Kävin eilen lasten kanssa Ideaparkissa ja on kyllä melko karmea paikka!

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
ohikulkumatkalla päätettiin poiketa ja voi kammotus sentään. ihmisiä oli enemmän kuin Helsingissä yhteensä ja luistinrata keskellä ostoskeskusta???? Ööö....No, tulipahan nähtyä sekin ihmetys.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Joo todella synkkä paikka, sellanen peltilaatikko, hyi! oli pettymys kun kävin siellä syksyllä
Juu mä en kanssa pidä siitä miljööstä lainkaan. Todella synkkä, suorastaan ruma. Raision Mylly samanmoinen ostoshelvetti, mutta paljon viihtyisämpi.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Joo todella synkkä paikka, sellanen peltilaatikko, hyi! oli pettymys kun kävin siellä syksyllä
Juu mä en kanssa pidä siitä miljööstä lainkaan. Todella synkkä, suorastaan ruma. Raision Mylly samanmoinen ostoshelvetti, mutta paljon viihtyisämpi.
Tuota juuri tarkoitin, että oli todella synkkä! Minä olin odottanut jotain Jumbon tapaista tmv.
 
joanna
ainoo huonopuoli on siinä että se on liian lähellä..menee liikaa rahaa =/ mulle on aivansama miltä se näyttää..en mä sentään kauppapaikkaa ulkonäönperusteella valitse.
 
vieras
Olis kiva jos siellä olis sisällä jotain virikettä pienille. Ne Linkosuon kaksi liukumäkeä on vähän nöö-nöö ;) Se ulkopuisto on kiva, mutta ei sovellu aivan pienille.
 
mie
[quote="Gluteus maximus"
Tuota juuri tarkoitin, että oli todella synkkä! Minä olin odottanut jotain Jumbon tapaista tmv. [/quote]

Kävin kesällä ja kiinnitin myös huomiota siihen, että oli tosi synkkä paikka. keskellä kauneninta kesäpäivää valot paloi kaikkialla, jotta olisi nähnyt jotain. Lasikatot ja isot ikkunat puuttuivat...
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja suosittu se ainakin on:
Mulle on aivan sama miltä se näyttää. Pääasia että kauppoja on. Keskityn myytäviin tavaroihin.
Niin kai. Meillä suurinpiirtein sama matka sinne ja tonne Raisioon ja selkeesti Mylly voittaa 6-0 kaikin puolin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olis kiva jos siellä olis sisällä jotain virikettä pienille. Ne Linkosuon kaksi liukumäkeä on vähän nöö-nöö ;) Se ulkopuisto on kiva, mutta ei sovellu aivan pienille.
PiiPoo?
Maksullinen kylläkin, mutta löytyy ainakin sitä virikettä =)
 
suosittu se ainakin on
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja suosittu se ainakin on:
Mulle on aivan sama miltä se näyttää. Pääasia että kauppoja on. Keskityn myytäviin tavaroihin.
Niin kai. Meillä suurinpiirtein sama matka sinne ja tonne Raisioon ja selkeesti Mylly voittaa 6-0 kaikin puolin.
No meillä matkaa Ideaparkiin noin 15 min ja Myllyyn 1 h 30 min joten valinta ei ole senkään puolesta vaikea. Ja Ideaparkissa on mun mielestä paremmat valikoimat ruokapaikkoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No joo, mutta on siinä yks hyvä puoli: ei tarvii pukea ja riisua lapsia siirryttäessä kaupasta toiseen =)
Niin just. Mä tykkään Ideaparkista
Mäki tykkään. Meiltä ajaa saman matkan idikseen ja Tampereen keskustaan ja kyllä mä aina nykyään ajan ennemmin sinne Ideaparkkiin - enemmän kauppoja saman katon alla - inhottava keskustas jatkuvasti riisua/pukea lapsia ku ulkona sataa vettä tai räntää.
Ulkoa päin toki ruma hökötys mut sisältä mun mielestä kiva ku ei oo käytävillä niin kova loisteputkivalo ku normaalisti kauppakeskuksissa..
 
Mää tykkään Ideaparkista! Mielestäni lapsiperheelle ihanteellinen: voi riisua päällysvaatteet mentäessä pois, löytyy hoitohuoneet ja vessat, jätskipaikka, ruokapaikka ja kärryillä pääsee joka paikkaan. Jotkin liikkeet on ahtaita, mut keskustassa pahempaa. Mielestäni äitien paratiisi. :saint:
 
Mitä ihmeellistä on luistinradassa keskellä ostoskeskusta?
Niitä (ja mm. huvipuistoja keskellä ostoskeskusta) on maailmalla vaikka kuinka. Ajatuksena kaiketi se, että ostarilla voi viettää koko perheen laatuaikaakin, eikä vaan mennä sinne ryntäämään paikasta toiseen, lasten kitistessä ja miehen vilkuillessa kelloaan =)
 
aada
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mitä ihmeellistä on luistinradassa keskellä ostoskeskusta?
Niitä (ja mm. huvipuistoja keskellä ostoskeskusta) on maailmalla vaikka kuinka. Ajatuksena kaiketi se, että ostarilla voi viettää koko perheen laatuaikaakin, eikä vaan mennä sinne ryntäämään paikasta toiseen, lasten kitistessä ja miehen vilkuillessa kelloaan =)
Iskä voi luistella naperoitten kanssa ja äiti saa teinixin kanssa shoppailla, (näin me teimme eikä kellään ollut paha mieli) lopuksi kävimme jätskillä koko poppoo =) Olimme siis kokoonpanolla 3v,4v ja 7v sekä 14v =)
 

Yhteistyössä