Kadun jo valmiiksi että jaan tän teille mutta..voi naapuriparkaa

Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:
Alkuperäinen kirjoittaja ihQdaa:
Joo mutta naiset ajattelee että nyt se varmaan ajattelee häntä vaimonsa kanssa sekstaillessaan :LOL:
Miks ei.Voihan nainenkin ajatella toista miestä kun nusasee.
Niin mutta kun on näitä itsensäpaljastajia joista ajatellaan että hyi stn ja tunnetaan myötähäpeää, niin naiset yleensä ajattelee että kaikki miehet tahtoo nähdä heidän paljasta pintaa, eivät siis tajua että eivät välttämättä olekaan niin haluttavia muiden mielestä... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihQdaa:
Niin mutta kun on näitä itsensäpaljastajia joista ajatellaan että hyi stn ja tunnetaan myötähäpeää, niin naiset yleensä ajattelee että kaikki miehet tahtoo nähdä heidän paljasta pintaa, eivät siis tajua että eivät välttämättä olekaan niin haluttavia muiden mielestä... :)
Ookkei =)
 
pöh
Hyi Kipinäinen.. Sulla oli tyystin väärä huuteluaihe! Ehdottomasti olisi pitänyt huutaa miehelle, että minkä värisen Reimatecin teidän Nico Petterille käytte maanantaina ostamassa!
 
Kipis harmaana
Siis nytkö tää meni siihen että mä ajattelin että tuon naapurin ukon mielestä olen jotenkin hottis ja hän ajattelee mua kun panee( varmast 50kg kevyempää) vaimoaan?

Mä en ihan aina tajua tota teidän järjenjuoksua.
 
Mun on vielä pakko sanoa, että tää juttu oli mielestäni niin hauska, kuten joku harmaa arvelikin, samanlaista läppää tulee itsekin heitettyä ja kyllä hävettäis, jos joku joskus kuulisi :LOL: Kun ei kaikilla se huumorin kukka kuki :saint:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kipis harmaana:
Siis nytkö tää meni siihen että mä ajattelin että tuon naapurin ukon mielestä olen jotenkin hottis ja hän ajattelee mua kun panee( varmast 50kg kevyempää) vaimoaan?

Mä en ihan aina tajua tota teidän järjenjuoksua.
Yksi kerta on vahinko, kaksi kertaa on jo tarkoituksellista. mitkäs ne kiksit on mitä tuosta saat?
 
Kipis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipis harmaana:
Siis nytkö tää meni siihen että mä ajattelin että tuon naapurin ukon mielestä olen jotenkin hottis ja hän ajattelee mua kun panee( varmast 50kg kevyempää) vaimoaan?

Mä en ihan aina tajua tota teidän järjenjuoksua.
Yksi kerta on vahinko, kaksi kertaa on jo tarkoituksellista. mitkäs ne kiksit on mitä tuosta saat?
Voi luoja ne kerrat kun kukaan ei ole kuulemassa... Olen törkeä suustani ja tälläst aina välillä sattuu. Jos mulla olisi jotkut tarkoittamasi tarkoitusperät mä valitsisin kohteekseni tuon paremman näköisen tuolta tien toiselta puolelta:)
 
Kipis
Voi apua.. Sä nyt olet hiukan hassu?

Kuule Tuula, se mitä mä teen ja kerron täällä ei pitäis sua kaivella yhtään, mutta näköjään se niin tekee.
Mitä jos selvität asian mun miehen kanssa, etkä mulle pura pahaa oloas?
 
Mä jo sanoin tuolle että otat varmaan yhteyttä.

Mun puolesta saa olla, eihän tää tavallaan mulle kuulu, mutta niele sä jooko kanssa noi sun skitsoilut.
Molemille tulee vaan paha mieli siitä että sun tarvii mun jokaisessa ketjussa rääpiä päätä mulle, et sä sillä mitään voita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko sinä se tyyppi joka on laihtunut ja kuvittelee nyt olevansa joku kaikkien unelma? Ihmeellisesti se laihdutus sekoittaa pää, pitäiskö itsekin lihottaa että tietäis miltä tuo tuntuu :)
Joo, olen mä laihtunut mutta mulle riittää että tuolle omalleni kelpaan, vaikka olenkin tällä..hösö :snotty: ja nolaan senkin tuos sivus :whistle:

Mites sä?
Aika jännä vaan huomata että kuinka ihminen muuttuu kun laihtuu, en ole ennen edes huomannut sinua, nyt on jatkuvasti näitä jotenkin seksiin/vaatteisiin liittyviä asioita. Sitä en tiedä onko tuo sitten kuitenkaan kovin tervettä elämää, jos kaikki pinnallinen nousee niin tärkeäksi. Onko sulla lapsia ollenkaan?
Eipäs nyt yleistetä. En mä ainakaan ole tuollainen, vaikka laihtunut olenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko sinä se tyyppi joka on laihtunut ja kuvittelee nyt olevansa joku kaikkien unelma? Ihmeellisesti se laihdutus sekoittaa pää, pitäiskö itsekin lihottaa että tietäis miltä tuo tuntuu :)
Joo, olen mä laihtunut mutta mulle riittää että tuolle omalleni kelpaan, vaikka olenkin tällä..hösö :snotty: ja nolaan senkin tuos sivus :whistle:

Mites sä?
Aika jännä vaan huomata että kuinka ihminen muuttuu kun laihtuu, en ole ennen edes huomannut sinua, nyt on jatkuvasti näitä jotenkin seksiin/vaatteisiin liittyviä asioita. Sitä en tiedä onko tuo sitten kuitenkaan kovin tervettä elämää, jos kaikki pinnallinen nousee niin tärkeäksi. Onko sulla lapsia ollenkaan?
Eipäs nyt yleistetä. En mä ainakaan ole tuollainen, vaikka laihtunut olenkin.
Sörhis onkin nykyään mukavempi kun se on laihempi =)
Silloin kun se oli pulskempi,niin välillä se oli niin pahalla päällä :snotty:
 
Kipis ulkona taas
Sörhis, ja sua ja mua varmana lohduttaa että mä olen aina ollut kamala rääväsuu, en mä siitä mitenkään ylpeä ole mutta aika usein mä suollan aika törkeetä tekstiä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko sinä se tyyppi joka on laihtunut ja kuvittelee nyt olevansa joku kaikkien unelma? Ihmeellisesti se laihdutus sekoittaa pää, pitäiskö itsekin lihottaa että tietäis miltä tuo tuntuu :)
Joo, olen mä laihtunut mutta mulle riittää että tuolle omalleni kelpaan, vaikka olenkin tällä..hösö :snotty: ja nolaan senkin tuos sivus :whistle:

Mites sä?
Aika jännä vaan huomata että kuinka ihminen muuttuu kun laihtuu, en ole ennen edes huomannut sinua, nyt on jatkuvasti näitä jotenkin seksiin/vaatteisiin liittyviä asioita. Sitä en tiedä onko tuo sitten kuitenkaan kovin tervettä elämää, jos kaikki pinnallinen nousee niin tärkeäksi. Onko sulla lapsia ollenkaan?
Eipäs nyt yleistetä. En mä ainakaan ole tuollainen, vaikka laihtunut olenkin.
Sörhis onkin nykyään mukavempi kun se on laihempi =)
Silloin kun se oli pulskempi,niin välillä se oli niin pahalla päällä :snotty:
:LOL: :heart:
 

Yhteistyössä