Kävin just tarkistamassa miehen sähköpostin......

  • Viestiketjun aloittaja yks
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Ei siellä mitään ollut,eikä mulla oo mitään syytä epäillä mutta silti oon aina epäluulonen... (hävettää)
noo tekevälle sattuu :) samaa teen minä ja ah ku ottaa päähän ku turhaan epäilee toista :headwall:
mutta ihana sitte muistaa että ei tuo mies olekkaan niin kauhea ku ensin luuli :)
 
Salama McQueen
:eek: Onks toi toisten postien vaklaaminen ihan kivaa? Mä oisin ainakin r-a-i-v-o-i-s-s-a-n-i, jos mies kävis utsimassa mun postejani (ei sillä, että siellä olis mitään salattavaa, mutta luottamuskysymys..)! :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
:eek: Onks toi toisten postien vaklaaminen ihan kivaa? Mä oisin ainakin r-a-i-v-o-i-s-s-a-n-i, jos mies kävis utsimassa mun postejani (ei sillä, että siellä olis mitään salattavaa, mutta luottamuskysymys..)! :/
näinpä..ja varmaan katotte sit puhelimenkin? :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
:eek: Onks toi toisten postien vaklaaminen ihan kivaa? Mä oisin ainakin r-a-i-v-o-i-s-s-a-n-i, jos mies kävis utsimassa mun postejani (ei sillä, että siellä olis mitään salattavaa, mutta luottamuskysymys..)! :/
Joo, kuulostaa kyl aika oudolta. Mä en edes tiedä mun miehen sähköpostin salasanaa... Ei sillä että olis tullut edes mieleenikään käydä tsekkaamassa sen meilejä... :eek:
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
:eek: Onks toi toisten postien vaklaaminen ihan kivaa? Mä oisin ainakin r-a-i-v-o-i-s-s-a-n-i, jos mies kävis utsimassa mun postejani (ei sillä, että siellä olis mitään salattavaa, mutta luottamuskysymys..)! :/
näinpä..ja varmaan katotte sit puhelimenkin? :whistle:
Mun ystäväpariskunta on kanssa tuollainen, että tutkivat toistensa lompsat, kännykät, sähköpostit ja muut asiakirjat ja systeemit. Järkyttävää, sanon mä. Eipä ihme, ettei heillä mene hyvin kun puuttuu se tärkein- luottamus.
 
Mikäs oikeus sulla on toisen sähköpostit tarkastaa??? :eek: Mä raivostuisin jos mun ukko kävis salaa kattelemassa mun sähköposteja tai tekstiviestejä.Se on sitäpaitsi rikos.Se on kirjesalaisuuden rikkomista. :saint:
 
Vieras

sähköpostiosoite on yhteinen, kun ei me sitä mihinkään oikeastaan edes tarvita. Monestikin "tutkin" miehen puhelinta ja hänkin "tutkii" minun puhelintani. Ehkä se sitten on outoa, mutta meistä normaalia. Ja luotetaan kyllä toisiimme, ei se siitä ole kiinni. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
:eek: Onks toi toisten postien vaklaaminen ihan kivaa? Mä oisin ainakin r-a-i-v-o-i-s-s-a-n-i, jos mies kävis utsimassa mun postejani (ei sillä, että siellä olis mitään salattavaa, mutta luottamuskysymys..)! :/
näinpä..ja varmaan katotte sit puhelimenkin? :whistle:
Mun ystäväpariskunta on kanssa tuollainen, että tutkivat toistensa lompsat, kännykät, sähköpostit ja muut asiakirjat ja systeemit. Järkyttävää, sanon mä. Eipä ihme, ettei heillä mene hyvin kun puuttuu se tärkein- luottamus.
joo..ei onneks oo tarvetta katella s-postia tai puhelinta..

 
vinkki
sellanen ihminen joka haluaa salata jotain kyllä sen sitten tekeekin.
varmaan poistaa viestit-puhelut-sähköpostit. ja näin ollen saa luottamusta siitä kun mitään ei koskaan löydä. typerää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Mikäs oikeus sulla on toisen sähköpostit tarkastaa??? :eek: Mä raivostuisin jos mun ukko kävis salaa kattelemassa mun sähköposteja tai tekstiviestejä.Se on sitäpaitsi rikos.Se on kirjesalaisuuden rikkomista. :saint:
ei muuten oo jos salasana ja lupa on annettu :saint:

meillä kyllä yleensä jätetään sähköpostit rauhaan, yleensä.
puhelimet tutkitaan joka päivä, ihan huvin vuoksi ja jos ilmenee että on jotain josta toinen ei tykkää siitä sanotaan. luottamus sata prosenttinen, yleensä.
katokku me ei toisiltamme piilotella edes kaveriemme tekemisä.

joissaki suhteissa näin, toisissa ei.

( mies ei ymmärrä sitä että en avaa sen postissa tulleita kirjeitä! kuulemma sen laskut ja palkat kuuluu mulle )
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
mä SAAN katsoa miehen sähköpostit jos haluan, mutta ei mua niin paljoa kiinnosta että alkaisin niitä tarkistelemaan.
Muakin ihan mielettömästi kiinnostaa lukea miehen 4000 aktivisti- tai työaiheista sähköpostia :kieh:
 
kiehun
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
:eek: Onks toi toisten postien vaklaaminen ihan kivaa? Mä oisin ainakin r-a-i-v-o-i-s-s-a-n-i, jos mies kävis utsimassa mun postejani (ei sillä, että siellä olis mitään salattavaa, mutta luottamuskysymys..)! :/
Samoin minä! Kerran yksi lyhyt tuttavuus selasi puhelimeni ja ihmetteli kun hänen nimeään ei löytynyt. Ei löytynyt silloin eikä ainakaan jälkeenpäin.
Todella törkeää vaikka ei olisi mitään salattavaa!
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
katokku me ei toisiltamme piilotella edes kaveriemme tekemisä.

joissaki suhteissa näin, toisissa ei.
Tuo on muuten yksi keskeisin syy, miksi hyviä ystäviä on vaikea enää nykyisin löytää. Se kun ei lue ihmisen otsassa, osaako pitää salaisuuksia vai ei :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
katokku me ei toisiltamme piilotella edes kaveriemme tekemisä.

joissaki suhteissa näin, toisissa ei.
Tuo on muuten yksi keskeisin syy, miksi hyviä ystäviä on vaikea enää nykyisin löytää. Se kun ei lue ihmisen otsassa, osaako pitää salaisuuksia vai ei :(
nii en tarkottanu että ne salaisimmat muiden asiathan ei kuulu mun miehelle ja sen kavereide salaiset ei kuulu mulle, mutta me ei jaetakkaa kavereiden kanssa salaisuuksia viestillä.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
nii en tarkottanu että ne salaisimmat muiden asiathan ei kuulu mun miehelle ja sen kavereide salaiset ei kuulu mulle, mutta me ei jaetakkaa kavereiden kanssa salaisuuksia viestillä.
No se on tietysti hyvä, että kaverisi ovat tietoisia tuosta teidän menettelytavasta eivätkä vahingossakaan tekstaa tai laita sähköpostitse mitään itselleen tärkeitä asioita.

 

Yhteistyössä