Mä oon niin onnellinen sun puolestas!Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:No, taidan siis mennä ilman rintsikoita vielä kun "armon aikaa" on. Kun lueskelee näitä juttuja, en varmaan tule olemaan poikkeus, että saisin nämä kiinteät bosat pitää määrättömän ajan..
Ootte sitten palannut reissusta. Oliko mukavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:No käytän mä, jos on semmonen vaate, et voi käyttää.
Niin, toisaalta mietin vakavasti, miksi pistäisin esim. olkaimettomat liivit, jotka ovat ihan yhtä tyhjän kanssa, puristaa vaan, mutta kukaan ei eroa huomaa. Nännit ei näy läpi, kun laittaa 2 toppia päällekkäin tai käyttää naruolkain-toppeja, jossa erillinen "vahvike" rinnan kohdalla. Ja niistä silikoniolkaimista..ne näyttää hiukan..hassulta. Siis minun mielestäni =)Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:mä en ikinä menisi minnekään ilman liivejä. mulla olisi alaston olo, ja näyttää aika halvalta.... osta silikoniset narut liiveihin niin ei näy.
ne silikoniset narut on mun mielestä kyllä ihan hirveitä, jos käyttää liivejä niin pitää sitten oikean mallisia, että ne ei näy minkään vaatteen alta eikä mistään kohtaan.Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:mä en ikinä menisi minnekään ilman liivejä. mulla olisi alaston olo, ja näyttää aika halvalta.... osta silikoniset narut liiveihin niin ei näy.
oon samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:Niin, toisaalta mietin vakavasti, miksi pistäisin esim. olkaimettomat liivit, jotka ovat ihan yhtä tyhjän kanssa, puristaa vaan, mutta kukaan ei eroa huomaa. Nännit ei näy läpi, kun laittaa 2 toppia päällekkäin tai käyttää naruolkain-toppeja, jossa erillinen "vahvike" rinnan kohdalla. Ja niistä silikoniolkaimista..ne näyttää hiukan..hassulta. Siis minun mielestäni =)Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:mä en ikinä menisi minnekään ilman liivejä. mulla olisi alaston olo, ja näyttää aika halvalta.... osta silikoniset narut liiveihin niin ei näy.
Luulet vaan..ei ne nyt niin pahat oo. Me naiset ollaan itseämme kohtaan niin kriittisiä..Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Mä oon niin onnellinen sun puolestas!Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:No, taidan siis mennä ilman rintsikoita vielä kun "armon aikaa" on. Kun lueskelee näitä juttuja, en varmaan tule olemaan poikkeus, että saisin nämä kiinteät bosat pitää määrättömän ajan..
Ja vähän kade, kun viime kesänä mäkin viel pääsin vapautuneesti olemaan.
Nyt varmaan tarttis bikinienkin alle rintsikat ettei karkaa nuo mun arpiset patalaput :ashamed:
oli mukavaa, mutta kivaa päästä kunnon suihkuun ja omaan sänkyyn.Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:Ootte sitten palannut reissusta. Oliko mukavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:No käytän mä, jos on semmonen vaate, et voi käyttää.
Aina sitä reissussa rähjääntyy ja kotona kaikkein parasAlkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:oli mukavaa, mutta kivaa päästä kunnon suihkuun ja omaan sänkyyn.Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:Ootte sitten palannut reissusta. Oliko mukavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:No käytän mä, jos on semmonen vaate, et voi käyttää.
No laita ihmeessä kuva tisseistäsi :attn:Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:Koittelin tänään kesävaatteita ja ahdistaa pukea liivejä pienien/ohuiden toppien alle. Olkaimet on aina väärän väriset, olkaimettomista en tykkää jne. Kaikki paidat, topit ja mekot näyttää minusta parhaimmalta ilman rintsikoita. Tissivarustuksen puolesta voisin siis käyttää, mulla on sellanen b-c -kuppi, jotka ei roiku ja malliltaankin ihan ok (kolmesta synnytetystä ja imetetystä lapsesta huolimatta). Mutta siis, näyttääkö se jotenkin halvalta, jos kolmekymppinen nainen ei käytä liivejä??
Ja juu, olen vähän urpo, kunhan kyselen..
Anteeksi nyt vain, mutta on aivan yhdentekevää vaikka kolmen lapsen äiti kulkisi lapsikatraansa kanssa ilman toppia. Jokainen vastaantulija kyllä tajuaa, että tuo nainen on tullut ja tulee edelleen TODELLA kalliiksi.......Halvalta näyttää! Liivit kehiin!