rasvat ja rypyt.
Onneksi olemme samaa kaliiberia, kummallakin on ongelmakohtansa, ei tarvitse jännittää pätkääkään. Surullista olisi olla suhteessa jonkun Mr.Finlandin kanssa.