puolukka
Tällasta miettii nyt. Nuorena tuli käytyä eikä haitannut. Nykyään niin harvoin tulee uitua -uimahallissa siis.
Ei se mihkään pulppua. Kuppi tai sopiva tulppa.Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Eikö se veri "pulppua" pinnalle? :ashamed:
Vai onko mulla vaan normaalia runsaammat kuukautiset, kun mä en uskaltaisi mennä. Varmaan seuraisi verivana perässä.
Vai onko kaikilla kuukuppi?
Niinpä niin...mä mitn tulppia edes tullut ajatelleeksi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Ei se mihkään pulppua. Kuppi tai sopiva tulppa.Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Eikö se veri "pulppua" pinnalle? :ashamed:
Vai onko mulla vaan normaalia runsaammat kuukautiset, kun mä en uskaltaisi mennä. Varmaan seuraisi verivana perässä.
Vai onko kaikilla kuukuppi?
Kastuuhan se. mm. siksi se pitääkin vaihtaa heti uimisen jälkeen. Taidan siis mennä.Alkuperäinen kirjoittaja Mietin vaan:Eikö se tamppooni kastu vedestä?
Et ilmeisesti oo koskaan tamponia käyttänyt?Alkuperäinen kirjoittaja Vielä mietin:Kun se kastuu se tampooni, niin eikös sieltä sitten liukene kuukautisvuotoakin veteen? Kuulostaa jotenkin ällöttävälle.