Kerro lisää.Mäkin jopa menin siskoni kanssa saunaan mä 23v ja sisko 20v ihan täys alasti ja useimmiten niin me kaikki saunaan alasti
Kiihottavaa.mitä mieltä te ootte siitä ett mä ja mun sisko mennään yhdessä saunaan kahdestaan ja mä oon 23v ja siskoni on 20v meillä se on ihan normaalia mitä te tykkäätte
Muuten niin mä oon 23v ja mä käyn joskus mun siskon kaa saunassa sisko 20v yhdessä saunassa vaan ja pippeli ja pimppi paljaana eikä mitään seksuaalista siinä ollaan sisko ja veli onko se outoo?.....Yhdessä ollaan käyty jo silloin, kun ex oli kuvioissa ja yhdessä (kahdestaan) käydään edelleen ja lapsi kohta 7v.
No joo no ei me mitään siellä tehdä jos luulit ett me alkaisimne harrastaa seksiä tai semmosta saunassa vaan jutellasn kaikesta tavallista juttelua siis ja sit mennään suihkuun ja pestään itsemme en ymmärrä kun jotkut jotain pedofiilijuttuja tänne laitta ja että ois ainut juttu jota ajattelee kun on siskon kanssa saunassa ett ou yes PILLU!!! Ei se niin oo kyllä mun pippeli pienenä pysyy siellä jalkojeni välissä rauhallisesti se käyttäytyy ei nouse pystyynKerro lisää.
Joo sama täälläkin 20v sisko, minä 24v poika, isä, äiti joskus oon ollu vaan mun siskon 20v kanssa ja mä oon 24v mies ei mitää siinä me vaan jutellaankoko poppoo, lapset 2 ja 5v.