vierailija
Wow, K/B on itseasiassa aika iso fandom, ja varmasti isoin missä suomalaista henkilöä on koskaan shipattu.ao3:ssa on 619 K/B ficciä..yikes
Wow, K/B on itseasiassa aika iso fandom, ja varmasti isoin missä suomalaista henkilöä on koskaan shipattu.ao3:ssa on 619 K/B ficciä..yikes
Niinpä... tiputus on sitten sitäkin suurempi fandomissa, kun julkinen suhdestatus jommalla kummalla muuttuu. Toivotaan, ettei tästä tule mikään Suomen LarryWow, K/B on itseasiassa aika iso fandom, ja varmasti isoin missä suomalaista henkilöä on koskaan shipattu.
Siitä jokainen shippaaja on itse vastuussa. Shippaus tuo kuitenkin monelle niin paljon iloa, että sen soisi jatkuvan pitkään.Niinpä... tiputus on sitten sitäkin suurempi fandomissa, kun julkinen suhdestatus jommalla kummalla muuttuu. Toivotaan, ettei tästä tule mikään Suomen Larry
Siitä jokainen shippaaja on itse vastuussa. Shippaus tuo kuitenkin monelle niin paljon iloa, että sen soisi jatkuvan pitkään.
Määrä on sitten lisääntynyt taas merkittävästi, muistan kun tästä aiemmin puhuttiinWow, K/B on itseasiassa aika iso fandom, ja varmasti isoin missä suomalaista henkilöä on koskaan shipattu.
Ihanat valonsäteet
Viestittelee Kärtsän kanssa. Ei ole tullut sattumalta poimituksi Tommyn osaan van se oli etukäteen alunperinkin sovittu juttu.Miten?? Tää oli eilen niiden kanssa myös samassa baarissa. Siis Emilie.
Tämän takia on entistäkin pettyneempää, ettei B päätynyt tuolle reissulle mukaan. Äijien reissu ois ollut.Oli kuka oli, mutta ei pysty kukaan salassa kulkemaan kiertueen mukana, jos ei bussissa vaa istu. Fanit ottavat kuvia saapuessa keikalle ja poislähtiessä eikä lähde pois ennen kuin bussikin lähtee. Et kaikki mukana olevat kyllä kuviin varmaan päätyy.
Se ei ole mikään mayhem kun Boitsu ei ole paikalla.Dublin mayhem loppuu vasta kun keikka on ohi. Sit alkaakin Lontoo mayhem.
Se häiritsis niin paljon sitä esitystä.realistina odotan joitakin viisukavereita Lontooseen.. Ja kyllä se B joukkoon passaisi. Lavalle en halua. Haluan että K:lla on oma hetki omalla kiertueellaan. Tai voisi kutsua kaikki viisukaverit ihan sellaisena "wohoo, viimeinen ccc kaikkien kanssa"
Joku saattaja.Hän on varmaan ollut mukana koko ajan. Kuka sen kuvan kiertueelle lähdöstä on ottanut?
Ihan ok mulla kyllä. Eilinen oli melkoinen basso.Ei hitto ottaa korviin tää teamkaarija ääni, sentään joku live.