Käytätkö pyöräilykypärää?

  • Viestiketjun aloittaja mam
  • Ensimmäinen viesti
harmastelija
Käytän aina. Suhteellisen halpa henkivakuutus. Ennen ei autoissa käytetty turvavöitä, nykyään se on itsestäänselvyys. Toivottavasti (ja erittäin luultavasti) samoin käy pyöräilykypärän kanssa.
 
NuoriAikuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 16:04 vieras kirjoitti:
Lapset käyttää. Minä en. Mä en sellaista pottaa päähän pane. SItten kun alkavat sakottaan, eikä ilman kypärää saa enää ajaa, niin myyn pyöräni pois
Pakko myöntää että itse ajattelen kuta kuinkin myös tuolla tavalla, mä en semmosta päähäni laita. Tosin meidän neiti on vasta 5kk ettei vielä ole pyörällä ajo ajankohtaista mutta kun on niin kypärä hommataan pyörän ohessa ja neidin on sitä käytettä.. Ei ole miehelläkään kypärää..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 02:14 NuoriAikuinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 16:04 vieras kirjoitti:
Lapset käyttää. Minä en. Mä en sellaista pottaa päähän pane. SItten kun alkavat sakottaan, eikä ilman kypärää saa enää ajaa, niin myyn pyöräni pois
Pakko myöntää että itse ajattelen kuta kuinkin myös tuolla tavalla, mä en semmosta päähäni laita. Tosin meidän neiti on vasta 5kk ettei vielä ole pyörällä ajo ajankohtaista mutta kun on niin kypärä hommataan pyörän ohessa ja neidin on sitä käytettä.. Ei ole miehelläkään kypärää..
Peesi.

Tuon nuorimmaisen kanssa pyöräily yhtä tuskaa, kun se hel*etin kypärä ei pysy yhtään päässä. Vähän heilauttaa päätään sitä turvaistuimen selkää vasten niin on kypärä sylissä. Ja, juu, kypärä ostettu oikein pyöräliikkeestä, myyjän opastuksella ja oikean kokoinen on, mutta kun ei pysy niin pysy :headwall:
 
Ihanaa pyöräilykypäräkyssäri :hug: Mutta siis itse asiaan: kaikki käytämme kypäriä, ja jo jatkon kannalta osaan vastata, etten tarkkaan muista mistä ne on ostettu ja paljonka maksoivat; 2 on sinivalkoista, 2 punaista, yksi kukallinen & yksi pinkki Pikku Myy :saint:
 
Ehdottomasti, minä pidän aina ja lapsi pitää aina. En kait enää uskaltaisikaan ilman ajaa. Sama pätee kun rullaluistelemme. Jos pihalla on lapsia, jotka haluavat ajaa lapseni pyörällä, en anna ellei heidä ole kypärää päässä...tiukkis taidan olla.
 

Yhteistyössä