Käy kateeksi naiset joilla on rikkaat aviomiehet.

• Viestiketjun aloittaja voi ei
  • Ensimmäinen viesti
voi ei
Vaikka miestäni rakastankin niin tämä rahatilanne rassaa.Kadehdin esim.jääkiekkoilijoiden vaimoja joilla ei rahahuolia ole.Jatkuvaa pennin venytystä kun ei löydy töitä molemmille ja etenkin kun mies jää työttömäksi.

=(
Minä myönnän,minä kans! Mä oon varmaan hirvee mutta kun pahimmat tappelut menossa rahankäytöstä ni on tehny mieli lähtee ettimään sitä pankkiiria tai lääkäriä..

harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kannata. Rikkaat miehet on aina töissä (ellei ole perintönä tullut). Siis todellakin AINA, koska ei ne muuten olis rikkaita.
Eiks ne duunaritki on aina töissä että sitä rahaa riittäis edes vähän..ainakin mun isä oli aina töissä,parempihan se on että tienaa reilusti sitä rahaa.

yks vaan
Alkuperäinen kirjoittaja =(:
Minä myönnän,minä kans! Mä oon varmaan hirvee mutta kun pahimmat tappelut menossa rahankäytöstä ni on tehny mieli lähtee ettimään sitä pankkiiria tai lääkäriä..
Älä nyt ainakaan lääkäristä haaveile. Mietipä heidän työajat. Usein päivävirka jossain ja sit iltasin tehdään yksityispuolella töitä. Voi olla, että rahaa tulee 100t vuodessa, mutta miestäs et juuri näkis.

Urheilijan vaimo
Kyllä siihen aika nopeasti turtuu että on rahaa eikä tarvitse huolehtia taloudellisesta puolesta.

Jos saisin päättää niin ennemmin enemmän aikaa mieheni kanssa kuin paljon rahaa. Aika yksinäistä elämä kuitenkin kun mies koko ajan harjoitusmatkoilla, edustamassa ja kilpailemassa. Ei shoppailu korvaa toista ihmistä vaikka siitä lohtua hakeekin.

Perusmurheet ne on kuitenkin samat kuin olisi silloin jos rahaa ei olisi, kaikkea ei rahalla saa tai voi korvata.

Ei kannata kadehtia.

pöö
Alkuperäinen kirjoittaja =(:
Äh, ei kannata, pankkiirit on pihejä :D lääkäreistä en kyllä tiedä.

Kyllä mäkin välilä ajattelen että olisi mukava voittaa lotossa, mutta omalla kouluttautumisella/työllä voi kyllä aika pitkälle hankkia kohtuu mukavan elämän ilman että miehenkään tarvitsee mikään ökyrikas olla. Eli kouluun vaan:)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lily of the valley:
Ihan totta, mä taas en mistään hinnasta haluaisi olla minkään jääkiekkoilijan vaimo. Voin kuvitella, että on varmaan aika yksinäistä elämää siellä jossain Yhdysvalloissa NHL-kiekkoilijan vaimona.
Yhden jääkiekkoilijaperheen elä'mää läheltä seuranneena ei tosiaan käy katteeks! Talvet pelimatkoilla, treeneissä, edustamassa yms. yms, kesät edustamassa ja juopottelemassa...rahaa kyllä piisaa, mut aikaa olla mies ja isä ei....eli mielummin tuo oma normaalipalkkainen jörrikkäni, kun mikään kiekkoilija tms.

Yhteistyössä