Kääntyvätkö miesten päät, kun menet ohitse? haluaisitko, että kääntyy? lue vinkki:

• Viestiketjun aloittaja pusu
  • Ensimmäinen viesti
bdt
Alkuperäinen kirjoittaja pusu:
Punaapas ens kerraksi huulet siististi kirkkaanpunaisella huulipunalla. Kiiltoa päälle ja tietenkin muukin meikki kuntoon. Hämmästyttävä ero, kuinka paljon punaiset huulet kiinnostaa miehiä. auttaa tietenkin, jos on täyteläiset huulet jo valmiiksi.
No en varmaan punaa . Mun meikiksi riittää ripsari, valokynä ja ohut luonnollinen värivoide sekä himmeän melkein natural huulipuna.
Kyllä ne miesten päät kääntyy jos on pitkä blondi ja viitsinyt meikata hillitymminkin ja kammata pitkät hiukset nätisti.

Kääntyy etenkin kesäisin, kun näkyy enemmän paljasta säärtä ja vartalon linjaa kuin talvella :)

Mitä punaiseen huulipunaan tulee, niin en käytä kun mulle ei sovi. Sen sijaan käytän kyllä punaista huulikiiltoa.

bdt
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Ja kyllä eilen kääntyi pää jos toinenkin, mutta luulen että ei ihaillen kantajansa kauneutta. Meikäläinen heitti päähänsä ihan reilusti kissankorvilla varustetun virkatun pipon. :whistle:
Joo päät kääntyy silloin varsinkin jos en meikkaa lainkaan, ihan enemmänkin kuin meikattuna.

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
miehenä sanon että liianpunaiset huulet on aivan järkyttäviä. parempi kokonaan ilman meikkiä suihkunraikkaana,
Mä en kestä tätä "suihkunraikkaana kaunein"-höpinää. Jos on vähänkään kiukustuva iho, niinku mulla, niin en tasan näytä meikittömänä parhaimmalta. Kuitenkin toi suihkun-/saunanraikas tarkottaa yleensä sellasta jolla on sit ne tummat ripset ja kulmat, tasanen virheetön iho sun muuta. Mä ainakin olen suihkusta tulleena ihan yök :|

Afrikannorsu

Mä en kestä tätä "suihkunraikkaana kaunein"-höpinää. Jos on vähänkään kiukustuva iho, niinku mulla, niin en tasan näytä meikittömänä parhaimmalta. Kuitenkin toi suihkun-/saunanraikas tarkottaa yleensä sellasta jolla on sit ne tummat ripset ja kulmat, tasanen virheetön iho sun muuta. Mä ainakin olen suihkusta tulleena ihan yök :| [/quote]

Suihkun raikkaan on varmasti hyvän näkönen iho yms ehkä noin 2,5minuuttia. Sitten tulee tutut läntit ja värivirheet. Mulla ainakin vaatii jotain väriä tasottavaa. Mä olen kalpee ja sinisilmänen mutta hiukset on luonnostaan melkein mustat. Mä olen ihan kuolleen näkönen suihkun raikkaana, siis kun ihon tasainen punotus laskee,,

firequeen
käytän aika usein punaista huulipunaa, en nyt välttämättä kirkkaanpunaista mutta punaista kuitenkin, enkä ole ainakaan havainnut päitten erikoisemmin kääntyvän :D paitsi jos niistää nenän ja puolet punasta lähtee pois, sitten kyllä saa katseita :LOL: !

mari
Alkuperäinen kirjoittaja pusu:
Punaapas ens kerraksi huulet siististi kirkkaanpunaisella huulipunalla. Kiiltoa päälle ja tietenkin muukin meikki kuntoon. Hämmästyttävä ero, kuinka paljon punaiset huulet kiinnostaa miehiä. auttaa tietenkin, jos on täyteläiset huulet jo valmiiksi.
varmaan viimeks käänty n 15v sitten....

...
mies sano, että kaikki miehet kattoo mua iästä huolimatta :D vitut sanon minä :D kuvittelee vaan omassa mustasukkaisessa päässään noin...
en oo kertaakaa nähny että mies ois kääntyny kattoo mun perään. ei kukaan. mutta muuta käytöstä sitten onkin..

