Käyttääkö oikeasti joku tällaisia???!!!!

epämuodikas
On olleet muotio jo viime talvena? miksen mä tiennyt? Mielelläni oisin laittanut jalkaan, muistan hyvin vielä sieltä 80-luvulta, että olivat lämpimät. Lapsen kanssa pihalla seisoskeluun olisivat omiaan. Vaikka eipä mulla ois varaa tainnut ollakaan muotikenkiin ;)

Borkku
Ja mitä lämpimämmät jalassa kun on lasten kans pihalla tai koirien kans lenkkeilemässä pakkasessa.

Tuskin ne päikkärin tätit pihalla korkkareissa vois lasten kans viihtyä (tai muutkaan hoitajat) joten naurua vaan peliin.

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
tämmöset ajattelin itelle ostaa....
No niin meinasin mäkin. Aattelin, jotta ihanat ois villasukan kanssa, ei varpat palelis. Kyllä mä talvivaatteissa ensteks ajattelen lämpimyyttä ja käytännöllisyyttä. Pahoilla pakkasilla minut näkee kylillä michelin mies untuvatakissa, toppahousuissa (hui, henkselilliset) ja toppakengissä. Käytän jopa aluskerrastoa, siis pitkiä kalsareita!! Mutta minä ainakin liikun ulkona talvellakin. Eri asia se onkin jos ainoa talviulkoliikunta on matka ovelta autolle tai autolta ovelle.

ps. Minulla on em. tilanteisiin sopivat edustusvaatteet sitten erikseen, mutta lähikaupassa käyn kyllä lenkin jälkeen toppapuvussakin. Edustussaappaissakaan tosin ei ole korkoa, toisissa sentään pienet kiilakorot.

Yhteistyössä