oikeestikkoAlkuperäinen kirjoittaja Meikkis:Eteinen =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Etskari.
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Pillu tai römpsä.
Eihän moista äidinkielemme helmeä sovi unohtaa?Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:Ja sun oli sitte pakko muistuttaa etupyllystä...Mä olin jo kerenny unohtaa moisen nimityksen. :kieh:
No ei!! Mites tupa? Heh. Miks mä innostuin tästä ketjusta?Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:oikeestikkoAlkuperäinen kirjoittaja Meikkis:Eteinen =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Etskari.
Alkuperäinen kirjoittaja Meikkis:Etupyllystä tulee mieleen mielikuva, että pimpsan tilalla on kaksi pakaraa???
Tai kysy, et haluutko nuolasta mun etupyllyä?Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:pitäsköhän mennä miehen vieree ja sanoa että haluisitko mun etupyllyä
Etupylly ja pimpula on kaksi kamalinta nimitystä joita lapsille puhuttaessa käytetään.Alkuperäinen kirjoittaja äippä:aikuisten kesken mikä millonki. lasten kuullen etupylly tai pimpula.
Kiss my front ass!!Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Tai kysy, et haluutko nuolasta mun etupyllyä?Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:pitäsköhän mennä miehen vieree ja sanoa että haluisitko mun etupyllyä
*reps*Alkuperäinen kirjoittaja Meikkis:Kiss my front ass!!Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Tai kysy, et haluutko nuolasta mun etupyllyä?Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:pitäsköhän mennä miehen vieree ja sanoa että haluisitko mun etupyllyä
Täytyy sanoo miehelle seuraavan kerran että käsi pois eteisestä heti.Alkuperäinen kirjoittaja Meikkis:Eteinen =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Etskari.
Täytyykin kattoo tästä lähtien, et missä seurassa kysyy "otatko kahvin kanssa viinerin?"Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Viineri, pipari, pimpsaloora, mirri, karvakolmio................