[QUOTE="Vieras";28306320]Onneksi mä en asu Suomessa.
Käsittämätöntä, kuinka toisten elämää pyritään rajoittamaan, eikä taatusti mietitä yhtään, mitä itsellä tulee tehtyä, joka ärsyttää muita. Toiset pitää ottaa huomioon, mutta mun mielestäni tuo tupkoitsijoiden terrorisointi on mennyt yli
.
Suomessa käydessä paljon enemmän mua haittaa huonosti käyttäytyvät ihmiset, kääniääliöt ja negatiivinen asenne kaikkeen, paitsi niihin asioihin, mitkä kuuluu omaan elämään. Kyllä Suomessa pahinta on alkoholikäyttäytyminen! Olisi jo aika kiinnittää huomiota viinan käyttöön ja humalajuomiseen! Se haittaa muita ihmisiä taatusti enemmän kuin ne harvat sauhuttelijat. Ja taatusti viina on haitallisempaa myös muille ihmisille, kuin satunnainen tupakansavu.
Mutta eihän kännäämistä saa kritisoida, kun se on suurimman osan viikonloppuharrastus. Vedetään pää täyteen ja sikaillaan
[/QUOTE]
Varmaan riippuu missä liikkuu. Itse näen känniläisiä hyvin harvoin, vaikka ympäriinsä kaupunkia ja taajamaa liikun päivisin klo. 05.00- 23.00 välillä. Toki niitä känniläisiä löytyy kesäterasseilta, baareista, pubeista jne.
Ja mitkä "harvat" sauhuttelijat? Mihinköhän tämä väite perustuu? Kyllä niitä sauhuttelijoita tulee kaupungilla vastaan 50 kpl per yhtä humaltunutta.