Käytiin mäkkärissä syömässä..

Siis meidän perhe. Ja onpahan vaan tuollakin tullut muutoksia jos jonkinmoisia sitten viime käynnin.
Ja voisin sanoa että huonompaan suuntaan on muutokset menneet.


Ja näin siellä sitten meni tilausten kanssa:

- 2 x El Maco ateriaa ja kolme happy meal -ateriaa (nuggetit, ranskikset ja maito).
- Meillä ei enää ole El Maco -hampurilaisia.
- Aha, ok. No sitten Mc Feast -ateriat ja perhekerhon kortilla kahvit ja kaksi sundayta.
- Kortilla ei saa enää kahvia ja jäätelöä.
- Ai. No mitä sillä kortilla enää saa vai saako mitään?
- Jos tilaa big mac -aterian niin saa erikoiskahvin.
- Eikö saa tavallista kahvia?
- Ei. Ei kun kai sillä saa.
- Mutta ei tähän mc feast -ateriaan, niinkö?
- No saa siihenkin kai.
- Tuleeko lasten aterioihin enää purkkaa kun tässä tarjottimella ei ole?
- Ei kuulu enää purkka meidän valikoimiin.

Lisäksi jäi saamatta nuggetteihin cheddar-majoneesi, joka ei kuulu myöskään valikoimiin enää.

Pöh. Menivät poistamaan ehkä parhaan hampparin listoilta. Tai siis on noilla El maco jr, mutta ei sitä taviskokoista. Ja pitäisivät lapsilla mielummin sen purkan ja poistaisivat ne muovikrääsälelut millä ei tee oikeasti yhtään mitään.

Niin, ja se perhekerhon kortti, huoh. . .
 
Viimeksi muokattu:
"essi"
Siis Cheddar-kastikkeen poisto oli ihan erikoinen, koska kaikki ketä mä tiedän, käytti vain sitä. Muut on ihan tylsiä.
Ja tosiaan, munkin mielestä ne muovikrääsät vois poistaa. Ei lapsetkaan niistä enää kertatutkimisen jälkeen ole kiinnostuneita.
Ne kirjat joskus aikanaan oli ok. Sekä my little ponyt ja joskus ollut legoja.
Enkä itew ole kuullutkaan, ettei kortilla enää sais jädeä tai kahvia :O Mitäs hemmetin virkaa sillä sit on!
 
[QUOTE="essi";25736982]Siis Cheddar-kastikkeen poisto oli ihan erikoinen, koska kaikki ketä mä tiedän, käytti vain sitä. Muut on ihan tylsiä.
Ja tosiaan, munkin mielestä ne muovikrääsät vois poistaa. Ei lapsetkaan niistä enää kertatutkimisen jälkeen ole kiinnostuneita.
Ne kirjat joskus aikanaan oli ok. Sekä my little ponyt ja joskus ollut legoja.
Enkä itew ole kuullutkaan, ettei kortilla enää sais jädeä tai kahvia :O Mitäs hemmetin virkaa sillä sit on![/QUOTE]

Tuossa on noi uudet "edut":

McDonald's Finland - Perhekerhon edut

Muoks* Mä itse vähän olen sitä mieltä että en tuolla kortilla enää mitään tee kun en tykkää siitä big mac-hampparista, johon toi kahvietu on sidoksissa.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti;25736964:
Me saatiin vielä viime viikolla purkat lapsille aterioitten yhteydessä. Meillä fanitetaan vaan big mag ateriaa, ja sen nyt näytti vielä listalla olevan.
Saitte kuiteskin vaan jotain vanhaa jämäerää. :kieh: :D :D

Vaan kyllä tuolla mäkkärin sivuilla sanotaan, että purkka kuuluisi edelleen siihen lastenateriaan. :O
 
[QUOTE="Yks vaan";25737029]Me ei enää käydä mäkkärissä, pihvit tulee Puolasta!! Hesellä kotimaista. Ja mäkkärin nugetit on hirveitä lapsen mielestä, Hesellä kanafileet mieluisia![/QUOTE]

Jaa. No me muutetaan pois Suomesta syksyllä eikä syödä sitten mitään suomalaista. Paitsi satunnaisesti ruisleipää, fazerin sinistä, salmiakkia..

