käyttäisittekö lapsellanne tälläistä haalaria:

• Viestiketjun aloittaja ostakaa siis
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
käyttäsin ja ihan vaikka ykköshaalarina ...mitäs vikaa tossa nyt on....voi jestas millaseksi Te opetatte lapsenne.... :headwall:
Mullekaan ei millään aukea nyt, että mikä tossa haalarissa on niin vastenmielistä. Tollasiahan haalarit on.

millaseksi Te opetatte lapsenne.... :headwall:
Olen yrittänyt opettaa käytöstapoja. Että kiitetään kun jotain saadaan ja tervehditään.
(tänään se taas unohtu kaupan kassalla :| )
Kovin kunnollista kansalaista koitan pojasta tehdä. Mitä tulevaisuus tuo, se ei ol mun päätettävissäni.

Khimaira
[quote="Siipien havinaa".voi jestas millaseksi Te opetatte lapsenne.... :headwall: [/quote]

Mutta jos ei itse tykkää väreistä, niin miksi pitäisi kelpuuttaa lapselle :snotty:

onko Teijän lapsilla sit monetko haalarit...sorry reimateckit....meillä tas yksi haalari ja se kelpaa koko vuodeksi...ensin välikausihaaölarina ja sitten talvella villahaalari alle...niin hyvin lapsi tarkenee....miksi pitää olla 3 kpl haaleareita...tai enemmän....en tajuu...opettaa lapsen kulutushysteriaan :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mutta mikä vika tossa haalarissa on, haalarithan on aina tommosia?
Tossa oli sekin hyvä puoli, ettei huppu jäisi käteen.
Nii, ja jos lapsesi kiipeilee puissa, se ei tipu alas asti, kon huppu ei anna periksi. Jää sievästi killumaan puunoksaan :xmas: .

onko Teijän lapsilla sit monetko haalarit...sorry reimateckit....meillä tas yksi haalari ja se kelpaa koko vuodeksi...ensin välikausihaaölarina ja sitten talvella villahaalari alle...niin hyvin lapsi tarkenee....miksi pitää olla 3 kpl haaleareita...tai enemmän....en tajuu...opettaa lapsen kulutushysteriaan :headwall:
Kyllä meillä ihan yhdet haalarit talvella on mutta ne on nättejä :D

Yhteistyössä