Kyllä käy. Miksi siivoaminen on sellaista mikä pitää ehdottomasti itse tehdä? Onko siivoojan ammatti tosiaan niin halveksuttava, että kotisiivousta ei voi tehdä, ainoastaan räkälöistä oksennuksia?
Minäkin olen siivooja enkä tosiaankaan jakaisi itse siivota, jos olisi varaa niin palkkaisin kyllä siivoojan. Etenkin ikkunanpesu on kuin arsenikkia pitäisi juoda...Ei käy. Olen laitoshuoltaja ja siivoan ihan itse kotini.
Tavallisia duunareita mekin ollaan, mutta kun kotitalousvähennyksen jälkeen siivouskerrasta jää maksettavaksi n.45 niin kyllä sen jaksaa maksaa.Minäkin olen siivooja enkä tosiaankaan jakaisi itse siivota, jos olisi varaa niin palkkaisin kyllä siivoojan. Etenkin ikkunanpesu on kuin arsenikkia pitäisi juoda...
Koti on 160 neliöö ja yksi siivooja siivoa 4 tuntia, Ehtii tekemään kaiken, mitä on sovittu. Pesen kylppärin ja saunan itse ja vaihdan lakanat itse. Oikeastaan kaikki muu sisältyy! Pyyhkii pölyt, ovet, listat, lamput, imuroi, moppaa, imuroi ja tuulettaa matot, pesee vessat.... you name it!minkä kokoinen koti ja mitä tuohon hintaan saa?