"pii"
oletko kysynyt mieheltäsi miksi ei voi mennä tytön kanssa saunaaan yhdessä? taitaa miehelläsi itsellään olla likaisia ajatuksia pää täynnä?!??
En minäkään näe. Ei esimerkiksi yhtään kiinnostaisi harrastaa seksiä saunassa, hyh. Mutta silti en halua mennä esim. isäni kanssa saunaan. Kai se on joku kulttuurinen juttu tai joku sellanen mihin on vaan kasvanut. Mutta toisaalta vieraiden miesten kanssa voisinkin mennä saunaan eikä siinä ole mitään seksuaalista.Olenkohan minä jotenkin outo kun en näe saunomisessa mitään seksuaalista? Enemmän pidän outona sitä jos aikuiset ihmiset ei voi saunoa yhdessä.
No teillä ei vissiin mene sähköä juuri lainkaan?Meillä käydään koko perhe yhdessä,isä,äiti,poika 11,tyttö 10 ja tyttö 6. Joskus isä käy lasten kanssa tai minä kätn pojan kanssa tai tytön kanssa tai miten huvittaa. Meillä saunotaan melkein joka ilta ja ne menee ketkä haluaa. Itekseeniin isommat lapset käy välillä. Vielä ei ole mitään viitteitä etteivätkö haluaisi.Isä ei ihan pikkuvauvoina uskaltanut kylvettää mutta saunomiset ja pesut onnistuu kyllä.
Tai se, että hänellä on itsellään jotain huononpuoleisia lapsuudenkokemuksia asiasta minkä takia kokee hyvin epämukavaksi olla oman, vaikkakin pienen, lapsen kanssa alasti samassa tilassa kun omat traumat pukkaa pintaan. Ei voi tietää taustoja, mutta en mä nyt ihan ehkä ensimmäisenä lähtisi pedofiiliksi syyttämään..itse mietin lähinnä, että kokeeko sen ihan muulla tapaa "likaiseksi" jos pesee tyttären "privaattialueita" tmv. Ei siis siksi että itse millään tapaa kiihottuisi siitä vaan kokisi sen vaan jotenkin "epäsopivaksi".. Ennemmin tuota ajattelisin kuin pedo-taipumuksia...