Kännissä loukkaaminen

• Viestiketjun aloittaja Tosi hienoa
  • Ensimmäinen viesti
kusta päässä populaari
Vaikuttaa siltä että miehesi on todellakin tyhmä. ja kenties alkoholi liikaa tuhonnut noita hänen aivosolujaan.
Fiksu ihminen vaikka olisi kuinka kännissä ei loukkaa avopuolisoaan yleisellä paikalla, eikä petä vaikka olisi kuinka kaato kännissä.
Nämä tyhmät ja itsetunnottomat luonnehäiriöt kylläkin tekevät joka kännistä syyn käyttäytyä törkeästi muita ihmisiä kohtaan.

Itsekin näin ja kuulin kun erästä vaimoketta oikein urakalla haukkui oma mies .. Hävetti ihan oikeesti ulkopuolisena kuunnella sitä .
Ja eniten hävetti naisen puolesta että pitää tuollaisen sonta suun miehenään.
Mutta kaippa mies sitten kantaa hyvää tilipussia kotiin. ??

Ulkoinen asu oli kuin resupekalla ja tuollainen käytös.. täytyy todella ihmetellä joitakin naisia miten annatte elämän mennä hukkaan tuollaisen elämänkaverin kanssa-.

Mies 50
Ja taas vaan ihmettelen, mikä kumma saa tiedät naiset kuuntelemaan tuollaisia miehiä. Pitää olla ihmeellinen voima joka tuollaista kestää......en kyllä tajua.
Maailmassa on niin paljon, niin todella paljon ...........ei tätä kestä.
On vaan ihmisten tasolla niin paljon eroa......missä tuollaisia kasvaa.

paha mieli
loukkaus mitä en voi koskaan unohtaa,tapahtui kesällä. avokkini oli juonut miestä väkevämpää,ja en nyt muista tarkalleen mistä riitelimme,mutta hän sanoi jotain, mitä en voi koskaan unohtaa. olen joskus ollut koulukiusattu,ja siitä en ole 20-vuoden seurustelumme aikana maininnut edes avokilleni koskaan,mutta voin arvata mistä hän on saanut sen tietää. olen ollut samassa koulussa avokkini veljen vaimon kanssa, ja heillä on varmaan ollut juutua siit' joskus. nyt sitten humalassa hän kun oli,niin riidan yhteydessä hän sanoi, erittäin veemäiseen sävyyn yhtäkkiä,että,"voi ,voi,onpas se kamalaa kun on ollut koulukiusattu". tämä,jos joku loukkasi. jälkeenpäin kysyin,että muistatko mitä sanoit,hän sanoi,että ei muista. vanhat muistot tuli mieleen, ja en koskaan anna hänelle anteeksi. olen sanonut hänelle,että kannattaa miettiä mitä suustaan päästelee,hän siihen vain,että ei tiedä mistä puhun. nämä on näitä elämän juttuja,ja itse en koskaan unohda tätä mitä avokki sanoi.

räs mies
olempa ollut kerran kuulemassa (ei kovinkaan täyden mut ei tyhjänkään) ravintolassa kun nainen huutaa kurkkusuorana "EI SE OLE MINUN VIKA JOS SINULLA EI ENÄÄ SEISO!"
ilmeisesti halusi nolata miehensä julkisesti.
kyllä katseet käänty siihen pöytäseurueeseen koko ravintolassa, epämääräinen hiljaisuus laskeutui saliin.
itse olen jättänyt loukkauksien takia naisia.
edellinen naisystäväni loukkasin kahdenkesken niin, etten 11kuukauteen harrastanut seksiä hänen kanssaan. olimme suhteen aloittaneet noin parikuukautta aikaisemmin ja kerran tuon 11kuukauden jälkeen seksiä harrastin hänen kanssaan ja sitten jätin sen, koska meillä ei ollut muuta kuin ystävyytä enää ;)
olen kyllä sitä mieltä ettei kukaan nainen ole kahdenvuoden yli menevän seurustelun arvoinen,siinä vaiheessa ollaan vain ystäviä.

