Käytättekö päivittäin meikkiä

  • Viestiketjun aloittaja Kaisa
  • Ensimmäinen viesti
gg
kyllä joka päivä, meikkivoidepuuteria, ripsiväriä, rajaukset, huulikiilto, kulmat on kestovärillä.meikkaan vaikka olisin koko päivän yksin kotona, aikaa menee aamuisin 5min ja iltapäivällä vähän korjausta 2 min, kun joka päivä tekee se käy nopsasti
 
Kyllä mä käytän meikkiä. Töissä esimiesasemassa on oltava kuitenkin edustava ja pienellä meikkimäärällä sen saan aikaan. Jos vietän koko päivän kotona, en käytä meikkiä mutta jos on asiaa kaupungille esim. viikonloppuna niin kyllä silmät ja huulet laitan ainakin.

Kyllä minäkin olen mielestäni (ja muidenkin mielestä) luonnonkaunis muttei sillä ole mitään tekemistä meikkaamisen kanssa, jolla pyrin korostamaan vielä parhaimpia puoliani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mies :
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:
Ei ole hutsittanut kun olen kotosalla.Täällä mua kattele kukaan muu kuin poika.
Olisiko syy siihen ulottomuuteen se ettet viitsi meikata....
Ja tämä valistunut 'mies' käyttää itse mitä? :whistle:
Tiedätkö, että ei ole ollenkaan enää homomaiseksi luokiteltavaa miestenkään ehostus. :attn:
 
En meikkaa ollenkaan. Ehkä hyvällä säkää kerran vuodessa laitan ripsaria johki juhliin ja siinä se. Rasittavaa muuten aina ostaa se reilu 10?:n putkilo kerran käyttöä varten. :kieh: Kuka keksis sellasen pienemmän ripsivärin tämmösille satunnaiskäyttäjille eikä aina niitä megatuubeja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
En meikkaa ollenkaan. Ehkä hyvällä säkää kerran vuodessa laitan ripsaria johki juhliin ja siinä se. Rasittavaa muuten aina ostaa se reilu 10?:n putkilo kerran käyttöä varten. :kieh: Kuka keksis sellasen pienemmän ripsivärin tämmösille satunnaiskäyttäjille eikä aina niitä megatuubeja.
*Kröhöm* mie oon käyttäny samaa ripsaria jo melki kymmenen vuotta :whistle: Sellanen sylkästävä malli...
 

Yhteistyössä