Mä olen ainakin toistaiseksi hengissä vaikka söinkin tänään puolalaista lihaa. Muust perheestä en tiedä kun eivät ole kotona. :D
 
"vieras"
Mekin käytiin todella pitkästä aikaa mäkkärillä ja huomasin saman, ettei jäätelöä enää saanut. Kahvia kyllä tarjottiin, sen kuulema saa, mutta kun meillä ei kukaan sitä kahvia juo. Hinnat vaan tuntuvat nousevan, yhtä paljon sinne meni kuin mitä käytiin syömässä kunnon kiinalaisessa ravintolassa lounasaikaan samalla porukalla ja sieltä sai kunnon ruokaa. Purkkaa en tullut kysyneeksi, pöydässä vaan ihmeteltiin, ettei sitä löytynyt laatikon pohjalta.
 
[QUOTE="akka";25737078]Mua kiinnostaa että tuleeko teidän muksujen mahat täyteen niin ettei ne tunnin päästä oo jo pyytämässä ruokaa?Meillä ainakaan ei tule.[/QUOTE]

Tuli noilla vatsat täyteen. Käytiin syömässä klo 15 ja vielä nuo leikkii kaikki ulkona. Itsekään en jaksa mitää syödä tuon hamppariaterin jälkeen.
 
zuklaaholikko
Tän tarkoitus ei oo nyt kritisoida ketään, itsekseni pohdiskelen ja muitten fiksuja mielipiteitä olisi kiva kuulla. Onko siinä järkeä totuttaa lapsesta saakka syömään roskaruokaa? Kun eihän se lapsi hirveästi sitä hampparia himoa, jos porkkanaan on totutettu ja kukkakaalia herkkunaan syö. Ja sitten se 'tän yhden kerran, kun kyllä lapselle voi välillä jotain hyvää antaa', entäs jos se lapsi haluaa sitten lisää hyvää? Ja lisää? Ja lisää?

Itse olen sitä mieltä että terveellinen, monipuolinen ruokavalio saa riittää lapselle :) Kun tarkemmin omiakin makutottumuksia miettii, ei se suklaa tai sipsi oikeasti edes ole hyvää! Kunhan on tottunut mussuttelemaan sitä. Itsellä ainakin porkkananpalaset ja omenaraaste toimii hyvänä korvikkeena, ja tulee muuten vielä hyvä mielikin siitä kun ei langennut vaan söi terveellisesti! Mutta kun se on niin helppoa napsia niitä marseja sieltä pussista...
 
ElMaco oli joskus alunperinkin vain kampanja tuote. Tällä hetkellä tosiaan saatavilla MacoJr, ja vielä tulee monia macon kaltaisia kampanjatuotteita (joissa siis kastikkeina salsa ja sourcream). Tuotteita kehitellään koko ajan lisää, ja jostain on luovuttava kun tulee uusia tuotteita.

Perhekerhoedut muuttuivat kampanjan vaihdon yhteydessä, kortilla saa siis BigMac ateriaan kahvin ja BigMac ja HappyMeal aterioiden ostajalle erikoiskahvi. Tällä testataan miten uudistus vaikuttaa BigMacin myyntiin, ja tottakai asiakkaiden palaute tulee vaikuttamaan siihen millaiset edut tulevat olemaan jatkossa... Kirjallista palautetta siis vaan menemään niin tulette kuulluiksi :)

Purkka kuuluu HappyMealiin niissä ravintoloissa missä sitä on vielä jäljellä. Jossain vaiheessa ainakin oli tiedote että purkka ei kuulu, mutta toki sitä jaetaan HappyMealiin jos sitä ravintolasta löytyy.

Nuo dipit mitä oli jonkun aikaa myynnissä (cheddar, mango-salsa, omena-curry, barbeque chipotle) eivät olleen euroopan standardien mukaisia, eikä niitä löytynyt muista kuin pohjoismaista... Käsky on siis käynyt ylemmältä taholta että on siirryttävä takaisin noihin vanhoihin dippeihin, mitkä olivat siis ennen cheddaria ja muita edelle mainittuja.

p.s. se Maco Jr on muuten samankokoinen kuin mitä El Maco oli, mutta siinä on yksi pihvi vähemmän. Tilaa siis junnu lisäpihvillä niin saat El Macon :D
 

Yhteistyössä