kävin äskön seppälässä halvoilla ostoksilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:
no täälltä saa tulostettua:
http://www.seppala.fi/

ja siihen vasemmalle tulee se linkki...tääl oli aamulla linkki siihen jo...
Mulla jää toi sivu jumiin, ei liiku vaikka valitsen suomi ja suomeksi.. Mitä tehdä??
no mun siskolla kävi samanlailla...
koitan tuleeko tähän nyt suoraan se tulostettava lappu:
http://www.seppala.fi/s/eurokuponki/

no täälltä saa tulostettua:
http://www.seppala.fi/

ja siihen vasemmalle tulee se linkki...tääl oli aamulla linkki siihen jo...
Minä sain tulostettua sen aamuisen linkin avulla, mutta tämä linkki ei toimi. Hetken on mustana ja sitten taas tiputtaa netistä pois. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Siis voin ottaa vaikka kaikki kolme poikaani mukaan ja ostan heille kaikille jotakin ja annan kolme kuponkia? Niinkö se toimii? :eek:
no niin mä tein ainakin..annoin tytöille 1eurot ja tuotteen ja ne makso ne sit..vähän kyllä myyjää hymyilytti kun 3v tyttö osti 39 koon kengät :)

Siis voin ottaa vaikka kaikki kolme poikaani mukaan ja ostan heille kaikille jotakin ja annan kolme kuponkia? Niinkö se toimii? :eek:
no niin mä tein ainakin..annoin tytöille 1eurot ja tuotteen ja ne makso ne sit..vähän kyllä myyjää hymyilytti kun 3v tyttö osti 39 koon kengät :)
Ahaa :D no taidan poiketa huomenissa Seppälässä. =)

Täytyy vissiin mies ja kuopus puhua kaupoille, esikko kun lähti isoäidin mökille...Mut kuin, oliko siellä vielä ihan hyvää tavaraa alessa????

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Olikos paljon porukkaa sielä tappelemassa tavarasta? Itekin niitä tulostelin 10 kpl ja kohta lähdössä kaupunkiin B)
no täällä ei ainakaan ollut kun kaks asiakasta meijän lisäks..vaatteita oli vaikka kuinka paljon!
oon täs aatellutki lähtee illalla sinne uudelleen,valkkasin jo valmiiks takin ja farkut,toivottavasti ne ei mee tällä välin :)mut en kehtaa ihan heti mennä takasin...

lisse

niin varmaan :D nyt ukko tossa tulostaa 3 kuponkia ja me ja tyttö hakee jotain kivaa.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Siis printtasit kolme kupongia ja apurit maksoi toiset ostokset....HMM...Ketähän mä alan ruinata mukaani.....
no mä kyl tulostin niitä kymmennen..aattelin käydä siis viel illalla ja sit huomenna aamusta ja sunnuntaina aamusta..en mä siis mitenkään ahne oo :ashamed: :LOL:

minä
tuo on vähän röyhkeyttä, eiköhän se ole tarkoitettu että yksi ihminen ostaa yhdellä kupongilla eikä ravaa sielä aina kun myyjä vaihtuu, saati laita lasta ostamaan itselle, lapselle se vaate olisi kuulunut :(

Yhteistyössä