Kävin tänään lääkärissä enkä saanut sairaslomaa

Meillä siis viime perjantaista asti ollut lapsilla rähmäinen silmätulehdus, ja kurkkukipua/yskää, pojalla kuumetta. Itsellä alkoi sunnuntaina kova kurkkukipu ja yskä, mutta kuumetta ei ole. Maanantaina vaihdettiin lasten silmätippakuuria, koska eka ei tuntunut auttavan yhtään.

Tänään aamulla heräsin sitten itsekin silmät rähmäisinä ja kamala kurkkukipu edelleen. Työterveydestä ei sairaslomaa heru, vaikka selvästi olen flunssainen kun ei ole kuumetta.

Heitelkää kivillä, lapset menee hoitoon huomenna. Pitäisin mieluusti kotona, mutta koska olen itsekin kipeä ja joudun töihin, niin eipä ole vaihtoehtoja.
 
minä vaan
Soita neuvolaan ja pyydä sairaslomalappu,koska lapsilla silmätulehdus.Meillä ei silmätulehduksen aikana saa mennä hoitoon ennen kuin oireet hävinneet. Ja täällä lapun saa ihan soittamalla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Soita neuvolaan ja pyydä sairaslomalappu,koska lapsilla silmätulehdus.Meillä ei silmätulehduksen aikana saa mennä hoitoon ennen kuin oireet hävinneet. Ja täällä lapun saa ihan soittamalla.
Osa työnantajista vaatii lääkärintodistuksen.
 
Lapset kävi lääkärissä perjantaina, ja siitä jo saatu se sairasloma. Nyt kun olen itse kipeänä niin ei tullut saikkua koska aikuisilla silmätulehdus ei kuulemma tartu.

Ja pyysin kyllä sairaslomaa, sain tämän päivän (mikä oli esimiehen luvalla muutenkin) Erittäin pitkin hampain antoi edes sen.

Ja joo, ihmettelen kyllä että tässä kunnossa pitäis mennä kaikki toimistolle tartuttamaan.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Soita neuvolaan ja pyydä sairaslomalappu,koska lapsilla silmätulehdus.Meillä ei silmätulehduksen aikana saa mennä hoitoon ennen kuin oireet hävinneet. Ja täällä lapun saa ihan soittamalla.
Täällä sai luvan mennä heti takaisin hoitoon kun lääkitys alkoi
 

Yhteistyössä