Käsi sydämellä: Mikä lihavassa naisessa on niin kamalaa että jatkuvasti täytyy haukkua?

  • Viestiketjun aloittaja Haluanko edes tietää?
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä kaikkia huonotapaisia haukutaan ihan yhtä paljon.
-ylensyöjiä
-tupakoijia
-juoppoja
-sosiaalipummeja

Myös näille kaikille löytyy kavereita. Jos et halua tulla haukutuksi niin älä ole näistä mitään. Vain 0,5% lihavista on sairauden takia lihavia nykysuomessa. Mutta lihavuuden takia sairaita on HURJASTI.
En ole itsekään hoikka, vielä:)....
 
"mies"
[QUOTE="vieras";27912774]Kuulostaa kyllä todelliseltä "Mieheltä" tuo yks :LOL:[/QUOTE]


Kilahtamisen syy on se että joka viikko ma-pe jokaikisellä kahvi/ruoka/tupakki tauolla
kuulee sen saman litannian..
Geenit-kilpirauhanen-sairaus ja kun nää ei oikeasti tajua mitään, pullapitko suussa selittävät tällästä.
 
pulkannaru
[QUOTE="mies";27912794]Kilahtamisen syy on se että joka viikko ma-pe jokaikisellä kahvi/ruoka/tupakki tauolla
kuulee sen saman litannian..
Geenit-kilpirauhanen-sairaus ja kun nää ei oikeasti tajua mitään, pullapitko suussa selittävät tällästä.[/QUOTE]

Oletko kilahtanut noilla tauoillakin asiasta?
 
"vieras"
[QUOTE="mies";27912794]Kilahtamisen syy on se että joka viikko ma-pe jokaikisellä kahvi/ruoka/tupakki tauolla
kuulee sen saman litannian..
Geenit-kilpirauhanen-sairaus ja kun nää ei oikeasti tajua mitään, pullapitko suussa selittävät tällästä.[/QUOTE]

No mikä pakko sun on kuunnella?! Mene eri aikaan tauoille, jos noin ottaa pattiin. Jos mua ärsyttää joku tyyppi kahvitunnilla, niin en kyllä rasita itseäni menemällä samaan pöytään tai edes samaan aikaan kahville/tupakalle.
 
  • Tykkää
Reactions: BettyBoop
Mene ja tiedä, itse en tapaa käyttäytyä moukan idiootin lailla, mutta tiedän muutaman ihmisen joille nimenomaan ylipainoinen nainen on hupaisa naurunaihe eivätkä nämä miehet edes yritä peittää halveksuntaansa. Vinkeän asiasta tekee se, että kyseiset miehet ovat itsekin ylipainoisia.
 
[QUOTE="mies";27912862]Valehtelu on rumaa ja sitä nää tekee joka pv ;)
Ja oon kuitannut asiasta kun suklaamuruset lensi mun päälleni naisen suusta kun hän niin tohkeissaan selitti kun geenit on huonot[/QUOTE]

Heh. No tyhmiä ja urpoja on joka painoluokassa kuitenkin. Anna olla, mitäpä välität?
 
"mies"
Ai nii joo enhän mä hauku lihavia naisia :) mut jos haukkuisin niin toi olis se syy, ja en mä pääse niistä eroon ku vähän väliä joku pyytelee dietti ohjeita tai treeni suunnitelmia
 
Mene ja tiedä, itse en tapaa käyttäytyä moukan idiootin lailla, mutta tiedän muutaman ihmisen joille nimenomaan ylipainoinen nainen on hupaisa naurunaihe eivätkä nämä miehet edes yritä peittää halveksuntaansa. Vinkeän asiasta tekee se, että kyseiset miehet ovat itsekin ylipainoisia.

Oih, melkein kostuin ajatuksesta, kuulostavat niin miehisiltä miehiltä. Saiskos yhteystietoja? :attn:
 
laiha
En koskaan hauku.

Yksi ylipainoinen tuttu jaksaa kyllä viikon välein facebookissa päivittää tyyliin "tosinaisella on muodot" ja "miehet ei tykkää pulkannaruista" jnejnejne.
 
Oih, melkein kostuin ajatuksesta, kuulostavat niin miehisiltä miehiltä. Saiskos yhteystietoja? :attn:
Valitettavasti minulla ei ole näiden salskeiden prinssien yhteystietoja, mutta varmimmin heihin törmää pk-seudun kapakoissa. Istuvat kolmisin samassa pöydässä valtavat ryllivatsat roikkuen oluttuopit kourassa ja arvioivat paikalla olevien naisten ulkonäköä. Hieman pyöreämmistä tuumaavat jotakin tyyliin "no jaa, saattaishan tuota silmät kiinni panna" ja reilummin ylipainoisille nauravat melkeinpä päin naamaa. "Jäätävä siiderivalas, hyi vittu, noiden läskien alta ei p*lluakaan löydä ellei viskaa soodaa jonnekin jalkojen välin tuntumaan ja kuuntele missä sihisee".

Turpaan on tehnyt mieli tempoa, vaan olen tyytynyt avautumaan lakonisesti.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";27912902]Ai nii joo enhän mä hauku lihavia naisia :) mut jos haukkuisin niin toi olis se syy, ja en mä pääse niistä eroon ku vähän väliä joku pyytelee dietti ohjeita tai treeni suunnitelmia[/QUOTE]

Ai onko "mursu"-nimitys sitten vain hellittelynimi?
 
pulkannaru
En koskaan hauku.

