Käyttekö yhdessä saunassa?!

• Viestiketjun aloittaja vai häh?
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Sini";28212121]Kyllä se vähän oudolta kuulostaa. Tuli mieleen, että jos miehellä on pedofiilisia taipumuksia ja hän pelkää että ne pääsevät valloilleen tytön kanssa. Siksi välttelee sellaiseen tilanteeseen joutumista. Hän voisi vaikka paljastua, jos alkaisi seisomaan kesken saunomisen.

Olisin kyllä sinuna vähän huolissani tilanteesta, enkä todellakaan pakottaisi miestä olemaan tytön kanssa kahden, saati pesulle.[/QUOTE]

Mulle tuli sama heti ekana mieleen. Sen verran oudolta kuulostaa.

[QUOTE="vieras";28212481]Mies haluaa käydä siskonsa ja tämän miehen kanssa saunassa, minua ei sinne huoli (enkä kyllä menisikään) koska ei halua että siskonsa mies näkee minua alasti.[/QUOTE]

Olenkohan minä jotenkin outo kun en näe saunomisessa mitään seksuaalista? Enemmän pidän outona sitä jos aikuiset ihmiset ei voi saunoa yhdessä.

Olenkohan minä jotenkin outo kun en näe saunomisessa mitään seksuaalista? Enemmän pidän outona sitä jos aikuiset ihmiset ei voi saunoa yhdessä.
En minäkään näe. Ei esimerkiksi yhtään kiinnostaisi harrastaa seksiä saunassa, hyh. Mutta silti en halua mennä esim. isäni kanssa saunaan. Kai se on joku kulttuurinen juttu tai joku sellanen mihin on vaan kasvanut. Mutta toisaalta vieraiden miesten kanssa voisinkin mennä saunaan eikä siinä ole mitään seksuaalista.

"Sini"
Kysypä ap suoraan mieheltäsi, kiihottuuko hän pikkutytöistä ja tarkkaile hänen reaktiotaan. Voit sanoa, ettet keksi muutakana järkevää selitystä hänen yhteissaunomisesta kieltäytymiselleen.

Ja korostan, että älä silti missään nimessä pakota miestäsi yhteissaunaan, koska jos tämä on totta, niin siitä ei hyvää seuraa.

En sauno itse koskaan koska kärsin "saunakrapulasta". Lämpötilojen suuret vaihtelut aiheuttaa niveliin kipuja. Mies sitten saunottaa lapset aina yksin. Kyllähän tuo joskus jupisee et ois kiva käydä rauhassa..:whistle: Saunoo 8v tytön kanssa ja ei vaivaannu.

"vieras"
Käydään koko perheellä tai sitten miten sattuu, harvemmin mä käyn silti lapsen kanssa (2-vuotias poika) kahdestaan saunassa tai pesulla, koska oon laiska ja teetätän sen mielummin miehellä :D Mies ei tunnu kokevan sitä niin työlääksi, mutta toisaalta mulla menee jo aikansa esim. vyötäröpituisen tukan hoitamisessa niin mies hoitaa nopeammin omat ja lapsen pesut :) Vauvan taas otan usein suihkuun mukaan hetkeksi ja mies hakee sitten sen kuivattavaksi ja puettavaksi mun jäädessä vielä peseytymään rauhassa.

ihan sekasin
Meillä käydään koko perhe yhdessä,isä,äiti,poika 11,tyttö 10 ja tyttö 6. Joskus isä käy lasten kanssa tai minä kätn pojan kanssa tai tytön kanssa tai miten huvittaa. Meillä saunotaan melkein joka ilta ja ne menee ketkä haluaa. Itekseeniin isommat lapset käy välillä. Vielä ei ole mitään viitteitä etteivätkö haluaisi.Isä ei ihan pikkuvauvoina uskaltanut kylvettää mutta saunomiset ja pesut onnistuu kyllä.

