Käyttäisitkö toisten vanhoja...

- Imetysliivejä?
En
- Rintakumeja?
En
- Lapsillasi toisten lasten vanhoja pikkuhousuja?
Voisin käyttää sukulaisilta saamiani vaippojen päällä ja tietty jos itellä olis isompia lapsia niin heidän.
- Tuttipulloja?
En - paitsi uusilla tuttiosilla varustettuna<br><br>
 
Katiaana
Miksi ei tuttipulloja?

kaikkiin muihin siis ei. mutta tuttipullot juu. ja vauvan pikkuhousuja voisin käyttää vauvalla, ja siis aina tonne kouluikään.......<br><br>
 
Kyllä noita kaikkia. Tuttipulloihin ostaisin vain uudet tutit. Minä ainakin luotan pesukoneeseeni niin paljon, että noista imetysliiveistä ja pikkahousuista lähtisi kaikki "pöpöt" pois ja nuo rintakumit saa keitettyä puhtaiksi :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 07:46 utelias kirjoitti:
- Imetysliivejä?

- Rintakumeja?

- Lapsillasi toisten lasten vanhoja pikkuhousuja?

- Tuttipulloja?

Imetysliivejä ja rintakumeja en käytä,Poikien pitkät kalsarit on siinä ja siinä,usein jää käyttämättä.Tuttipulloja kyllä mutta uudet tutit ostan niihin,


 
Tuttipulloja käyttäisin. ja käytettiinkin...ja nyt meitin ostamat tuttipullot lähtee kiertoon siskolleni.

Rintakumit ostin ja niitä kokeilin pari kertaa...ne on sen jälkeen putsattu ja keitetty perusteellisesti ja ne menee kanssa siskolleni..Mutta mistään kirpparilta en semmosia ostais...

Muihin vastaisin EI
 
Imetysliivejä olen käyttänyt siskon vanhoja
Rintakumit olen antanut eteenpäin
Pikkuhousuja olen käyttänyt sukulaisten lasten vanhoja
Tuttipulloja olen käyttänyt siskon lapsen vanhoja

Kaikkea voi ja tuleekin kierrättää.
 
- Imetysliivejä?
Sukulaisilta saatuja kyllä. Itsekin olen siskolleni antanut niitä käyttöön, ja sit ottanut taas takas, kun ne on sieltä jääneet ylimääräisiksi ja miulla on ollut tarvetta.

- Rintakumeja?
Mie ne ole tarvinnut, mutta ehkä mie ostaisin omat kuitenkin.

- Lapsillasi toisten lasten vanhoja pikkuhousuja?
Sisarusten ja sukulaisten kautta tulleita kyllä.

- Tuttipulloja?
Kyllä, mutta siis pulloja vaan, en tutti-osia.
 
Mä oon käyttänyt mun siskon vanhoja imetysliivejä. Meidän kundi käyttää mun siskon lasten vanhoja pikkupöksyjä (näitä, mitä käytetään vauvoilla vaipan päällä. lisäks meillä on käytössä siskon lasten vanhat tuttipullot(tutit tietysti uusittu)
 
Pix
Vastaan kaikkeen kyllä.
Heitän vastakysymyksen:
Käyttäisitkö jonkun muun vanhoja kestovaippoja? :whistle:


Mä en nääs ymmärrä, miksei hyväkuntoisia käytettyjä imetysliivejä esim. voisi käyttää? Tai lasten pikkuhousuja? Onhan meillä pesukoneet...
 

- Imetysliivejä? Kyllä,koska ne saa pestyä

- Rintakumeja? Kyllä.Olen saanutkin kaverilta pari sellaista.Ne saa steriloitua.
- Lapsillasi toisten lasten vanhoja pikkuhousuja? En.Ainoastaan vanhemmalta lapselta jääneitä.Pesukoneessa puhdistuu

- Tuttipulloja? Kyllä.Tuttiosankin saa steriloitua keittämällä.Siis,jos on muuten hyväkuntonen

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 07:46 utelias kirjoitti:
- Imetysliivejä?
Kyllä, jos hyvä kuntoiset
- Rintakumeja?
Tottakai, nehän voi keittää, sairaalassakin yhteiskäytössä

- Lapsillasi toisten lasten vanhoja pikkuhousuja?
Kyllä

- Tuttipulloja?
Kyllä, mutta tutti osn vaihdan.
 
Eikö tuttipullot ja rintakuit voi keittää kumminkin hyvin? Tuttipullon tuttiosan kuitenkin vaihtasin, ihan jo senkin takia, et se olis käytettynä varmasti tosi kulunut ja aiheuttas jo tukehtumisvaaran. Tissiliivit ja alushousut taas vois pestä 90, jos pakottava tarve tulis et olis tarvetta käyttää. Imetysliivit on aika kalliita, joten voisin hyvinkin käyttää hyvin pestyjä. Pikkuhousut taas ei paljoa maksa, joten ne voisi yhtä hyvin ostaa uutena. Sellasia vaipan päällä pidettäviä paksumpia ja laadukkaampia pöksyjä voisin toki kierrättää.
 
WTF
- Imetysliivejä?
jos on tutun
- Rintakumeja?
hell no
- Lapsillasi toisten lasten vanhoja pikkuhousuja?
tutun, siis TOSI hyvän tutun... en kirppikseltä ostais never
- Tuttipulloja?
siskolta saatuja
 

Yhteistyössä