alkoholi ei
kuulu jouluun, lapsille pitää antaa raitis joulu, en jaksa nyt enempää paasata tästä aiheesta, muistan vielä viimme vuotiset väittelyt palstalla samasta aiheesta!
Olen pihalla näistä viinijutuista. Mutta mikä viini sopii lanttu- ja porkkanalaatikon kanssa? Ja sopiiko se sama viini sitten vaikka rosollin, kinkun, maksalaatikon ja karjalanpaistin kanssa?Pöydässä on viiniä, kuten aina juhlina on. Kahvin kanssa saa konjakkia, mutta itse en sitä saa kyllä alas. Viiniä otan kyllä ruoan kanssa
Muistathan ettei uskovaisuudella ja absolutismilla ole mitään tekemistä toistensa kans. Sun appivanhempien kohdalla, mutta ei yleisesti.Tämän joulun porukalla aattona ei oteta. Appivanhemmat ovat absolutisteja (uskovaisia). Joulupäivä vietetään minun sukulaisten kanssa ja silloin saattaa yksi jouluolut mennä, vanhemmilla on tapana juoda punaviiniä jouluruoan kanssa, mutta itse en viinistä pidä. Ei mitään sen kummempaa "ryyppäämistä".
Cava tai shamppanja.Alkuperäinen kirjoittaja Käppers;29240536:Olen pihalla näistä viinijutuista. Mutta mikä viini sopii lanttu- ja porkkanalaatikon kanssa? Ja sopiiko se sama viini sitten vaikka rosollin, kinkun, maksalaatikon ja karjalanpaistin kanssa?
Oliko alkoholi sulle ongelma aiemmin? Jos oli, ymmärrän innostuksesi. Minusta ei saisi täysabsolutustia ikinä, mutta en myöskään koe alkoholia ongelmaksi. Jouluruoalla aion kyllä ottaa lasin oikein täyteläistä punkkua. Ykkösolutta sitten saunan jälkeen. On raikkaampaa kuin normi kolmoskalja.En käytä. 1.12 raittiina 2 vuotta