Kääntyvätkö miesten päät, kun menet ohitse? haluaisitko, että kääntyy? lue vinkki:

• Viestiketjun aloittaja pusu
  • Ensimmäinen viesti
pusu
Punaapas ens kerraksi huulet siististi kirkkaanpunaisella huulipunalla. Kiiltoa päälle ja tietenkin muukin meikki kuntoon. Hämmästyttävä ero, kuinka paljon punaiset huulet kiinnostaa miehiä. auttaa tietenkin, jos on täyteläiset huulet jo valmiiksi.

Ammattilainen
Eikös se yks mies aiheuttanut tässä joku päivä sitten ketjukolarin, kun tuijotti naisia. joilla oli toppahousut päällä, eikä se mies edes nähnyt niiden kasvoja... :LOL: Et ei siihen mitään huulipunaa tarvita välttämättä. :whistle:

Kyllä
Joo. Kyllä kääntyy päät, sekä miesten että naisten, kun oikein kunnon sotamaalauksessa marssii. Suorastaan tuijottavat. Eri asia sitten MIKSI ne kääntyy.

Mutta jos tosiaan haluaa vaan kääntää päitä, niin lisää niksejä:

- pue alushousut päällyshousujen päälle
- unohda housut kotiin
- käytä kommandopipoa myös sisätiloissa
- hypi koko ajan yhdellä jalalla
- kiinnitä itseesi hälytysvalot

TAKAAN että miesten päät kääntyvät!

ei se punaa aina tartte
mulle sattu hassu juttu viime kesänä, kun rempattiin makkaria ja sitten kesken maalausurakan lähdin ostamaan lähikiskalta janojuomaa, mulla oli sellaiset maalintahrimat mustat reisitaskuhousut ja sit päässä musta huivi ja sit oli ihan valkoinen perus urheilutoppi päällä, eikä meikkiä.. niin eräs mua about pari vuotta vanhempi jannu tuli sanomaan, että voi vitsi että oot syötävän hyvännäkönen :D olin vaan et kiitosta vaan..hiukan nausoin ukolle kotona tuota juttua

Rukoilijasirkka
Mä en ole huomannut, että huulten punaamisella ois merkitystä. Sillä sen sijaan on, minkälaiseksi tunnen itse oloni. Yritän olla ajattelematta sitä, kääntyvätkö päät, koska se ei saisi vaikuttaa olooni.

ei kaikki miehet!
Mun mies INHOAA punaista huulipunaa. Vaikka muuten tykkää kun laittaudun ja välillä laitan enemmänkin meikkiä. Silloinkin aina varmistaa, että ethän laita mitään punaista huulipunaa... Suosin enemmän siis lämpimiä ruskeen sävyjä tai lähinnä kiiltoja :)

juup
Kyllä ne kääntyy, tosin luulen sen johtuvan enemmänkin kropasta, kun huulien maalamisesta. Mulle ei edes kirkas punanen sovi, näyttäisin maksulliselta, kun muutenkin aika isot huulet..

haha jooo joku aika sitten olin tulossa salilta, eli varmasti tosi hyvännäkönen olin, ja istuin metrossa ja mua vastapäätä istuva nuori mies (joku italialaisen näkönen) alko hymyilee mulle. ei meinannu pokka pitää siinä vaiheessa ku se iski mulle silmää :D :D oli se ihan komea ja kaikkea mut..öhh..

Kääntyy aina sillon tällöin. Riippuu vaatteista ja itsetunnon tilasta, siis kuljenko selkä suorassa vai katse maassa.
Mulle ei ollenkaan sovi punainen huulipuna, enkä edes osaa huulipunaa käyttää. Vaikka kivan näköistähän se on jos sopii. Mä tyydyn muuhun meikkiin :)

H
Mulla toimii ihan perusmeikki ja farkut ja lyhytmallinen nahkatakki, ihan hämmennyin viime syksynä miten moni mies katsoi pitkään, kun yleensä olen tyyppiä tylsä perheenäiti joka heittää päälle mitä sattuu ja harvoin meikkaa.

Yhteistyössä