minusta taas olisi outoa jos minä tai mies toistemme sähköposteja tai puhelimia tongittaisiin. vaikka ollaan yhdessä niin on meillä sen verran yksityisyyttä ja toisaalta luottamusta ettei tuollaista tehdä. Mies vetää vielä tuon kirjesalaisuuden niin pitkälle ettei edes minun nimellä tulleita tyhjänpäiväisiä mainosposteja roskista vaan kiikuttaa ne minun sängylleni minkä on kehittänyt minun postin laskualustaksi. luottokunnan laskun sentään avaa ja ottaa maksettavaksi.Alkuperäinen kirjoittaja samat rahat ja tavat:nominusta se on OUTOA jos en saisi lukea mieheni sp- viestejä tai kännykkää...häh?? mitä salaamista niissä nyt on?
Joskus naureskellaan näitä puhelimentonkimisjuttuja että sitähän löytäisi vaikka mitä "mielenkiintoista" joka ei oikeasti mielenkiintoista olisikaan kun minullakin taitaa puolet puhelinnumeroista olla miesten ikähaarukalla seitsemästä seitsemäänkymmeneen, seassa työnumerot, lasten kavereita. heidän isiä jne. samoin mieheltä löytyy naisia, jopa nuoria parikymppisiä tyttöjä noiden lasten harrasteohjaajien muodossa ja tulipa kerran hassu "kuuma" viesti yhdeltä nuorelta tytöltä, oli sekoittanut kaksi samanetunimistä ja mieheni laittoi vastausta ja tyttöparka anteeksipyyteli nolona. Eli aika pienestä ne väärinkäsitykset voi saada alkunsa jos on saadakseen, meillä se vaan oli sen päivän vitsi.