Kävin tänään ostamassa lapsille joulukalenterit. Minkälaisia kalentereita teidän lapsilla on ?

Tytölle 7v disneyn prinsessa-suklaa-kalenteri
Pojalle 6v disneyn mikkihiiri-akuankka-suklaa-kalenteri
Pojalle 4v joulupukki-suklaa-kalenteri
Pojalle 2v disneyn nallepuh-suklaa-kalenteri

Ihan itte saivat valita ja onneks ei kukaan halunnut niitä kalliita kalentereita :D
Sittarista noi haettiin ja disneyt oli 1.95e ja joulupukki 1.10e.
 
Meillä ostettu baby born, petsit ja my little pony poniville kalenterit.

Bartz kalentereita on huutonetissä ja nettimarkkinoilla, ei myydä Suomen kaupoissa.
Loppu viikosta laitan myös Hannah Montana kalenterin ja Disney prinsessa kalenterin sinne myyntiin. Joita en ole myös nähnyt Suomessa.
 
vieras
Askartelin tänä vuonna lapsille joulu kalenterit itse. Pieniä vessa paperi hylsjä liimataan pahville ja niin saadaan kätevät lokerot pikku tavaroille. Halutessa voi myös vaikka vesi väreillä maalata kivoja kuvioita ja värejä hylsyíhin, tulee joulu tunnelmaa :)
 
no onkos mammat jo huomanneet naisille olevan kalenterin anttilassa http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=505008&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=28151&compartmentId=29159&categoryId=29186# tai kai toi on niille perheen teini tytöille...toisaalta ois kiva saada itsekkin joka päivä jotain pientä B) ovat varmaan hyvin laadukkaita :D
 
ja lapsille en ole ostanut kun ei tuolle pojalle löydy mitään...itse olen edellisinä vuosina tehnyt, nyt oisin halunnut tilata mutta kun ei niin ei. Itse tehtävä, tai olen tehnyt aikanaan kaksi isoa joulukalenteri seinävaatetta ja niihin sitten paketit nyt hommattava...
 
Alkuperäinen kirjoittaja emppu1:
Meillä ostettu baby born, petsit ja my little pony poniville kalenterit.

Bartz kalentereita on huutonetissä ja nettimarkkinoilla, ei myydä Suomen kaupoissa.
Loppu viikosta laitan myös Hannah Montanah kalenterin ja Disney prinsessa kalenterin sinne myyntiin. Joita en ole myös nähnyt Suomessa.
Mistä ulkomaan kaupoista näitä sitten saa? Jostain niitä hankitaan?
 
myy
littlest petsopin sai tyttö.ostin sen jo lokakuun alussa,kun viime vuonna jäätiin ilman.nytkin cittaris oli jo lähes kaikki menny...kait mä viel sen perinteisen itetehdyn laitan lisäksi.
 
Mä varmaan ostan kaikille tavallisen, halvan, suklaakalenterin. Ainoa, mistä tykkäävät.

Ennen vuosilla on ollut Haribon, Dumlen ja Marsin suklaakalentereja ja lapset eivät ole tykänneet niistä :/
 

Yhteistyössä