"aapee"
onko toi ktv nykyään vielä sen 60% vai tippunut?12 ? No, on sulla sitten halpa tekijä! Mun asiakkaat maksaa ktv:n jälkeen 16,5 tunnissa! ja ihan nikottelematta!
onko toi ktv nykyään vielä sen 60% vai tippunut?12 ? No, on sulla sitten halpa tekijä! Mun asiakkaat maksaa ktv:n jälkeen 16,5 tunnissa! ja ihan nikottelematta!
Koska en halua itse siivota. Tai silittää. Tai pestä ikkunoita. Mieluummin käytän sen ajan jotenkin muutoin.Minkä takia kaalimaanvartija sulla käy siivouspalvelu?
Katsoin tuota verottajan listaa ja jätteiden kuljetus ei kuulunutkaan kotitalousvähennyksen piiriin. Ja just sitä (autottomana ja ajokortittomana) olisin suursiivouksessa tarvinnut eli että joku olisi kärrännyt tarpeettoman tavaran UFF:lle, sorttiasemalle tai kaatopaikalle.No toki sehän on aina sopimuskysymys, mutta sitten pitää muistaa, että aikaa menee tietenkin enemmän. Plus että se siivooja ei välttämättä aina tiedä mihin mikäkin kuuluu, eli tavarat voivat olla väärissä paikoissa!
eikös nämä ole kanssa sopimus asioita, voisin kuvitella että ton saa helposti laskutettua siivouksenakin.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28048035:Katsoin tuota verottajan listaa ja jätteiden kuljetus ei kuulunutkaan kotitalousvähennyksen piiriin. Ja just sitä (autottomana ja ajokortittomana) olisin suursiivouksessa tarvinnut eli että joku olisi kärrännyt tarpeettoman tavaran UFF:lle, sorttiasemalle tai kaatopaikalle.