samaAlkuperäinen kirjoittaja yöks:mun mielestä ihan kirkkaan punaiset huulet on tosi ällöt..sopii tosi harvalle ihmiselle ihan oikeasti.
samaAlkuperäinen kirjoittaja yöks:mun mielestä ihan kirkkaan punaiset huulet on tosi ällöt..sopii tosi harvalle ihmiselle ihan oikeasti.
No en varmaan punaa . Mun meikiksi riittää ripsari, valokynä ja ohut luonnollinen värivoide sekä himmeän melkein natural huulipuna.Alkuperäinen kirjoittaja pusu:Punaapas ens kerraksi huulet siististi kirkkaanpunaisella huulipunalla. Kiiltoa päälle ja tietenkin muukin meikki kuntoon. Hämmästyttävä ero, kuinka paljon punaiset huulet kiinnostaa miehiä. auttaa tietenkin, jos on täyteläiset huulet jo valmiiksi.
Joo päät kääntyy silloin varsinkin jos en meikkaa lainkaan, ihan enemmänkin kuin meikattuna.Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Ja kyllä eilen kääntyi pää jos toinenkin, mutta luulen että ei ihaillen kantajansa kauneutta. Meikäläinen heitti päähänsä ihan reilusti kissankorvilla varustetun virkatun pipon.
Mä en kestä tätä "suihkunraikkaana kaunein"-höpinää. Jos on vähänkään kiukustuva iho, niinku mulla, niin en tasan näytä meikittömänä parhaimmalta. Kuitenkin toi suihkun-/saunanraikas tarkottaa yleensä sellasta jolla on sit ne tummat ripset ja kulmat, tasanen virheetön iho sun muuta. Mä ainakin olen suihkusta tulleena ihan yök :|Alkuperäinen kirjoittaja ccc:miehenä sanon että liianpunaiset huulet on aivan järkyttäviä. parempi kokonaan ilman meikkiä suihkunraikkaana,
varmaan viimeks käänty n 15v sitten....Alkuperäinen kirjoittaja pusu:Punaapas ens kerraksi huulet siististi kirkkaanpunaisella huulipunalla. Kiiltoa päälle ja tietenkin muukin meikki kuntoon. Hämmästyttävä ero, kuinka paljon punaiset huulet kiinnostaa miehiä. auttaa tietenkin, jos on täyteläiset huulet jo valmiiksi.
niin siis minkä ikäiset miehet tahansa : DAlkuperäinen kirjoittaja ...:mies sano, että kaikki miehet kattoo mua iästä huolimatta vitut sanon minä kuvittelee vaan omassa mustasukkaisessa päässään noin...
en oo kertaakaa nähny että mies ois kääntyny kattoo mun perään. ei kukaan. mutta muuta käytöstä sitten onkin..
Tähän aivan täydellinen peesi, en tajua miten kukaan viitsii söhrää huuliinsa kirkkaanpunaista huulipunaa... :xAlkuperäinen kirjoittaja yöks:mun mielestä ihan kirkkaan punaiset huulet on tosi ällöt..sopii tosi harvalle ihmiselle ihan oikeasti.