käyttäisittekö lapsellanne tälläistä haalaria:

• Viestiketjun aloittaja ostakaa siis
  • Ensimmäinen viesti
hysteerikko
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
kulutushysteriaaaaaaaaaa.....ei voi ymmärtääääääää...... :xmas: ...sorry a bad hair day :ashamed: :headwall:
Onko se kulutushysteriaa jos ostaa lapselle kauniin haalarin,tä?

On se, jos ostaa uuden, vaikka saisi käyttökelpoisen vanhan ilmaiseksi/edullisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja hysteerikko:
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
kulutushysteriaaaaaaaaaa.....ei voi ymmärtääääääää...... :xmas: ...sorry a bad hair day :ashamed: :headwall:
Onko se kulutushysteriaa jos ostaa lapselle kauniin haalarin,tä?

On se, jos ostaa uuden, vaikka saisi käyttökelpoisen vanhan ilmaiseksi/edullisesti.
Löytäsin ilmaseksi nätimmänkin |O

mie
no kyllä ns. autotalli haalarina, tuollaisia ostanut kirpparilta joita voi surutta käyttää poitsulla kun tykkää värkätä isänsä kanssa autotallissa ja aina on vaatteet öljyissä ja rasvoissa niin eipä haittaa ollenkaan vaikka likaantuu! autotallia ja raktorihommia varten meillä on ns. II-vaatteet juuri tuollaiset, sekä toiset huonommat kengät esim. kuomat

onko Teijän lapsilla sit monetko haalarit...sorry reimateckit....meillä tas yksi haalari ja se kelpaa koko vuodeksi...ensin välikausihaaölarina ja sitten talvella villahaalari alle...niin hyvin lapsi tarkenee....miksi pitää olla 3 kpl haaleareita...tai enemmän....en tajuu...opettaa lapsen kulutushysteriaan :headwall:
Siis kolmet haalarit tai ulkovaatteet ei ole mitään kulutushysteriaa. Ainakaan minusta. Se on vain käytännöllisyyttä kiireiselle työssäköyvälle. Minä en aina ehdi pestä vaatteita päivän jälkeen, joten ehkä on kiva olla seuraavana hoitoaamuna puhdasta päällä. Puhtaat vaatteet kiitos. Etelässä ei ole koko talvea mukavia pakkaskelejä, joten kyllä ne tarvikuteet likaantuu...

Se että ne on reimatekit tai jotain vastaavaa, on yleensä seurausta perheen muusta rahankäytöstä. Kun tulot ovat isommat, kyllä se hintataso vaatteissa ja muussakin hitaasti mutta varmasti nousee ylöspäin. Ja sitäpaitsi ne on hyväksi havaittuja, nuo "kalliit" merkit...

Alkuperäinen kirjoittaja polgara:
kyllä käyttäisin lapsellani, ihan vaikka ykköspukuna päiväkodissa. Pääasia ,että puku on ehjä ja lämmin, mikä lapsella on talvella. Varsinkin pari-kolmevuotiaalla....
peesi ja lisänä että mun itsetuntoni (ja äitiyteni) ei ole sidottu siihen millaisia vaatteita mä tai lapseni pidämme, pääasia että ne ajavat asiansa. nostaako se jotenkin omanarvontuntoa kuuluttaa että me ostettiin sen ja sen merkkinen haalari ja ne ja ne kengät? en mä vaan tajua semmosen päälle :snotty:

vieras
Tuskin on enään lämmin , kun oli ilmoituksen mukaan paljon pidetty ja veikkaan että on ollut jo monen lapsen käyttämä. Näyttää ihan samanlaiselta haalarilta mikä oli kummipojallani noin 10 vuotta sitten! Eikös huppu pidä nykyään olla turvahuppu joka irtoaa jos jää jostain kiinni , eikä tuollainen kiinteä huppu??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuskin on enään lämmin , kun oli ilmoituksen mukaan paljon pidetty ja veikkaan että on ollut jo monen lapsen käyttämä. Näyttää ihan samanlaiselta haalarilta mikä oli kummipojallani noin 10 vuotta sitten! Eikös huppu pidä nykyään olla turvahuppu joka irtoaa jos jää jostain kiinni , eikä tuollainen kiinteä huppu??
Totta turiset, mutta jos tuollainen olisi kaapissa, pitäisin sitä lapsellani. Silloin kun se reimatec tai remu on pesussa.

käyttäsin ja ihan vaikka ykköshaalarina ...mitäs vikaa tossa nyt on....voi jestas millaseksi Te opetatte lapsenne.... :headwall:
Ihan kunnon ihmisiksi opetamme.
Mä vaan en tykkää tuosta haalarista - nätimpiäkin on, ja käytännöllisempiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
käyttäsin ja ihan vaikka ykköshaalarina ...mitäs vikaa tossa nyt on....voi jestas millaseksi Te opetatte lapsenne.... :headwall:
Oletko ihan varma, ettei tästä asiasta tule ongelmia myöhemmin? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Oletko ihan varma, ettei tästä asiasta tule ongelmia myöhemmin? ;)
Miksi tulisi?
Opetamme heidät kunnon ihmisiksi. Mutta on heillä omatkin aivot, ja he voivat tehdä (tekevätkin) joskus vastoin opetuksiamme :saint:
Ja haalari ei nyt liity mitenkään tähän :D

Yhteistyössä