Aijaa, mä tykkään ja lapsetkin :)
mie 03.11.2008 #27 Mekin oltiin siellä eilen ja tykättiin kovasti. Porukkaa oli kyllä enemmän kuin koskaan ennen meidän aikana. Tehtiin hyviä ostoksia
Mekin oltiin siellä eilen ja tykättiin kovasti. Porukkaa oli kyllä enemmän kuin koskaan ennen meidän aikana. Tehtiin hyviä ostoksia
Phoebsi 03.11.2008 #28 Mä olin menossa kunnes tajusin ettei siellä ole mulle mitään uutta. Tykkään oman kaupungin kauppakeskuksesta (joka on muuten ihan keskustassa) eniten.
Mä olin menossa kunnes tajusin ettei siellä ole mulle mitään uutta. Tykkään oman kaupungin kauppakeskuksesta (joka on muuten ihan keskustassa) eniten.
Gekkolisko 03.11.2008 #29 Meillä tykkää kyllä koko perhe. Helppo mennä ostoksille, joka makuun löytyy jotain liikkeitä siellä, ja plussaa on ennenkaikkea just se, että voi riisua ulkovaatteet pois kun menee, ja pukee kun lähtee.
Meillä tykkää kyllä koko perhe. Helppo mennä ostoksille, joka makuun löytyy jotain liikkeitä siellä, ja plussaa on ennenkaikkea just se, että voi riisua ulkovaatteet pois kun menee, ja pukee kun lähtee.