Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Meidän lapsille on opetettu että toisten leluilla ei saa kysymättä leikkiä. Juuri siksi kun jotkut vanhemmat on niin pirun tarkkoja ettei heidän kullinnuppujen muoviämpäriin koske väärät sormet.
Meidän hiekkaleluilla saa leikkiä vaikka naapurin juoppo. Leikkeihinhän ne lelut on hankittu.
Ja jos ne lelut sitten jää ympäri leikkikenttää, niin kyllä mä jaksan kerätä.
Ei mua häiritse se onko muiden mukuloilla käytöstapoja puistossa, vai villiintyvätkö siel.
Mutta omilleni olen opettanut tavat.
"Lapsen kasvattamiseen tarvitaan koko kylä."
Jos totta puhutaan niin mua enemmänkin häiritsee se ettei vanhemmat vaivaudu kasvattamaan lapsiaan. Puistoissa muksut saa töniä muiden kakaroita. Vanhemmat ei puutu asiaan. Uimarannalla pennut kivittää sorsanpoikasia eikä vanhemmat kerkee puuttua asiaan kun täytyy itse istua kaljapullo kädessä ja tupakka suupielessä juoruilemassa.
Tässä hiljattain juuri ärähdin muiden mukuloille kun olivat saaneet päähänsä roiskia meidän kuopuksen vaunuihin muutaman litran vettä järeellä vesiaseellaan :kieh: Kaipa niille oli kotona opetettu että pienet vauvat tykkää maata märissä vaunuissa ja rakastaa homehtuvia vaununpehmuisteita
Mutta mitäpä muuta voi olettaa kun suomessa jokainen juoppo ja apukoululainen saa lisääntyä.
:xmas:
Joten hiekkalelujen lainailu luvattu on hyvinkin pieni paha.