Käykö teillä usein jehovan todistajia?

  • Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti
"link"
Käyvät kerran kuussa, ovat käyneet jo yli 20 vuotta. Jutellaan niitä näitä ja vaihdellaan kuulumisia. Mun isän luona käy myös. Isä tykkää aina väitellä Jehovan todistajien kanssa, itse taas mieluummin vain jutustelen. Eivät he ole minulle mikään uhka ja riesa, vaikken uskovainen olekaan. Ihan mukavia ja asiallisia ihmisiä he ovat aina olleet.
 
Valitettavasti käy :(
Alkuun kävi noin 2 kertaa vuodessa ja aina sanoin suoraan ei kiitos! Ja ovi kiinne enkä suostunut ottamaan mitään uskonnollisia mainoksia vastaan.
Nyt on vaihtuneet toisiksi tädeiksi ja nuo käy kerran kuussa.
Olen avannut oven kun työntää vartiotorneja sisään ja ilmoittanut että älkää haaskatko minuunnäitä olen sanonut nätisti ja olen sanonut siis rumasti mutta ei niin ei :(
Viimeksi kun kävivät huomasin pienellä kynällä piirretyn rastin ilmestyneen ovikellomme päälle :O Olen kyllä kuullut että he merkkaavat mutta en voi sietää että oveamme käyvät tuhrimaan, se jos mikä on varmaa niin seuraavan kerran saavat rätin kouraan ja pestä ovemme
Anteeksi,mutta Jehovan todistajat eivät tee merkkejä kenenkään oviin.
 
IhanaValo
Vasta äskettäin kävivät ja jonkin lapun jättivät..oon vissiin liian kiltti mutten pysty sanomaan pahasti heille(kään)..kuuntelin siis sen lyhyen "puheen" mitä ne piti ja otin lapun, sanoin että hyvää päivänjatkoa ja laitoin oven kiinni.
Ei noita silti oo pyörinyt ovella kovinkaan usein.
 
Luojan kiitos, ei enää kun tuli ovikoodi joka sekin aika-ajoin vaihtuu. Kyllä ne jakso juosta jokapäivä. Aikoihin ei oo käyneet. Ei niitä ap turhia kiiinnosta kiinnostaako asiakasta, sittenhä pitää tulla aina uudelleen joskos kiinnostas. Yks riesa.
 
"Sirkkeli"
Ne on poistanut vissiin mut käännytyslistoista sen jälkeen kun hankin koiran, kun ei ole enää näkynyt(edes lappuja). Tuo kovaääninen piski on tehnyt minusta epäkelvon niiden silmissä.
 
"Sari"
Jatkuvastihan niitä yrittää tunkea sisälle. Satumme asumaan samalla kadulla, kun on jehovantodistajien valtakunnansali. Enpä ole päästänyt koskaan niitä hihhuleita sisälle. Tosin ihan siistinoloista porukkaa ovat olleet, toisin kuin romanikerjäläis-tiedustelijat, jotka esittävät milloin taidekauppiasta, milloin kuuromykkää ja milloin mitäkin.
 
[QUOTE="link";28223226]Käyvät kerran kuussa, ovat käyneet jo yli 20 vuotta. Jutellaan niitä näitä ja vaihdellaan kuulumisia. Mun isän luona käy myös. Isä tykkää aina väitellä Jehovan todistajien kanssa, itse taas mieluummin vain jutustelen. Eivät he ole minulle mikään uhka ja riesa, vaikken uskovainen olekaan. Ihan mukavia ja asiallisia ihmisiä he ovat aina olleet.[/QUOTE]

Eivät he uhka olekaan. Mutta riesa siinä vaiheessa kun rimputetaan joka hemmetin päivä viikosta toiseen. Ties vaikka ois yks syy ollu siihen että tuli noi koodit. Jotain rajaa sille kuinka usein tullaan rimputtamaan.
 
[QUOTE="Sari";28224819]Jatkuvastihan niitä yrittää tunkea sisälle. Satumme asumaan samalla kadulla, kun on jehovantodistajien valtakunnansali. Enpä ole päästänyt koskaan niitä hihhuleita sisälle. Tosin ihan siistinoloista porukkaa ovat olleet, toisin kuin romanikerjäläis-tiedustelijat, jotka esittävät milloin taidekauppiasta, milloin kuuromykkää ja milloin mitäkin.[/QUOTE]

Siistejähän ne kyllä on ja aina asiallisia.
 
"vieras"
yhden kerran on käyneet, totesin vain aha ja paiskasin oven nenän edestä kiinni... ei ole sen jälkeen näkynyt vaikka viisi vuotta tässä asuttu, ei ole mitään lappujakaan postiluukkuun jätetty.
 
[QUOTE="Xxxx";28224945]Mä huusin muutama vuosi sitten että tähän pihaan on turha tulla! Ei oo näkynyt. Viimeksi sanoin niille kerjäläisille että "polis", lähti esittelemättä sitä lappustaan jossa on siskonkumminkaiman sokean lapsen askarteluja myynnissä.

Samaa kastia.[/QUOTE]

Jehovan todistajat eivät ole kerjäläisiä.
 
"Vieraana"
[QUOTE="tiina";28222594]Olen itse entinen helluntailainen,nykyään jo vuosia ollut ateisti.[/QUOTE]

Ei liity aiheeseen mutta miten helluntailaisesta tulee ateisti? Useimmat hellarit tuntuvat olevan hyvin palavia ja vahvoja uskossaan.
 
Meillä on käynyt kaksi kertaa. Ekalla kerralla mies oli kotona ja ystävällisesti kuunteli, mutta samoi heille että jos tulevat toisen kerran ja vaimo on avaamassa oven, vastaanotto ei ole sama (mies on niin kiltti). No tulivat parin viikon päästä uudestaan ja onneksi katsoin ovisilmästä ennenkuin avasin! Yksi päivä tarkistin meidän ovenpielen, onneksi eivät olleet tehneet merkintöjä mihinkään!
 

Yhteistyössä