A
ap
Vieras
kun tuntuu että kaikkia kiinnostaa vain vauvan vointi,äidistä viis....Onko jollain suostuttu käynnistämään synnytys äidin voinnin vuoksi(en tarkoita mitään myrkytysoireuta ym.)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kun tuntuu että kaikkia kiinnostaa vain vauvan vointi,äidistä viis....Onko jollain suostuttu käynnistämään synnytys äidin voinnin vuoksi(en tarkoita mitään myrkytysoireuta ym.)
no mulla vähän sama tilanne....auki paikat jo vaikka kuinka,yöt valvon supistuksien takia ym.Matkaa sairaalaan jonkin verran....Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kun tuntuu että kaikkia kiinnostaa vain vauvan vointi,äidistä viis....Onko jollain suostuttu käynnistämään synnytys äidin voinnin vuoksi(en tarkoita mitään myrkytysoireuta ym.)
Mulla käynnistyksen (synnytin rv 38+1 ) perusteita oli ne, että vauva liikku heikonlaisesti, kohdunsuu oli auki jo 4cm, ja mies oli töissä toisella paikkakunnalla, ja kun tiedettiin käynnistyspäivä, niin mies pääsisi varmemmin mukaan synnytykseen. Ja mulla oli uhka päällä, etten pääse sairaalasta kotiin, ennen kun olen synnyttäny, niin sain näillä puhuttua lääkärin ympäri käynnistykseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no mulla vähän sama tilanne....auki paikat jo vaikka kuinka,yöt valvon supistuksien takia ym.Matkaa sairaalaan jonkin verran....Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kun tuntuu että kaikkia kiinnostaa vain vauvan vointi,äidistä viis....Onko jollain suostuttu käynnistämään synnytys äidin voinnin vuoksi(en tarkoita mitään myrkytysoireuta ym.)
Mulla käynnistyksen (synnytin rv 38+1 ) perusteita oli ne, että vauva liikku heikonlaisesti, kohdunsuu oli auki jo 4cm, ja mies oli töissä toisella paikkakunnalla, ja kun tiedettiin käynnistyspäivä, niin mies pääsisi varmemmin mukaan synnytykseen. Ja mulla oli uhka päällä, etten pääse sairaalasta kotiin, ennen kun olen synnyttäny, niin sain näillä puhuttua lääkärin ympäri käynnistykseen.