Kätilö vastaa pikana viiteen ensimmäiseen kysymykseen ennen ruoanlaittoa :)

  • Viestiketjun aloittaja "kätilö"
  • Ensimmäinen viesti
"kätilö"
[QUOTE="kiinnostunut";23401610]Mikä on inhottavinta työssäsi?[/QUOTE]

No ehdottomasti ne ikävät tilanteet, kun kohtaan surua tai murhetta. Se koskettaa syvältä, itsekin kun on äiti. Ja jäävät ikävä kyllä mieleen.
 
"vieras"
Onko sulla itselläs lapsia? Millaisia synnytykset ovat olleet, kun olet itse "synnytyksen ammattilainen"? :D Siis oletko neuvonut kätilöäsi, tehnyt tarkan synnytyssuunnitelman yms? Menikö synnytys ongelmitta?
 
"vieras"
Minua on mietityttänyt jo kauan se kun minulta tuli ennen synnytystä vihreää lapsivettä joka oli ihan mönjää.Tämäkö tarkoittaa että vauva on kakannut koska on ollut joku hätä? Voiko tämä eli hapenpuutosko aiheuttaa jotain myöhempään elämään?
 
"hmm"
En tiiä oletko oikea ihminen vastaamaan mutta mietityttää että kun jotkut hautaavat vauvat keskenmenon jälkeen niin millä viikolla se on tapana? Siis että kuinka kauan raskaus on kestänyt että sikiö annetaan hauvattavksi?
 
.
Viisi kysymystä taisi mennä jo, mutta laitan jos olet vielä linjoilla: olen rv 30 ja selkäni on aivan romuna. Miten ihmeessä saan synnytettyä selälläni, kun en pysty siinä asennossa olemaan? Lääkärin pakeiltakin kesti kauan, että pääsin könyttyä ylös... Edellisenkin synnytin selälläni ja se se taitaa olla yleisin synnytysasento. Muut tuntuisivat kyllä itsestänikin oudoilta.
 

Yhteistyössä