En mä kyllä.. vaiks puku puuttuukin vielöä pojalta .. onneks on väärää kokoa niin ei joudu turvautuu siihen
Ei, kun nyt perkele laitat tähän SUN LAPSELLE KELPAAVAN HAALARIN KUVAN, kiitos. |OAlkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:No hyi ei sentään! En mie viiti alkaa makuasioista enempää kiistelemään..Saadaan pian riita aikaseks
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Onko se kulutushysteriaa jos ostaa lapselle kauniin haalarin,tä?Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:kulutushysteriaaaaaaaaaa.....ei voi ymmärtääääääää...... :xmas: ...sorry a bad hair day :ashamed: :headwall:
Hetko...Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei, kun nyt perkele laitat tähän SUN LAPSELLE KELPAAVAN HAALARIN KUVAN, kiitos. |OAlkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:No hyi ei sentään! En mie viiti alkaa makuasioista enempää kiistelemään..Saadaan pian riita aikaseks
Löytäsin ilmaseksi nätimmänkin |OAlkuperäinen kirjoittaja hysteerikko:Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Onko se kulutushysteriaa jos ostaa lapselle kauniin haalarin,tä?Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:kulutushysteriaaaaaaaaaa.....ei voi ymmärtääääääää...... :xmas: ...sorry a bad hair day :ashamed: :headwall:
On se, jos ostaa uuden, vaikka saisi käyttökelpoisen vanhan ilmaiseksi/edullisesti.
Oisit laittanu yhden haalarin kuvan. En jaksa ettiä.Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:http://www.reima.fi/
Tuoltapa huolisin minkä vaan! =) B)
Siis kolmet haalarit tai ulkovaatteet ei ole mitään kulutushysteriaa. Ainakaan minusta. Se on vain käytännöllisyyttä kiireiselle työssäköyvälle. Minä en aina ehdi pestä vaatteita päivän jälkeen, joten ehkä on kiva olla seuraavana hoitoaamuna puhdasta päällä. Puhtaat vaatteet kiitos. Etelässä ei ole koko talvea mukavia pakkaskelejä, joten kyllä ne tarvikuteet likaantuu...Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:onko Teijän lapsilla sit monetko haalarit...sorry reimateckit....meillä tas yksi haalari ja se kelpaa koko vuodeksi...ensin välikausihaaölarina ja sitten talvella villahaalari alle...niin hyvin lapsi tarkenee....miksi pitää olla 3 kpl haaleareita...tai enemmän....en tajuu...opettaa lapsen kulutushysteriaan :headwall:
peesi ja lisänä että mun itsetuntoni (ja äitiyteni) ei ole sidottu siihen millaisia vaatteita mä tai lapseni pidämme, pääasia että ne ajavat asiansa. nostaako se jotenkin omanarvontuntoa kuuluttaa että me ostettiin sen ja sen merkkinen haalari ja ne ja ne kengät? en mä vaan tajua semmosen päälle :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja polgara:kyllä käyttäisin lapsellani, ihan vaikka ykköspukuna päiväkodissa. Pääasia ,että puku on ehjä ja lämmin, mikä lapsella on talvella. Varsinkin pari-kolmevuotiaalla....
Eipä tuolla kovin kummoisia näe, tuskin sullskaan, kunhan sanotte. Lapset ovat kuin ryysyläisiä. Äideiltä läskit pursuaaa .Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Olis se suuri häpee.Alkuperäinen kirjoittaja vi:Pihalla. Mutta ei ykköshaalarina ihmisten ilmoilla tai kovilla pakkasilla.
Totta turiset, mutta jos tuollainen olisi kaapissa, pitäisin sitä lapsellani. Silloin kun se reimatec tai remu on pesussa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuskin on enään lämmin , kun oli ilmoituksen mukaan paljon pidetty ja veikkaan että on ollut jo monen lapsen käyttämä. Näyttää ihan samanlaiselta haalarilta mikä oli kummipojallani noin 10 vuotta sitten! Eikös huppu pidä nykyään olla turvahuppu joka irtoaa jos jää jostain kiinni , eikä tuollainen kiinteä huppu??
Ihan kunnon ihmisiksi opetamme.Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:käyttäsin ja ihan vaikka ykköshaalarina ...mitäs vikaa tossa nyt on....voi jestas millaseksi Te opetatte lapsenne.... :headwall:
Kyllä sää mun pointin ymmärrät,et varmaan ihan tyhmä olet,turhaan vaan tinkaat.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Oisit laittanu yhden haalarin kuvan. En jaksa ettiä.Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:http://www.reima.fi/
Tuoltapa huolisin minkä vaan! =) B)
Ja reimahan toikin haalari oli, joka ei sulle kelpaa. :attn:
Oletko ihan varma, ettei tästä asiasta tule ongelmia myöhemmin?Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ihan kunnon ihmisiksi opetamme.Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:käyttäsin ja ihan vaikka ykköshaalarina ...mitäs vikaa tossa nyt on....voi jestas millaseksi Te opetatte lapsenne.... :headwall:
Mä vaan en tykkää tuosta haalarista - nätimpiäkin on, ja käytännöllisempiä.
Miksi tulisi?Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Oletko ihan varma, ettei tästä asiasta tule ongelmia myöhemmin?Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ihan kunnon ihmisiksi opetamme.Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:käyttäsin ja ihan vaikka ykköshaalarina ...mitäs vikaa tossa nyt on....voi jestas millaseksi Te opetatte lapsenne.... :headwall:
Mä vaan en tykkää tuosta haalarista - nätimpiäkin on, ja käytännöllisempiä.