.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mies sano, että kaikki miehet kattoo mua iästä huolimatta :D vitut sanon minä :D kuvittelee vaan omassa mustasukkaisessa päässään noin...
en oo kertaakaa nähny että mies ois kääntyny kattoo mun perään. ei kukaan. mutta muuta käytöstä sitten onkin..
niin siis minkä ikäiset miehet tahansa : D
ja tuohon huulipuna juttuun. en käytä ikinä mitää huulipunaa ja en jaksa ikinä meikata. kyllä noita miehiä silti on näkyny kiinnostavan.. vaikka ei päät käännykkää.

firequeen
jatkan, että nykyään käytän enää harvemmin minkäänsortin huulimeikkiä... käynyt näin vanhemmiten rasittamaan se, ettei voi nokkaansa niistää eikä kahvilla käydä, ettei meikit lähde ! :/ minulla kun on vielä allerginen nuha ympäri vuoden, niin onpa tosi seksikästä kun niistän puuterit pois ja valkoisesta naamasta loistavat kilpaa punatut huulet JA punainen nenä.. :(

niin ja en tarvi huulipunia, mulla on muutenkin täyteläiset huulet, niin huulirasva tai kiilto on ok, ja käytän vielläpä usein lökäpökiä, ja kireää toppia, hiukset pompulalla. yms, ja silti.. ärsyttäviä on vislaajat :kieh:

tv
En kyllä ikinä laittais kirkkaan punaista huulipunaa..

Olen itse huomannut ku on oma olo itsevarma ja huolitellun näköinen ilman sotamaalausta niin saa enemmän huomiota osakseen.

Paras juttu sattui viime kesänä junan ravintolavaunussa ku istuin pöydässä niin huomasin et joku alko kattoo mua pitkään.. ei aikaakaan niin mies alko mulle silmillä viestitellä ja loppujen lopuks ohi kävellessään pukkas käyntikortin mulle käteen ja siinä oli viesti: soita jos??
Sit ku menin vessassa käymään niin mies odotti mua siinä oven takana ja kysyi et mihin mä olen matkalla ja naapurikaupunkeihin siis oltiin menossa ja hän ois kovasti halunnu tavata mut. No varattuna naisena kieltäydyin kohteliaasti, vaikka hän mua kuinka kauniiksi kehui yms.
Itsetunnolleni teki kyllä hyvää tuo tapaus, koska en todella oo mikään missityyppinen joskin ehkä joidenkin makuun saatan olla seksikäs pakkaus liikakiloista huolimatta ;)

tiina
Alkuperäinen kirjoittaja yöks:
mun mielestä ihan kirkkaan punaiset huulet on tosi ällöt..sopii tosi harvalle ihmiselle ihan oikeasti.
Tähän aivan täydellinen peesi, en tajua miten kukaan viitsii söhrää huuliinsa kirkkaanpunaista huulipunaa... :x
Omalla kohdallani ne miesten päät kääntyvät usein, ja huulissa yleensä vain bepathenia/rasvaa, toki muu meikki ja pitkät hiukset kunnossa :)

Mie en käytä huulipunaa muutenkaan, mutta kiiltoa kylläkin. Korostan mielummin silmiäni.
Ei tämmöstä pullamössö mammaa monestikkaan pitkään katota, mutta tietty jos itsellä hyvä olo ja on laittautunu ees vähäsen niin enemmän kiinnittää huomiota miehissä silloin kuin lököhousuissa ilman meikkiä =)
Onneks on onnellisessa parisuhteessa niin on aivan riittävää ku oma mies tykkää =)

hmm
Mielestäni en oo missään määrin ees nätti, mutta silti ilman pakkeliakin aina joku luo katseensa. Veikkaan että olemuksessa on jotain, ehkä se monen mainitseman "eloveena" tyttö.

Hymyilevä ihminen muuten saa päät kääntymään, aina, siinä ei mikään muu kuin se hymy vaikuta.

Yhteistyössä