Kävinpä sitten tupakalla ja meen uudestaan,kun en muutakaan keksi=(

vieras
Te olette aikuisia ja ette kestä tupakan vieroitusoireita, mutta lapsen pitää ne sitten synnyttyään kestää? Vai meinasitteko imetyksen välillä antaa sille vauvalle henkoset röökitauolla?
 
Mä tulin vaan purkaa mun tuntojani tänne,ei olisi pitänyt :ashamed:

Ja tiedoksi kaikille aamulla tämän ketjun lukeneille,ihan sama mitä ajattelette,voitte ihan rauhassa kaataa paskaa niskaan,mutta ei sillä ole enää merkitystä,ihan "jees" fiilikset on jo nyt
Pääasia että vauvalle ei luultavasti käynyt siinä kaatumisessa mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hui kuinka sä sin taksin alle meinasit jäädä?
Me riideltiin miehen kanssa kun se tuli baarista kotiin ja oli lähdössä heti pois,taksi ootti sitä parkkiksella.
Mä lähdin juoksee sen perään ettei lähtisi ja mies ehti taksiin sisälle ja mä kaaduin taksin kylkeen ja se vaan lähti liikkeelle eikä edes pysähtynyt katsoo kuin mun kävi :|
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hui kuinka sä sin taksin alle meinasit jäädä?
Me riideltiin miehen kanssa kun se tuli baarista kotiin ja oli lähdössä heti pois,taksi ootti sitä parkkiksella.
Mä lähdin juoksee sen perään ettei lähtisi ja mies ehti taksiin sisälle ja mä kaaduin taksin kylkeen ja se vaan lähti liikkeelle eikä edes pysähtynyt katsoo kuin mun kävi :|
Hui. Toivottavasti ei käynyt pahasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hui kuinka sä sin taksin alle meinasit jäädä?
Me riideltiin miehen kanssa kun se tuli baarista kotiin ja oli lähdössä heti pois,taksi ootti sitä parkkiksella.
Mä lähdin juoksee sen perään ettei lähtisi ja mies ehti taksiin sisälle ja mä kaaduin taksin kylkeen ja se vaan lähti liikkeelle eikä edes pysähtynyt katsoo kuin mun kävi :|
Hui. Toivottavasti ei käynyt pahasti.
Onneksi vauva voi hyvin ja toi sikamies tuli takas kotiin jo ja sain sen lompakosta kaivettua sen taksikuitin ja huomenna otan siihen esimieheen yhteyttä.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Odeka:
Juujuu ehdottomasti nimetön.
No miksi poltat raskausaikana? Et kestä vieroitusoireita, eikö niin? Sillä vauvalla on ne samat vieroitusoireet sitten kun syntyy ja pakkohan sen on ne kestää.
Meidän vauvalla ei ollut mitään vieroitusoireita tupakasta kun syntyi, vaikka niin pelkäsinkin. Olin kovasti yrittänyt lopettaa, ostin Nicoretet sun muut, yritin niiden kanssa, ja ilman niitä, mutta ei. Kun on yli kymmenen vuotta polttanut, niin se ei ole aivan helppo nakki vain yhtäkkiä lopettaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hui kuinka sä sin taksin alle meinasit jäädä?
Me riideltiin miehen kanssa kun se tuli baarista kotiin ja oli lähdössä heti pois,taksi ootti sitä parkkiksella.
Mä lähdin juoksee sen perään ettei lähtisi ja mies ehti taksiin sisälle ja mä kaaduin taksin kylkeen ja se vaan lähti liikkeelle eikä edes pysähtynyt katsoo kuin mun kävi :|
Jaukolles annat kanssa huutia! Ois luullu sillä olevan tajua topata taksi ja kattoo että oot kunnossa! Vai eikö ne kumpikaan (kuski ja ukkos) huomannu että olit kumollaan?
 
hmmph
no jospa se taksikuski ei huomannut koko tilannetta.
, näin mä luulen.

