Käytätkö stringejä ja miksi?

  • Viestiketjun aloittaja totuus esiin
  • Ensimmäinen viesti
En yleensä käytä. Hipsterssit on mun lempparit. Mieheni sanoi aikoinaan että ne ovat kivoimmat naisten alkkarit ja ihan muuten vaan laivamatkalla jossa kahdestaan olimme alusvaatehylyllä. (ennen kuin hän oli ikinä minun alkkareita edes nähnyt!:D) Nyt se osti mulle alusvaatekokonaisuuden lahjaksi jossa stringit....hmmm maku muuttunu vaiko sattumaa?! :D Ne oli kyllä kivat en voi kieltää! ;)

Stringit on hyvä minusta laittaa kireän hameen alle josta muuten näkyisi pikkarin rajat pakaroista ja jos on taskuttomat farkut/housut niin sama juttu! :)
 
on useat
Vaatekaapista löytyy nytkin 5 erilaiset stringit ja käytän niitä aina hameen kanssa, myös töissä. Kun ne on oikean kokoiset niin hyvin mukavat ja huomaamattomat. Siis aivan kuin ei olisi mitään..
Niin ja sitten mieheni mieliksi joskus pukeudun sellaisiin helmi-stringeihin(( mutta se onkin ihan toinen asia!
 
Kepsis
En yleensä käytä. Hipsterssit on mun lempparit. Mieheni sanoi aikoinaan että ne ovat kivoimmat naisten alkkarit ja ihan muuten vaan laivamatkalla jossa kahdestaan olimme alusvaatehylyllä. (ennen kuin hän oli ikinä minun alkkareita edes nähnyt!:D) Nyt se osti mulle alusvaatekokonaisuuden lahjaksi jossa stringit....hmmm maku muuttunu vaiko sattumaa?! :D Ne oli kyllä kivat en voi kieltää! ;)

Stringit on hyvä minusta laittaa kireän hameen alle josta muuten näkyisi pikkarin rajat pakaroista ja jos on taskuttomat farkut/housut niin sama juttu! :)
hipsterit on hot, ei minulla muuta.
 
En yleensä käytä. Hipsterssit on mun lempparit. Mieheni sanoi aikoinaan että ne ovat kivoimmat naisten alkkarit ja ihan muuten vaan laivamatkalla jossa kahdestaan olimme alusvaatehylyllä. (ennen kuin hän oli ikinä minun alkkareita edes nähnyt!:D) Nyt se osti mulle alusvaatekokonaisuuden lahjaksi jossa stringit....hmmm maku muuttunu vaiko sattumaa?! :D Ne oli kyllä kivat en voi kieltää! ;)

Stringit on hyvä minusta laittaa kireän hameen alle josta muuten näkyisi pikkarin rajat pakaroista ja jos on taskuttomat farkut/housut niin sama juttu! :)
näihin mielikuviin.. :p
 
kukka-hattu
Ukko käyttääkin välillä, ei koe niitä mitenkään epämukaviks. Itse käytin yhteen aikaan vain stringejä, sitten lihoin ja nyt nuo vanhat ei istu enää mitenkään. Stringeissä kuten muissakin vaatteissa on se et, jos et osaa ostaa omalle kropalles sopivan muotosia ja kokosia niin ne on tod. epämukavat. Toisilla kuulostaa olevan vielä hygieniankin kanssa ongelmia :X
 
Käytän ja vain pelkästään stringejä. Mielestäni ne on jalassa hyvät ja tuntuu, kuin ei olisi housuja ollenkaan. (Etenkin silloin, jos on omalle vartalolle oikean malliset) Toiset alushousut ahistaa, joko rullautuvat tai menevät kannikoitten väliin mistä niitä pitää kiskoa pois ja muutenkin huonot käyttää, kun en ole tottunut niihin enään vuosiin.

Ja joku jonkamielestä stringit ovat paskassa niin kysympä vaan, että miten sä niitä oikein pidät??
 
lkjöl
Nuorempana en käyttänyt mitään muuta, mutta hiivatulehdukset vei mielenkiinnon. Nykyään käytän vain juhlapukeutumisessa, jottei rajat näy. Tai sitten en käytä alkkareita ollenkaan.
 
"vieras"
Minä käytän aina stringejä, mutta illalla kun vaihdan kotivaatteet päälle niin samalla vaihdan alushousut. Tämä siksi että stringit tuntuvat hiertävän jos ovat pitkään päällä. Miehen takia en niitä käytä kun ei ole miestä, en osaa jostain syystä käyttää tavallisia alushousuja "ihmisten ilmoilla". :)
 
"kisu"
Vain ja ainoastaan stringejä :) Ihanat päällä ja tosiaan näkyy sytyttävän miehen kuin miehen.. Ja päälläni on usein piukat farkut ni tosiaan pakarat näyttää paremmilta kuin tavan pikkareissa jotka jakaa persposket kahtia :/ katelkaapa joskus kaupungilla huviksenne peffoja :D :/
 

Yhteistyössä