käytiin jorvissa torstaina

että voi meillä tapahtua ja sattua....

hain pojat päiväkodista torstaina iltapäivällä ja tultiin kotio laittaa ruokaa...
meillä tuo onni yrittää kovasti oppia kävelyä.nousi parka mun jalkaa pitkin ja kaatuikin sitten sattumalta suorilta jaloita takaraivolleen lattialle.

huutoa ei kuulunut,lapsi kramppas hetkeksi(oli jäykkä eikä hengittänyt) ,sen jälkeen onni pyörtyi.
soitettiin ambulanssi ja meidät kiidätettiinkin suoraan jorviin.

lapsi tokeni ja kaikki oli onneksi helpottavan kunnossa,onni sai lievän aivotärähdyksen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
:eek: Mä olisin saanu slaagin!! Onneksi ei tullu vakavempaa... :hug: :hug:
jep,meinas tula pieni hysteerinen paniikki kun huomasin että lapsen silmät muljahti ympäri ja lysähti tajuttomana mun syliin.

sunnuntaina mennään ostamaan konttauskypärää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
:eek: Mä olisin saanu slaagin!! Onneksi ei tullu vakavempaa... :hug: :hug:
jep,meinas tula pieni hysteerinen paniikki kun huomasin että lapsen silmät muljahti ympäri ja lysähti tajuttomana mun syliin.

sunnuntaina mennään ostamaan konttauskypärää...
Toivottavasti taapero tykkää pitää sitä... Meillä se ei tytön pääs pysyny vaikki miten sen siihen köytti.. Neksu repi ja karju niin kauan et sai sen pois päästä... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
:eek: Mä olisin saanu slaagin!! Onneksi ei tullu vakavempaa... :hug: :hug:
jep,meinas tula pieni hysteerinen paniikki kun huomasin että lapsen silmät muljahti ympäri ja lysähti tajuttomana mun syliin.

sunnuntaina mennään ostamaan konttauskypärää...
Toivottavasti taapero tykkää pitää sitä... Meillä se ei tytön pääs pysyny vaikki miten sen siihen köytti.. Neksu repi ja karju niin kauan et sai sen pois päästä... :whistle:
huh,liimaan vaikka sen onnin päähän :kieh: no ei,kai tuo kaikki kuuluu kehitykseen,ja kaatumiset kuuluu asiaan...
 
Cycadeen
Hui! Onneksi on jo selvinnyt tärskystä =) Meillä meni tyttö vuosi takaperin rappuset alas, kun mies unohti takaoven auki. Sairaala reissu tehtiin. Uskomattoman kestäviä nämä muksut silti on..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cycadeen:
Hui! Onneksi on jo selvinnyt tärskystä =) Meillä meni tyttö vuosi takaperin rappuset alas, kun mies unohti takaoven auki. Sairaala reissu tehtiin. Uskomattoman kestäviä nämä muksut silti on..
niinpä,kestäviä on.
miten teijän tytölle kävi?
 
Cycadeen
Sai tällin silmäkulmaan ja päälakeen. Täällä otetaan kaikki n.1v tippuneet ja pään alueen tapaturmat 24h tarkkailuun ja tehdään pään röntgen ja ultra, sekä mahan ultra (sis. verenvuodon ja murtumien pois sulkemiseksi) ja pidetään jossain sydänpiuhassa. Onneks selvisi lopulta vain mustalla silmällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cycadeen:
Sai tällin silmäkulmaan ja päälakeen. Täällä otetaan kaikki n.1v tippuneet ja pään alueen tapaturmat 24h tarkkailuun ja tehdään pään röntgen ja ultra, sekä mahan ultra (sis. verenvuodon ja murtumien pois sulkemiseksi) ja pidetään jossain sydänpiuhassa. Onneks selvisi lopulta vain mustalla silmällä.
me ei oltu ku 2 tuntii jorvissa ja sit päästiin kotiin.yöllä piti herättää pari kertaa tarkistukseksi.
 
