taas se sitten tapahtui,turpiin tuli...päästiin miehen kaa viihteelle kun vuoteen ei olla päästy kahestaan.ja joka kerta sama juttu,mieheni juo liikaa ja menettää itsehillintänsä täysin.alkuilta meni kotosalla ihan kivasti mutta kun päästiin baariin alkoi taas mieheni mielikuvitus laukkaamaan:syytti minua #&%£$!* kun juttelin naapurini miehen kanssa ja kuuntelin hänen huoliaan.mieheni itse oli naapurini kanssa koko ajan tanssimassa ja läpsi häntä takamukseen,istui sylissä yms...en kuitenkaan asiasta suuttunut koska naapuri on erittäin hyvä ystäväni ja pidin koko juttua leikkinä.mutta alkoi siinä naapurini mieskin hiillostumaan,mustasukkainenkun on.kotona sitten kyselin miksi ei minua hakenut tanssiin yms...kun kerrankin päästiin lähtemään ja saatiin lapset hoitoon,3kpl,nuorin vasta 1kk.silloin alkoi silmitön tappelu kun mieheni suuttui täysin,haukkui #&%£$!* ja turpiin tuli kunnolla!ja aina sama homma joka ryyppy reissun jälkeen,tosin harvoin käymme...kerran jouduin ensiapuunkin...mutta kyllä minäkin tulinen osaan olla päällekin käyn puolustuksena,mutta en aloita.viina on viisasten juoma mutta voiko senkään piikkiin aina noita päällekäymisiä laittaa???saipa siinä tosin sukulaisetkin osansa kun mieheni loukkasi jutuillaan heitäkin. :'( ja sitten seuraavana aamuna pyytelee anteeksi ja lupaa hyvittää kaiken...tappelu jatkuvat vielä pahempana kun tulee kaikki vanhat pettämis jutut mieleen,mistä en ole päässyt yli vieläkään ja luottamus senkun vähenee tuolla käytöksellä.viisi vuotta ollaan yhdessä oltu ja rakastan häntä yli kaiken ja hän minua,selvinpäin.kaikki on paremmin kun hyvin kun hän ei juo.olenko tyhmä kun uskon häntä?ja aina juhlimattako?pitää sitä joskus päästä käymään ja rentoutumaan.hävettää kun kaverinikin kysyi baarissa eikö minua haittaa kun mieheni vie tuolla tavalla vierasta naista silmieni alla... :ashamed: ja siitä lupauksesta ettei hän ikinä enää juo tule sitten yhtään mitään kuten arvata saattaa.kiitos jos joku jaksaa neuvoa ja sanoa mielipiteensä...