Käytättekö miehenne iloksi?

• Viestiketjun aloittaja Olenko väärässä
  • Ensimmäinen viesti
onnellinen
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
kyllä käytän .. mie tykkään .. ukko tykkää..
Täysi peesi!

Ikää 40 ja saman miehen kanssa taivaltanut 20 vuotta. Iän myötä pidot sen kuin paranee.
Kummallakaan ei ylipainoa, joten nautimme myös katsella itseämme sekä toisiamme.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Mitä järkeä on käyttää semmosta vaatetta, joka lentää heti välittömästi päältä pois kun sen on pukenut?
En ymmärrä ihmisiä joilla on pakonomainen opittu tarve riisua vaatteet seksin ajaksi.

Sen korsetin pitää olla sellainen että sitä ei _tarvitse_ ottaa pois.

Hello
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerro:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mut miks just semmosia pitää käyttää? Miksei vaikka jotain ihanaa yöpukua, ihania pikkuhousuja? Miks just pakko olla ne jotkut sukkanauhat ja korsetit?
Millainen on ihana yöpuku?
no vaiks
Saanko rukoilijasirkka kysyä ihan by the way: Miksi käytät yöpukua, kun muuten tykkäät olla yleensä aina kotonasi alasti?

Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Hello:
Saanko rukoilijasirkka kysyä ihan by the way: Miksi käytät yöpukua, kun muuten tykkäät olla yleensä aina kotonasi alasti?
Koska jos on kylmä. Koska jos kävelen keittiössä, niin mies ei iloitse silloin siitä, että olen alasti ikkunan edessä. Koska joku kiva yöppä voi mun mielestä olla ihan nätti ja silloin sitä on kiva pitää.

On minul musta pitsinen seksikäs korsetti, korsettiin kuuluvat stringit ja hipsterit, sukkanauhat ja saty up sukat, ja muutamat ylimääräset kilot, jenkkakahvat ja makkaratkin :D
En miä noit vetimiä käytä kuin harvoin kotona ukkoa vikitellessä! En kyllä jokapäiväseen käyttöön ottais, ahistaa, puristaa, hiertää kiertää..
Silloin tällöin ne vejän päälle, meen keikaileen olkkariin kun ukko kattoo töllöst muka jotain tärkeetä (esim. moottoriurheilua )! ja siitä se ajatus sitten lähti :whistle: :p

Joskus vuosia sitten ukko sanoi puol leikillään et hommaas tommoset seksivetimet, miä nauroin et kyllä vaan oisin huvittavan näköinen kaikkine tursuavine makkaroineni!
"kuule miä oon nähny siu kaikki mutkat ja makkarat ja rakastan jokaista muhkua sius"

vieras
Tykkään käyttää, mutta loppuen lopuksi harva mies niistä suuremmin innostuu... Mun yksi eksä oli aivan heikkona korsetteihin, toisaalta taisipa tuo olla heikkona ylipäätänsä naisen kroppaan :D Tällä hetkellä sinkkuna, baariin lähtiessä tykkään pukea seksikkäät ja nätit alusvaatteet, vaikkei niitä kukaan muu itseni lisäksi näekään :D

s
Todellakin käytän, molempien iloksi. Tykkään kauniista alusvaatteista ja myös "seksihepenistä", on mukavaa tarjota ukolleen silmänruokaa. Paketti ainakin on soma, vaikka sisältö roikkuisikin :)

,.,.
mä käytän välillä, ehkä 2-4kertaa kuussa..tulee itsellekkin paljon seksikkäämpi olo, ja seksikin on jotenkin villimpää aina silloin kun on vähän heåpeneitä, niin miehen kuin itsenikin osalta, kiihottuu heölpommin itsekkin, kun tuntee olevansa seksikäs..mies tykkää ja itse tykkään, otselen yleensä paRIN KUUKAUDEN VÄLEIN jonkin korsetin,sukkanauhaliivit ym.

Yhteistyössä