Käsi ylös joka ois mieluiten kokkaamatta kokonaan!!

:wave:
En tykkää tästä iänikuisesta kokkaamisesta! :ashamed: Mut pakkohan se on ku lapsia en tahdo ruokkia pelkällä leivällä ja muroilla, eikä isäntäkään kattois jos ei koskaan ois ruokaa kotona... :kieh:

Ite eläisin ihan jollain simppelillä, voikkarilla ja kylmällä lenkillä vaikka... :whistle:
 
kinuski
:wave:
Olis kivaa kun olis sellanen palvelu, että vois tilata ruuat kotiin :). Klikkailis netissä vaan vaikka viikon ruokalistan etukäteen, ja mihin kellon aikaan sapuskat minäkin päivänä haluaa.
 
:wave:

Hitsi millä ruokavaliolla olen elänyt kotoa pois muutettaessa ennen kuin tapasin nykyisen mieheni ja saimme nämä lapset... :whistle:

Meillä mies on parempi kokki...

Valmisruoat kunniaan juu! Onhan kotona itse tehty parempaa ja sitä useimmin meillä sellaista on, mutta en minä aina jaksais...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
:wave:
Olis kivaa kun olis sellanen palvelu, että vois tilata ruuat kotiin :). Klikkailis netissä vaan vaikka viikon ruokalistan etukäteen, ja mihin kellon aikaan sapuskat minäkin päivänä haluaa.
Onhan sellainen. Isotätini tilailee safkan kotiin, ei se sillä iällä enää itse mitään kokkaile.
 
Alkuperäinen kirjoittaja FiZZ:
mä tykkäisin jos ei olis pakko... :ashamed:
mun inspiraatio kuoli sen jälkeen kun lapsi syntyi ja ruoanlaitosta tuli pakko.. :ashamed:
Ihan totta kyllä! Mulla sama! :eek:
Ennen tykkäsin kokeilla reseptejä, tein kahvikastikkeita sunmuita ja leivoin; lasten myötä siitä tuli jokapäivästä pakkopullaa -eikä lapset muutenkaan söis edes mitään erikoisempia kokkauksia...

Onneks mies kokkaa vkonloppuisin, se sentään tykkää kokata. ;)
 

Yhteistyössä