Eihän toi donna karan kauheen kallista ole, maksaako se pullo 50 ?Alkuperäinen kirjoittaja Ninttu83:dkny...eli donna karan new york...sairaan hyvä(be delicious piknik in the park)...ex mies osti...sika kallista saa nähä millä rahalla ostan ku toi loppuu...
toi oli about 60e...mulle se on sairaan kallista...Alkuperäinen kirjoittaja sanskuu:Eihän toi donna karan kauheen kallista ole, maksaako se pullo 50 ?Alkuperäinen kirjoittaja Ninttu83:dkny...eli donna karan new york...sairaan hyvä(be delicious piknik in the park)...ex mies osti...sika kallista saa nähä millä rahalla ostan ku toi loppuu...
Mut ajattele et se kestää monta kk, ainakin mulla 3-4 kkAlkuperäinen kirjoittaja Ninttu83:toi oli about 60e...mulle se on sairaan kallista...Alkuperäinen kirjoittaja sanskuu:Eihän toi donna karan kauheen kallista ole, maksaako se pullo 50 ?Alkuperäinen kirjoittaja Ninttu83:dkny...eli donna karan new york...sairaan hyvä(be delicious piknik in the park)...ex mies osti...sika kallista saa nähä millä rahalla ostan ku toi loppuu...