Käytätkö tällaisia kesävaatteita tai haluaisitko käyttää?

Spencer Hastings
Noissa hameissa ei ollut mitään vikaa, eikä noissa korkealle menevissä mustissa shortseissa. Perskannikat paljastavat shortsit ovat jokseenkin oksettavia ihan minkä kokoisen päällä tahansa. Kahdet ekat shortsit näyttää siltä, kun olis laitettu liian pientä ja timmiä päälle ja nuo kolmannet vaan on tökeröt.

Festareille ja reiveihin tuollaiset persshortsit ehkä sopii, siellä nyt muutenkin hillutaan biksuissa jne.

Niin juu. Hameet voisin pukea ja vatsaa paljastaa esim. siellä festareilla, mutta mulla olis ittelläni epämukava olo noissa shortseissa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
nohh
Hmm, olen lihonut sen verran, että en ole varma kehtaanko. Normaalipainoinen edelleen, mutta reidet löllöt. :/ Tähän asti olen käyttänyt, siis noita, jotka eivät paljasta pakaroita. Ne ovat järkyttävät.
 
vie ras
En käyttäisi, nuorena pidin kyllä melko lyhyitä sortseja, mutta kankkuja näyttäviä en olisi silloinkaan käyttänyt. Joku roti millaisissa vaatteissa mennään ihmisten ilmoille!

Hyväkroppaiset miehet saa mun mielestä kyllä kulkea ilman paitaa :p
 
"kääkkä"
Perskannikkashortsit ei kyllä tunnu omilta. Toisaalta nyt olenkin jo ihan kurppa ja nuorenakin olni tylsä. Käytän hameita tai sitten vähän pidempiä shortseja kesällä. Se miten muut pukeutuu on ihan heidän oma juttunsa. En siis paheksukaan näitä kannikanvilauttelijoita :)
 
Vieruis
Kyllä vähän pisti silmään metron liukuportaissa edessä seisovan perskannikat. Meinasin tyttöparalle sanoa että hyomaatko peppus vilkkuvan mut en onneks ku se ei ilmeisesti ollutkaan vahinko.
 
Otsikon perusteella luulin koskevan niitä pyllynposket paljastavia shortseja, mutta eihän tuolla sellaisia ollut kuin yhdet.
Pyllynposkishortseja en käyttäisi, koska mauttomat.
Noi muut hameita lukuunottamatta taas oli tylsiä ja jotenkin rumia/epäistuvia.

Mut joo, käytän (pyllynposket peittäviä) shortseja kesäisin.
Mun mielestä napa ja/tai sääret ja reidet saa näkyä, mutta ei pyllynposket eikä tissit.
 
"lupu"
Parempi kaikille osallisille että olen siirtänyt vastuun Kankkuwausta nuoremmille ja näteimmille.

Ihoni on vuosien myötä tullut auringolle herkemmäksi. Suojaan ihoa ihan vaatteilla vaikka suojakertoimetkin on jo kovat, palaminen ei oo kivaa.
Muutamana kesäpäivänä kaukana kaikesta oon ihan luonnollisimmillani, naturistina. Mut silloin on kertoimet ihan huipputasoa.
 

Yhteistyössä