Kaduttaa kaikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyhmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyhmä"

Vieras
Olin viikonloppuna bilettää ja tapasin yhden vanhan tutun, miehen, meillä oli hauska ilta. Olen parisuhteesa ja tämä mies tietää sen. Hän laittoi eilen minulle jonkun viestin puhelimeen. Pelästyin siitä niin että tosi kylmästi ilmoitin heti ettei kiinnosta hänen kanssaan mikään. Nyt kaduttaa että olin niin tyly, kun kyseessä on kuitenkin mukava ystävä. Postin hänen numeronsa joten en voi enää laittaa mitään viestiä hänelle, enkä tiedä koska näkisin häntä uudetaan. Tuli ihan paska fiilis, en pysty nyt ajattelemaan muuta kuin tätä. Mitä teen?

Vaikutat vähän hysteeriseltä. Siis mitä siinä viestissä luki. Jos luki jotain suoraan, että mennäänkö sänkyyn, niin toimit ihan oikein, mutta jos oli joku neutraali viesti, niin ylireagoit.

siis ei siinä viestissä ollut mitään ihmeellistä. mä tiedät et mä ylireagoin. pelästyin vaan et mun mies näkee sen viestin ku siin olisi aivan vuosisadan raivari pystyssä. ja siis en halua että kukaan mies laittaa mulle viestejä, koska tiedän ette mieheni pidä siitä. harmittaa vain tän toisen miehen vuoksi koska eihän hän voi tietää miksi olin niin tyly.

[QUOTE="puru";23493614]mun mies sillon kun oltiin yhdessä ei koskaan lukenu mun viestejä, kunnioitti yksityisyyttäni. luetaanko teillä toistenne viestit?[/QUOTE]

joo. kumminkin puolin. ku meillä ei ole mitään salattavaa :)

Yhteistyössä