"vieras"
Meillä käydään koko perhe yhdessä,isä,äiti,poika 11,tyttö 10 ja tyttö 6. Joskus isä käy lasten kanssa tai minä kätn pojan kanssa tai tytön kanssa tai miten huvittaa. Meillä saunotaan melkein joka ilta ja ne menee ketkä haluaa. Itekseeniin isommat lapset käy välillä. Vielä ei ole mitään viitteitä etteivätkö haluaisi.Isä ei ihan pikkuvauvoina uskaltanut kylvettää mutta saunomiset ja pesut onnistuu kyllä.
No teillä ei vissiin mene sähköä juuri lainkaan?

Meillä
kerran viikossa saunavuoro. Ensin mennään me vanhemmat ja 5v. tyttö,yleensä minä olen tytön kanssa lähdössä jo kotiin,kun 16v. poika tulee saunaan. Voitas olla kaikkikin samaan aikaan saunomassa,mutta näin sujuu jouhevammin,kun ei tarvii suihkuihin jonotella.

Pelkäisin miestäsi
No elä vaan pakota miestäsi saunomaan kahdestaa pikkutyttönne kanssa. Kannattaa ehkä muutenkin varoa, minkä verran jätät heitä kaksin ja millaisissa tilanteissa. Miehesi taitaa tykätä pikkutytöistä väärällä tavalla. Eihän tuollaiseen käytökseen voi olla mitään muuta selitystä?

Mutta joo, kuten joku sanoikin, niin miksi sinne saunaankin täytyy tunkea koko perheen yhtäaikaa? Minä kyllä saunon lasten kans, mehen kans tai koko perheelläkin, mutta yksin saunominen on kyllä kaikkein parasta!

itse mietin lähinnä, että kokeeko sen ihan muulla tapaa "likaiseksi" jos pesee tyttären "privaattialueita" tmv. Ei siis siksi että itse millään tapaa kiihottuisi siitä vaan kokisi sen vaan jotenkin "epäsopivaksi".. Ennemmin tuota ajattelisin kuin pedo-taipumuksia...
Tai se, että hänellä on itsellään jotain huononpuoleisia lapsuudenkokemuksia asiasta minkä takia kokee hyvin epämukavaksi olla oman, vaikkakin pienen, lapsen kanssa alasti samassa tilassa kun omat traumat pukkaa pintaan. Ei voi tietää taustoja, mutta en mä nyt ihan ehkä ensimmäisenä lähtisi pedofiiliksi syyttämään..

[QUOTE="Sini";28213377]Kysypä ap suoraan mieheltäsi, kiihottuuko hän pikkutytöistä ja tarkkaile hänen reaktiotaan. Voit sanoa, ettet keksi muutakana järkevää selitystä hänen yhteissaunomisesta kieltäytymiselleen.

Ja korostan, että älä silti missään nimessä pakota miestäsi yhteissaunaan, koska jos tämä on totta, niin siitä ei hyvää seuraa.[/QUOTE]

Miten sä reagoisit jos sinulta tultaisiin saunomisen perusteella kysymään tuollaista? Siis oman kumppanin toimesta? Miten luulet että jatkossa perheenne toimisi? Jos ap oikeasti epäilee jotain tällaista, kannattaa varmaan asiaa lähestyä joltain aivan muulta kannalta, esim. kysyä miksi mies kokee vaikeaksi saunoa heidän kanssaan ja lähteä avaamaan asiaa sitä kautta.

Rollolainen
no tuota , ei nuo pojat 11v, 13v ja 17v kyllä äidin kanssa suostu saunaan tulemaan millän toki silloin käytiin yhdessä lkun oliva tpienempiä. Ja ei tuo tuo tytär18v suostu isänsä kanssa saunaan, mutta miksi olisi pakko. Meilä on oma sauna nin voidaan saunoa just silloin kun halutaan ja millä porukalla vaan.

Yhteistyössä