Pakko myöntää että itse ajattelen kuta kuinkin myös tuolla tavalla, mä en semmosta päähäni laita. Tosin meidän neiti on vasta 5kk ettei vielä ole pyörällä ajo ajankohtaista mutta kun on niin kypärä hommataan pyörän ohessa ja neidin on sitä käytettä.. Ei ole miehelläkään kypärää..Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 16:04 vieras kirjoitti:Lapset käyttää. Minä en. Mä en sellaista pottaa päähän pane. SItten kun alkavat sakottaan, eikä ilman kypärää saa enää ajaa, niin myyn pyöräni pois
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 02:14 NuoriAikuinen kirjoitti:\Pakko myöntää että itse ajattelen kuta kuinkin myös tuolla tavalla, mä en semmosta päähäni laita. Tosin meidän neiti on vasta 5kk ettei vielä ole pyörällä ajo ajankohtaista mutta kun on niin kypärä hommataan pyörän ohessa ja neidin on sitä käytettä.. Ei ole miehelläkään kypärää..Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 16:04 vieras kirjoitti:Lapset käyttää. Minä en. Mä en sellaista pottaa päähän pane. SItten kun alkavat sakottaan, eikä ilman kypärää saa enää ajaa, niin myyn pyöräni pois
Kuin minun suustani .Eli peesi.Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 16:04 vieras kirjoitti:Lapset käyttää. Minä en. Mä en sellaista pottaa päähän pane. SItten kun alkavat sakottaan, eikä ilman kypärää saa enää ajaa, niin myyn pyöräni pois