Yksi ylipainoinen tuttu jaksaa kyllä viikon välein facebookissa päivittää tyyliin "tosinaisella on muodot" ja "miehet ei tykkää pulkannaruista" jnejnejne.
Oletteko huomanneet, että usein naisten omista liikakiloista valittamisen lopuksi joku toteaa, että "mutta miehet pitävät siitä, että naisessa on jotain, mistä kiinni pitää" tms?

Hyvä on, jos ja kun kelpaa sellaisena kuin on mutta kiinnostavaa on se, että jotkut naiset "tietävät", mistä (kaikki) miehet pitävät.
 
Mun mielestä ei tarvitte haukkua ketää, ei ylipainoosia eikä alipainoosia. En mä ainakaa hauku alipainoosia joten turha teidän eräiden yleistää tuollaasta, että läskit aina haukkuu itteään hoikempia.

Mä en ainakaa selitä omaa ylipainoa millää geeneillä tms. Mun ylipaino johtuu siitä, että oon syöny liikaa ja väärin kulutukseen nähden. Ei sen kummallisempaa.

En oo kuitenkaa mikää laiska, haiseva läskikasa joka ei liiku mihinkää. Kyllä mä liikkua pystyn ja kävellen tulee ny talvisin kuljettua paljo ku ei oo autoa. Mä en vain jaksa stressata painoa ainakaa ny, ehkä joskus tiputan painoa. Eipä oo asia joka kuuluus muille ku mulle ittelle. Ehkä voi olla vaikutusta sillä, että pidän 51 päivän herkuttoman kauden (menos 20. päivä) tai sitte ei. Sen näkee sitte.

Mun mielestä suorastaan huvittavaa ku jotkut luulee, että ylipainooset ei saa haukkumisia ja halveksuvia katseita irl. Kyllä tuollaasta vain tapahtuu eikä sillä oo mitää merkitystä onko sinut ittensä kans vai ei koska jotkut ny vain on niin persiistä, että on muka välttämätön pakko saada sanoa ääneen sen mitä ajattelee toisen painosta.

Miehelle muuten tiedoksi, että kyllä joillaki isoon painonnousuun on syynä kilpirauhasen vajaatoiminta. Lääkitys ku saadaan kuntoon niin paino yleensä palautuu.
 
Viimeksi muokattu:
sama kirjoittaja
[QUOTE="A.P";27912676]Yrität kumota mielipiteeni. Ethän sinä voi pysty sellaiseen. ;)

Hassu olet.[/QUOTE]

En yritä kumota kenenkään mielipiteitä, vaikka vähemmistöön kuulutkin niiden osalta. Sen sijaan mua edelleen kiinnostaa, miten määrittelet kauneuden, jos se ei ole kokonaisuus?
 
"vieras"
Mutta mikä siinä on, että ihmiset ei tajua et jos ei ole innostusta laihduttaa, siinä ei räkyttäminen ja terveysriskeistä luennoiminen auta yhtään mitään. Eiköhän jokainen lihava tiedä ne terveysriskit ja sellaset, tarviiko niitä joka ikinen päivä paasata sille.

Siinä kun voi käydä niinkin, että sitä ylipainoista alkaa vituttaa se ainainen saarnaaminen kiloista ja laihduttamisesta, eikä ihan piruuttaankaan ala laihduttaa.

Mut ei, kun pitää vaan luennoida ja paasata, terveysriskit ja ruokavaliot, karppaus ja hiilarit ja liikunta ja päläpälä. Eikö jokainen kanna kilonsa ihan itse?
 
[QUOTE="vieras";27913161]Mutta mikä siinä on, että ihmiset ei tajua et jos ei ole innostusta laihduttaa, siinä ei räkyttäminen ja terveysriskeistä luennoiminen auta yhtään mitään. Eiköhän jokainen lihava tiedä ne terveysriskit ja sellaset, tarviiko niitä joka ikinen päivä paasata sille.

Siinä kun voi käydä niinkin, että sitä ylipainoista alkaa vituttaa se ainainen saarnaaminen kiloista ja laihduttamisesta, eikä ihan piruuttaankaan ala laihduttaa.

Mut ei, kun pitää vaan luennoida ja paasata, terveysriskit ja ruokavaliot, karppaus ja hiilarit ja liikunta ja päläpälä. Eikö jokainen kanna kilonsa ihan itse?[/QUOTE]

Juuri näin!!!

Kyllä mä tiän olevani ylipainoonen, tiän miten sais painon tippumaan eli ei niitä tarvitte tulla mulle kertomaan. Ei riitä mielenkiinto pudottaa painoa joten ihan turha haaskata aikaa siihen, että yrittää saada mut pudottamaan painoa. Mä teen sen sitte ku teen tai sitte en tee. Mun asia.
 
"vieras"
Luuletteko te että alkoholisti lopettaa juomisen sillä, että sille jankuttaa joka päivä että lopeta juominen, lopeta juominen. Paskat. Se lähtee itsestä se halu lopettaa, jos sitä halua ei ole niin siinä ei auta paskan vertaa se mäkätys ja jäkätys. Sama tupakoinnin suhteen. Ja sama painon pudottamisen suhteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava

Yhteistyössä