taidetaan mennä maanantaina takasi lääkäriin...huomasin että onnin tasapaino on huonontunut puolella....jatkuvasti kaatuu ja lyö päänsä uudelleen ja uudelleen,torstaista on nyt kokotakaraivo mustaakin mustempi.. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja SariK:
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
taidetaan mennä maanantaina takasi lääkäriin...huomasin että onnin tasapaino on huonontunut puolella....jatkuvasti kaatuu ja lyö päänsä uudelleen ja uudelleen,torstaista on nyt kokotakaraivo mustaakin mustempi.. :(
Voi ei, vie päivystykseen heti
:/
soitin ensiavun puolelle puolisen tuntii sit ja siellä sanoivat että pitää tarkkailla kotona tilanetta,herättää lapsi 3 tunnin välein.
 
huolestunut
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
taidetaan mennä maanantaina takasi lääkäriin...huomasin että onnin tasapaino on huonontunut puolella....jatkuvasti kaatuu ja lyö päänsä uudelleen ja uudelleen,torstaista on nyt kokotakaraivo mustaakin mustempi.. :(
en halua pelotella, mutta aivoverenvuoto mahdollinen, jos noin kova tärsky kyseessä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SariK:
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
taidetaan mennä maanantaina takasi lääkäriin...huomasin että onnin tasapaino on huonontunut puolella....jatkuvasti kaatuu ja lyö päänsä uudelleen ja uudelleen,torstaista on nyt kokotakaraivo mustaakin mustempi.. :(
Voi ei, vie päivystykseen heti
:/
Näin minäkin tekisin.. en jäis odottamaan maanantaille.
 
huolestunut
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
Alkuperäinen kirjoittaja SariK:
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
taidetaan mennä maanantaina takasi lääkäriin...huomasin että onnin tasapaino on huonontunut puolella....jatkuvasti kaatuu ja lyö päänsä uudelleen ja uudelleen,torstaista on nyt kokotakaraivo mustaakin mustempi.. :(
Voi ei, vie päivystykseen heti
:/
soitin ensiavun puolelle puolisen tuntii sit ja siellä sanoivat että pitää tarkkailla kotona tilanetta,herättää lapsi 3 tunnin välein.
sanot vaan, että huolestuttaa. Mä en meidän omien kokemusten jälkeen luota yhtään mihinkään kotona tarkkailuun, sinne on moni tuttu/oma lapsi meinannut kuolla, kun ei olla "saatu" lupaa mennä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
taidetaan mennä maanantaina takasi lääkäriin...huomasin että onnin tasapaino on huonontunut puolella....jatkuvasti kaatuu ja lyö päänsä uudelleen ja uudelleen,torstaista on nyt kokotakaraivo mustaakin mustempi.. :(


Ei saa odottaa maanantaihin :attn:

Mitäs jos sielä on verenvuotoa tai jotain? Hui kun rupes pelottamaan lapsen puolesta :/ Enkä oo mikään lääkäri mutta ekana tuli mieleen :ashamed: mars lääkäriin kun tuo on jo hälyyttävää jos tasapaino on puolella heikentynyt :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut:
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
taidetaan mennä maanantaina takasi lääkäriin...huomasin että onnin tasapaino on huonontunut puolella....jatkuvasti kaatuu ja lyö päänsä uudelleen ja uudelleen,torstaista on nyt kokotakaraivo mustaakin mustempi.. :(
en halua pelotella, mutta aivoverenvuoto mahdollinen, jos noin kova tärsky kyseessä
Ap, heti takaisin päivystykseen !!!!
 
Cycadeen
Peesi edellisiin. KIIREELLÄ päivystykseen. Minä en lähtis päivystyksestä pois, ennekuin ois tehneet ultrat ja röngenit ja kunnon tarkkailun. sama se vaikka kuinka hankalan akan leiman saisi!
 
Ei ne voi käännyttää sieltä takaisin tutkimatta jos sinne menette =) ja ite kävisin tarkistuttamassa tilanteen :hug: tääläpäin ennemminki sanotaan että tule näytille lapsen kanssa kun että seuraile kotona oli tilanne melkein mikä tahansa ku oon soittanu :whistle:
 

Yhteistyössä