räs mies, jos et voi antaa anteeksi jätä se
Alkuperäinen kirjoittaja paha mieli:
loukkaus mitä en voi koskaan unohtaa,tapahtui kesällä. avokkini oli juonut miestä väkevämpää,ja en nyt muista tarkalleen mistä riitelimme,mutta hän sanoi jotain, mitä en voi koskaan unohtaa. olen joskus ollut koulukiusattu,ja siitä en ole 20-vuoden seurustelumme aikana maininnut edes avokilleni koskaan,mutta voin arvata mistä hän on saanut sen tietää. olen ollut samassa koulussa avokkini veljen vaimon kanssa, ja heillä on varmaan ollut juutua siit' joskus. nyt sitten humalassa hän kun oli,niin riidan yhteydessä hän sanoi, erittäin veemäiseen sävyyn yhtäkkiä,että,"voi ,voi,onpas se kamalaa kun on ollut koulukiusattu". tämä,jos joku loukkasi. jälkeenpäin kysyin,että muistatko mitä sanoit,hän sanoi,että ei muista. vanhat muistot tuli mieleen, ja en koskaan anna hänelle anteeksi. olen sanonut hänelle,että kannattaa miettiä mitä suustaan päästelee,hän siihen vain,että ei tiedä mistä puhun. nämä on näitä elämän juttuja,ja itse en koskaan unohda tätä mitä avokki sanoi.
jätä se jos et voi antaa anteeksi jätä se

riipputissi ja moukka mies
Kannattaa vaatia tasoa jos on sellainen. Jos mies loukkaa naistaan yleisellä paikalla eikä pyydä anteeksi ,
niin kertoo minulle ainakin suhteen "tason".
Moukka karttaa sivistynyttä naista ,
ja ei edes uskalla alkaa suhteeseen paremman kanssa.
Sitten hommataan se huonompi versio ja haukkua saa vapaasti ??

Mutta julkinen häpäisy on aina kunnianloukkausta. Ja sattuu pahemmin kuin kahden päästellyt sammakot.
Niitä vain ei anneta anteeksi ihan noin vaan.

-ap-
Kyllä mies pyysi aika vaikeasti kylläkin anteeksi seuraavana päivänä. Mutta nyt on alkanut esiintyä julkisella paikalla (baarissa) käsiksi käymistä ja nälvimistä. Ei noin henkilökohtaisuuksiin menevää, mutta ei kuitenkaan jää epäselväksi missä asemassa nainen on hänen elämässään. Eli keksitään vaikka tikusta valittamista ja kuvitellaan että on oikeus sen varjolla nälviä ja solvata. Sitten jos sanoo jotain takaisin, voi löytää itsensä lattialta kun toinen on sinne tönäissyt.

Olen huomannut sen että kun mies on kerran käynyt käsiksi, hän tekee sen myös uudelleen. Jouluaattona sain lahjaksi kaulasta kuristamista ja hiuksista repimistä ja suoraa raivoa. Nämä piirteet ovat vahvistuneet joulun pyhien alla ja huomaan että joudun pelkäämään miestä. Nyt on pakko ajatella itseään ja omaa turvallisuuttaan. Mies on tehnyt minusta "syntipukin" pahalle ololleen ja purhaa raivoansa minuun. Onko se rakkautta? Ei todellakaan!

Ikävä kuulla
Aika moni näytti olevan sitä mieltä, että sinun pitäisi antaa miehelle anteeksi tällainen "pikku juttu". Mutta valitettavaa oli, että mies ilmeisesti näytti tarkoittavan sitä minkä humalan syyksi pisti. Ja käytös on vain pahentunut sen jälkeen.

Ei tuo ole rakkautta. Mies haluaa päästä suhteesta eroon, mutta ei osaa sitä muuten tuoda ilmi kuin nyrkein ja loukkaavin sanoin. Ei kannata jatkaa.

vierailija
Tossa tilanteessa mä olisin (jos olisin nainen) näyttäny tissini muille ja kysynyt, että roikuuko nämä vai ei? Mutta ei tommosta miestä kannata mukanaan kuljettaa.

vierailija
Minun päähäni ei mahdu mitenkään, miten naiset ottavat vastaan haukkumista, loukkaamista, nolaamista, ulkonäön arvostelemista, jopa fyysistä väkivaltaa??? En pystyisi olemaan enää yhdessä. Olen itsenäinen nainen, pystyn elättämään itseni ja muutenkin pärjään omin avuin . Yksinäisyys on tosin rankkaa, mutta parempi vaihtoehto kuin alistettu ja nöyryytetty nainen (tai mies).

Yhteistyössä