ja vaikka is pommi meinannut tippuu päähän, niin tupakan poltto raskaana on musta typerää ja idioottimaista. miks niin ois tehtävä ? jos ei muutenkaan oikeesti polta edes ??? en ymmärrä.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Odeka:
Poltan ja se on mielestäni jokaisen oma asia. Kas kun ei näille nisti äideille saarnata ym.. |O
Kunpa pikkuisia vois varjella kaikelta paskalta, muttei ikävä kyllä voi!
logiikalla polta ihmeessä hyvää se tekee. Aina kun ne savut vetäiset se pikkuinen kipristelee siellä kohdussa. Niin kaikelta ei voi pikkuista varjella.
 
apua
Voi hyvänen aika, toinen on meinannut jäädä auton alle ja te keuhkootte jostain kahdesta tupakasta, moni ei kuule pysty lopettamaan ollenkaan, jos ap on tupakanpolton lopettanut ja nyt kävi vetämässä pari hermosauhua, se suotakoon hänelle. Mä olisin varmaan vetänyt kolme, jos mulle ois noin käynyt
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hui kuinka sä sin taksin alle meinasit jäädä?
Me riideltiin miehen kanssa kun se tuli baarista kotiin ja oli lähdössä heti pois,taksi ootti sitä parkkiksella.
Mä lähdin juoksee sen perään ettei lähtisi ja mies ehti taksiin sisälle ja mä kaaduin taksin kylkeen ja se vaan lähti liikkeelle eikä edes pysähtynyt katsoo kuin mun kävi :|



:eek: :eek:

:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:
no jospa se taksikuski ei huomannut koko tilannetta.
, näin mä luulen.

ja vaikka is pommi meinannut tippuu päähän, niin tupakan poltto raskaana on musta typerää ja idioottimaista. miks niin ois tehtävä ? jos ei muutenkaan oikeesti polta edes ??? en ymmärrä.
No sitten se on sokea kuski!
Ja sun ei kuule tarvitse ymmärtää yhtään mitään..
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Odeka:
Poltan ja se on mielestäni jokaisen oma asia. Kas kun ei näille nisti äideille saarnata ym.. |O
Kunpa pikkuisia vois varjella kaikelta paskalta, muttei ikävä kyllä voi!
Jos ne nistit suoraan tunnustas tekonsa; niin tottakai sanoisin; se vatsassa oleva lapsi on paaaljon tärkeempi kun joku loukksaantuva äiti
 
seliseli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te olette aikuisia ja ette kestä tupakan vieroitusoireita, mutta lapsen pitää ne sitten synnyttyään kestää? Vai meinasitteko imetyksen välillä antaa sille vauvalle henkoset röökitauolla?
Järkevää tekstiä tältä vieraalta.
lopettamaan pystyy jos tosissaan niin haluaa. Itse olen sen tehnyt 2 kertaa, molempien raskauksien alettua. Toisen lopettamisen jälkeen jopa viisastuin niin etten ole enää uudelleen aloittanut.

Tosi huono syy että kun meinasin jäädä auton alle on nyt mun oikeus vetää röökiä ja saastuttaa lasta. Voi taivas!

 
Vieras
En ois kyllä ikinä uskonut susta Bad virgin. :eek:
Hyi hemmetti mitä "äitejä", myrkyttäkää vaan ne lapsenne mutta älkää tulko kitisemään jos ja kun ne pikkuraukat itkee vieroitustuskissaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja seliseli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te olette aikuisia ja ette kestä tupakan vieroitusoireita, mutta lapsen pitää ne sitten synnyttyään kestää? Vai meinasitteko imetyksen välillä antaa sille vauvalle henkoset röökitauolla?
Järkevää tekstiä tältä vieraalta.
lopettamaan pystyy jos tosissaan niin haluaa. Itse olen sen tehnyt 2 kertaa, molempien raskauksien alettua. Toisen lopettamisen jälkeen jopa viisastuin niin etten ole enää uudelleen aloittanut.

Tosi huono syy että kun meinasin jäädä auton alle on nyt mun oikeus vetää röökiä ja saastuttaa lasta. Voi taivas!
Haista kuule home!
Olisko parempi et polttaisin koko ajan,et poltin noi kaksi tupakkaa??!!
 

Yhteistyössä