Mulla jää toi sivu jumiin, ei liiku vaikka valitsen suomi ja suomeksi.. Mitä tehdä??Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:no täälltä saa tulostettua:
http://www.seppala.fi/
ja siihen vasemmalle tulee se linkki...tääl oli aamulla linkki siihen jo...
no just tuli seppälästä!ite kävin kirjastossa tulostaan kun oma tulostin jumitti..Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Siis toimiiko se oikeasti???
Hiton printteri, toimi nyt *Hakkaaa nyrkillä*
no mun siskolla kävi samanlailla...Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Mulla jää toi sivu jumiin, ei liiku vaikka valitsen suomi ja suomeksi.. Mitä tehdä??Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:no täälltä saa tulostettua:
Minä sain tulostettua sen aamuisen linkin avulla, mutta tämä linkki ei toimi. Hetken on mustana ja sitten taas tiputtaa netistä pois. =)Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:no täälltä saa tulostettua:
no niin mä tein ainakin..annoin tytöille 1eurot ja tuotteen ja ne makso ne sit..vähän kyllä myyjää hymyilytti kun 3v tyttö osti 39 koon kengätAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Siis voin ottaa vaikka kaikki kolme poikaani mukaan ja ostan heille kaikille jotakin ja annan kolme kuponkia? Niinkö se toimii?
Ahaa no taidan poiketa huomenissa Seppälässä. =)Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:no niin mä tein ainakin..annoin tytöille 1eurot ja tuotteen ja ne makso ne sit..vähän kyllä myyjää hymyilytti kun 3v tyttö osti 39 koon kengätAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Siis voin ottaa vaikka kaikki kolme poikaani mukaan ja ostan heille kaikille jotakin ja annan kolme kuponkia? Niinkö se toimii?
Täytyy vissiin mies ja kuopus puhua kaupoille, esikko kun lähti isoäidin mökille...Mut kuin, oliko siellä vielä ihan hyvää tavaraa alessa????Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:no niin mä tein ainakin..annoin tytöille 1eurot ja tuotteen ja ne makso ne sit..vähän kyllä myyjää hymyilytti kun 3v tyttö osti 39 koon kengätAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Siis voin ottaa vaikka kaikki kolme poikaani mukaan ja ostan heille kaikille jotakin ja annan kolme kuponkia? Niinkö se toimii?
no täällä ei ainakaan ollut kun kaks asiakasta meijän lisäks..vaatteita oli vaikka kuinka paljon!Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Olikos paljon porukkaa sielä tappelemassa tavarasta? Itekin niitä tulostelin 10 kpl ja kohta lähdössä kaupunkiin B)
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Siis voin ottaa vaikka kaikki kolme poikaani mukaan ja ostan heille kaikille jotakin ja annan kolme kuponkia? Niinkö se toimii?
siis 1 kuponki per asiakas. tietty voit käydä sen 10 kertaa...Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Olikos paljon porukkaa sielä tappelemassa tavarasta? Itekin niitä tulostelin 10 kpl ja kohta lähdössä kaupunkiin B)
no täällä oli siis vaikka kuinka paljon noita ale tuotteita,siihen kuuluu siis ne -50% tuotteetkin..mut me asutaankin tääl landellaAlkuperäinen kirjoittaja Annette-79:olikos paljon valinnanvaraa vielä jäljellä????
Hitsi... missä se ukko nyt viipyy.. mulla tuli hirvee kiire sinne seppälään nyt.Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:no täällä oli siis vaikka kuinka paljon noita ale tuotteita,siihen kuuluu siis ne -50% tuotteetkin..mut me asutaankin tääl landellaAlkuperäinen kirjoittaja Annette-79:olikos paljon valinnanvaraa vielä jäljellä????
no mä kyl tulostin niitä kymmennen..aattelin käydä siis viel illalla ja sit huomenna aamusta ja sunnuntaina aamusta..en mä siis mitenkään ahne oo :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Siis printtasit kolme kupongia ja apurit maksoi toiset ostokset....HMM...Ketähän mä alan ruinata mukaani.....