"ponsi"
Ei ollut. Vain mielikuvituksellisia, keksittyjä tarinoita.Ai. Mä luulin, että niiden tapauksessa oli olemassa kuva- ja video- tallenteita.
Ei ollut. Vain mielikuvituksellisia, keksittyjä tarinoita.Ai. Mä luulin, että niiden tapauksessa oli olemassa kuva- ja video- tallenteita.
Siitähän me poliiseille ja oikeuslaitokselle maksamme että rikoksista kerätään todisteet ja tuomitaan vasta kun on syylliseksi todistettu, eikä pelkkien kuulopuheiden perusteella. Todelliset rikolliset sitten ovat rangaistuksensa ansainneetkin.Tässä on sellainen ongelma, että jotkut äidit tehtailee huvikseen tällaisia syytöksiä vain kiusatakseen isää. Hyväksikäyttöä on usein vaikea todentaa.
Tietysti tapauksissa, joissa ei ole pienintäkään epäselvyyttä, kovemmat rangaistukset olisivat mielestäni kohtuullisia.
Ongelma on kuitenkin se, että ne v- mäiset kusettajavalehtelijat, jotka tehtailevat tällaisia syytöksiä vain kiusatakseen muita vievät pohjan kaikelta. Ei voida ottaa riskiä, että syytön viruu vankilassa 15 vuotta.
Kuin myösAllerkirjoitin ensimmäisten joukossa.
Kiitos kypsästä ja hyvin argumentoidusta mielipiteestäsi, joka nosti tätä ketjua.Alkuperäinen kirjoittaja vouhottajaämmä;30216307:Aivan varmasti allekirjoitan ! ! !
Sitten kun helvetti jäätyy.
Hyi vittu. Ei saatana. Ja käsittääkseni istui 5 vuotta noista vauvan raiskauksista yms.En tarkoittanut sitä, lähinnä ihmetyttää, kuinka kypsästi ("Tosi hyvää mainosta aloitteelles, nyt en ainakaan allekirjoita.") ihmiset näköjään tekevät nk. omia päätöksiään. En myöskään ymmärrä, miksi tässä taytyy alkaa laittamaan ihmisoikeuksia tärkeysjärjestykseen?
Muistuttaisin vielä, että Muuramen pedofiiliringin nuorin uhri oli 1 v 3 kk ikäinen hyväksikäytön alkaessa. Siis vuosi ja kolme kuukautta. Hyväksikäyttö tarkoittaa tässä yhteydessä ryhmäseksiä ja raiskauksia, osassa tapauksista lapset olivat kahlittuina käsiraudoilla sänkyyn.
Kato Anneli palasi taas linjoille. Hauskaa päivänjatkoa vaan sinnekin!Alkuperäinen kirjoittaja vouhottajaämmä;30216307:Aivan varmasti allekirjoitan ! ! !
Sitten kun helvetti jäätyy.
Ihmisen pahuus on käsittämätöntä. Voisin ihan itse, paljain käsin repiä osiin tyypin, joka tuollaista on tehnyt.Hyi vittu. Ei saatana. Ja käsittääkseni istui 5 vuotta noista vauvan raiskauksista yms.
Talousrikoksistakin istuu pidempään.