Käytätkö kesällä toppeja/mekkoja ilman rintsikoita

Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:
No, taidan siis mennä ilman rintsikoita vielä kun "armon aikaa" on. Kun lueskelee näitä juttuja, en varmaan tule olemaan poikkeus, että saisin nämä kiinteät bosat pitää määrättömän ajan..
Mä oon niin onnellinen sun puolestas! :D
Ja vähän kade, kun viime kesänä mäkin viel pääsin vapautuneesti olemaan.
Nyt varmaan tarttis bikinienkin alle rintsikat ettei karkaa nuo mun arpiset patalaput :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
mä en ikinä menisi minnekään ilman liivejä. mulla olisi alaston olo, ja näyttää aika halvalta.... :LOL: osta silikoniset narut liiveihin niin ei näy.
Niin, toisaalta mietin vakavasti, miksi pistäisin esim. olkaimettomat liivit, jotka ovat ihan yhtä tyhjän kanssa, puristaa vaan, mutta kukaan ei eroa huomaa. Nännit ei näy läpi, kun laittaa 2 toppia päällekkäin tai käyttää naruolkain-toppeja, jossa erillinen "vahvike" rinnan kohdalla. Ja niistä silikoniolkaimista..ne näyttää hiukan..hassulta. Siis minun mielestäni =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
mä en ikinä menisi minnekään ilman liivejä. mulla olisi alaston olo, ja näyttää aika halvalta.... :LOL: osta silikoniset narut liiveihin niin ei näy.
ne silikoniset narut on mun mielestä kyllä ihan hirveitä, jos käyttää liivejä niin pitää sitten oikean mallisia, että ne ei näy minkään vaatteen alta eikä mistään kohtaan.

mä en käytä liivejä läheskään aina kesäisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:
Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
mä en ikinä menisi minnekään ilman liivejä. mulla olisi alaston olo, ja näyttää aika halvalta.... :LOL: osta silikoniset narut liiveihin niin ei näy.
Niin, toisaalta mietin vakavasti, miksi pistäisin esim. olkaimettomat liivit, jotka ovat ihan yhtä tyhjän kanssa, puristaa vaan, mutta kukaan ei eroa huomaa. Nännit ei näy läpi, kun laittaa 2 toppia päällekkäin tai käyttää naruolkain-toppeja, jossa erillinen "vahvike" rinnan kohdalla. Ja niistä silikoniolkaimista..ne näyttää hiukan..hassulta. Siis minun mielestäni =)
oon samaa mieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:
No, taidan siis mennä ilman rintsikoita vielä kun "armon aikaa" on. Kun lueskelee näitä juttuja, en varmaan tule olemaan poikkeus, että saisin nämä kiinteät bosat pitää määrättömän ajan..
Mä oon niin onnellinen sun puolestas! :D
Ja vähän kade, kun viime kesänä mäkin viel pääsin vapautuneesti olemaan.
Nyt varmaan tarttis bikinienkin alle rintsikat ettei karkaa nuo mun arpiset patalaput :ashamed:
Luulet vaan..ei ne nyt niin pahat oo. Me naiset ollaan itseämme kohtaan niin kriittisiä..
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:
Koittelin tänään kesävaatteita ja ahdistaa pukea liivejä pienien/ohuiden toppien alle. Olkaimet on aina väärän väriset, olkaimettomista en tykkää jne. Kaikki paidat, topit ja mekot näyttää minusta parhaimmalta ilman rintsikoita. Tissivarustuksen puolesta voisin siis käyttää, mulla on sellanen b-c -kuppi, jotka ei roiku ja malliltaankin ihan ok (kolmesta synnytetystä ja imetetystä lapsesta huolimatta). Mutta siis, näyttääkö se jotenkin halvalta, jos kolmekymppinen nainen ei käytä liivejä??

Ja juu, olen vähän urpo, kunhan kyselen.. :D
No laita ihmeessä kuva tisseistäsi :attn:
 
tämän ketjun lukenut
Luin tämän jo vuosia sitten laaditun keskusteluketjun läpi, ihmettelin tuota rintojen heilumista ja sitä, eikö vaatetusteollisuus ole keksinyt muuta kuin rintaliivit tukeakseen naisten muotoja? Miksei tiettyihin kesäpaitoihin ja -toppeihin ole tehty jo valmiiksi rintoja tukevaa, säädettävää etumusta joka tukisi niitä mutta vapauttaisi käyttäjänsä liiveistä hänen niin halutessaan? Joku myös kysyi, näyttääkö ilman liivejä kulkeva nainen liian "halvalta"? Hyvät ihmiset: tämän maan hintatason huomioiden mikään tai kukaan ei näytä halvalta, ei edes edulliselta ;-) ..........
 
Moija
Minä kyllä käyttäisin, jos olisi semmoiset rinnat, joilla kehtaisi käyttää. Ikkään ei ole vaan ollu ja nyt kolmen lapsen jälkeen kokoa on, mutta terhakkuutta ei ole mihinkään. Kotona olen monesti ilman liivejä, enkä kyllä tunne sielläkään oloani mitenkään hehkeäksi sillä tavalla :/
 
"turo"
Katse kiinnittyy niihin helevatun törrönänneihin, muuta sit ei katsotakkaan.
Halvalta näyttää ja panisin heti puskassa.
Miehenä en kuitenkaan tykkää kuin salaa, eukolta tulee selkäsauna, jos huomaa tuijotuksen.
 
en, kunnioitan vastaantulijoita liikaa siihen. kotona kyllä olen aina ilman, mutta ulos puen.
rintani ovat b-kuppia & kohtuullisen terhakat vielä kahden lapsen jälkeenkin, mutta ne pyrkivät
osoittamaan eri suuntiin eivätkä ole yhtään yhdessä, mikä on törkeä näky
 

Yhteistyössä