Käytätkö kesällä toppeja/mekkoja ilman rintsikoita


Koittelin tänään kesävaatteita ja ahdistaa pukea liivejä pienien/ohuiden toppien alle. Olkaimet on aina väärän väriset, olkaimettomista en tykkää jne. Kaikki paidat, topit ja mekot näyttää minusta parhaimmalta ilman rintsikoita. Tissivarustuksen puolesta voisin siis käyttää, mulla on sellanen b-c -kuppi, jotka ei roiku ja malliltaankin ihan ok (kolmesta synnytetystä ja imetetystä lapsesta huolimatta). Mutta siis, näyttääkö se jotenkin halvalta, jos kolmekymppinen nainen ei käytä liivejä??

Ja juu, olen vähän urpo, kunhan kyselen.. :D
 
aa
no kyllä se aika irtonaiselta näyttää. älä ihmetele, jos sua ei sitten oteta oikein vakavasti, kun tisut tärähdellen hyppelet kesätopeissasi. miehethän kyllä tykkää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
no kyllä se aika irtonaiselta näyttää. älä ihmetele, jos sua ei sitten oteta oikein vakavasti, kun tisut tärähdellen hyppelet kesätopeissasi. miehethän kyllä tykkää.
En nyt tarkoittanut, että lähden shoppailemaan/syömään tms ilman liivejä. Lähinnä mietin, jos menen muksujen kanssa leikkipuistoon, lähikauppaan, rantsuun..
 
No en todellakaan. Vaikka mulla olis sen kokooset rinnat kuin toivon eli B tai C-kuppi niin kyllä käyttääsin silti liivejä. On alaston olo ilman liivejä ja kyllä ne rinnat heiluu vaikka ne olis kiinteätkin. Ei mitenkään kaunis näky.
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
vaikee kuvitella, että ap:n kuvailemat tissit ois totta. :ashamed: yleensä ne liivittömät aikuiset naiset kun on kaikkee muuta ku herkkuja tisseineen :ashamed:
No niin, niissä on tosiaan kivasti kokoa ja silti lyijykynätestin läpäiset kevyesti, ei mulla tissit "heilu", jos on napakka toppi (välillä 2 eri väristä) yllä
 
PinjaP
Alkuperäinen kirjoittaja .:
en käytä ku tissit roikkuu polviin asti ja toinen rinta on ainakin 2kuppikokoa isompi... mä olen ilman rintaliivejä vaan yöllä ja suihkussa...
Peesi. Mulla sama, rinnat "ovat menettäneet sen parhaan kiinteytensä" jo vuosia sitten ja rinnoissa tosiaan myös suuri kokoero.
 
Kerran unohdin pukea rintsikat päälle ja oli todella alaston olo. Olin jotenkin ihan ajatuksistani kun puin, joten sen takia unohtui. :ashamed: Onneksi oli sellainen paita töissä, jossa on rintojen alla kiristys, joten ne vähän tuki.
 
pohdiskelija
Pitäisiköhän minun vielä hyödyntää nuoruuden vuosiani ja hinkkejä ja kulkea kesällä ilman liivejä? Voisihan se mukavalta tuntua. Voisi myös aika kevytkenkäiseltä näyttää.
 

Yhteistyössä