Niin mutta kun on näitä itsensäpaljastajia joista ajatellaan että hyi stn ja tunnetaan myötähäpeää, niin naiset yleensä ajattelee että kaikki miehet tahtoo nähdä heidän paljasta pintaa, eivät siis tajua että eivät välttämättä olekaan niin haluttavia muiden mielestä...Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:Miks ei.Voihan nainenkin ajatella toista miestä kun nusasee.Alkuperäinen kirjoittaja ihQdaa:Joo mutta naiset ajattelee että nyt se varmaan ajattelee häntä vaimonsa kanssa sekstaillessaan
Ookkei =)Alkuperäinen kirjoittaja ihQdaa:Niin mutta kun on näitä itsensäpaljastajia joista ajatellaan että hyi stn ja tunnetaan myötähäpeää, niin naiset yleensä ajattelee että kaikki miehet tahtoo nähdä heidän paljasta pintaa, eivät siis tajua että eivät välttämättä olekaan niin haluttavia muiden mielestä...
Yksi kerta on vahinko, kaksi kertaa on jo tarkoituksellista. mitkäs ne kiksit on mitä tuosta saat?Alkuperäinen kirjoittaja Kipis harmaana:Siis nytkö tää meni siihen että mä ajattelin että tuon naapurin ukon mielestä olen jotenkin hottis ja hän ajattelee mua kun panee( varmast 50kg kevyempää) vaimoaan?
Mä en ihan aina tajua tota teidän järjenjuoksua.
Voi luoja ne kerrat kun kukaan ei ole kuulemassa... Olen törkeä suustani ja tälläst aina välillä sattuu. Jos mulla olisi jotkut tarkoittamasi tarkoitusperät mä valitsisin kohteekseni tuon paremman näköisen tuolta tien toiselta puoleltaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Yksi kerta on vahinko, kaksi kertaa on jo tarkoituksellista. mitkäs ne kiksit on mitä tuosta saat?Alkuperäinen kirjoittaja Kipis harmaana:Siis nytkö tää meni siihen että mä ajattelin että tuon naapurin ukon mielestä olen jotenkin hottis ja hän ajattelee mua kun panee( varmast 50kg kevyempää) vaimoaan?
Mä en ihan aina tajua tota teidän järjenjuoksua.
Sä näköjään ainakin päänvaivaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä idea sitten kertoa asia tänne jos näitä sattuu useinkin. En oikein tajua. mitä me tästä aloituksesta saadaan?
Eipäs nyt yleistetä. En mä ainakaan ole tuollainen, vaikka laihtunut olenkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika jännä vaan huomata että kuinka ihminen muuttuu kun laihtuu, en ole ennen edes huomannut sinua, nyt on jatkuvasti näitä jotenkin seksiin/vaatteisiin liittyviä asioita. Sitä en tiedä onko tuo sitten kuitenkaan kovin tervettä elämää, jos kaikki pinnallinen nousee niin tärkeäksi. Onko sulla lapsia ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Joo, olen mä laihtunut mutta mulle riittää että tuolle omalleni kelpaan, vaikka olenkin tällä..hösö :snotty: ja nolaan senkin tuos sivusAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko sinä se tyyppi joka on laihtunut ja kuvittelee nyt olevansa joku kaikkien unelma? Ihmeellisesti se laihdutus sekoittaa pää, pitäiskö itsekin lihottaa että tietäis miltä tuo tuntuu
Mites sä?
Sörhis onkin nykyään mukavempi kun se on laihempi =)Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Eipäs nyt yleistetä. En mä ainakaan ole tuollainen, vaikka laihtunut olenkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika jännä vaan huomata että kuinka ihminen muuttuu kun laihtuu, en ole ennen edes huomannut sinua, nyt on jatkuvasti näitä jotenkin seksiin/vaatteisiin liittyviä asioita. Sitä en tiedä onko tuo sitten kuitenkaan kovin tervettä elämää, jos kaikki pinnallinen nousee niin tärkeäksi. Onko sulla lapsia ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Joo, olen mä laihtunut mutta mulle riittää että tuolle omalleni kelpaan, vaikka olenkin tällä..hösö :snotty: ja nolaan senkin tuos sivusAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko sinä se tyyppi joka on laihtunut ja kuvittelee nyt olevansa joku kaikkien unelma? Ihmeellisesti se laihdutus sekoittaa pää, pitäiskö itsekin lihottaa että tietäis miltä tuo tuntuu
Mites sä?
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Sörhis onkin nykyään mukavempi kun se on laihempi =)Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Eipäs nyt yleistetä. En mä ainakaan ole tuollainen, vaikka laihtunut olenkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika jännä vaan huomata että kuinka ihminen muuttuu kun laihtuu, en ole ennen edes huomannut sinua, nyt on jatkuvasti näitä jotenkin seksiin/vaatteisiin liittyviä asioita. Sitä en tiedä onko tuo sitten kuitenkaan kovin tervettä elämää, jos kaikki pinnallinen nousee niin tärkeäksi. Onko sulla lapsia ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Joo, olen mä laihtunut mutta mulle riittää että tuolle omalleni kelpaan, vaikka olenkin tällä..hösö :snotty: ja nolaan senkin tuos sivusAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko sinä se tyyppi joka on laihtunut ja kuvittelee nyt olevansa joku kaikkien unelma? Ihmeellisesti se laihdutus sekoittaa pää, pitäiskö itsekin lihottaa että tietäis miltä tuo tuntuu
Mites sä?
Silloin kun se oli pulskempi,niin välillä se oli niin pahalla päällä :snotty: